FANDOM

Kings.jpg
Donna King

Donna King (???-2004), "Criminal Case"'te bulunan yardımcı karakterlerlerden birisidir, Küller, Küllere (Vaka #55)'de önemli sayılabilecek derecede bir rolü vardır.

Profili

Donna, yakın geçmişte yaşamış, uzun gri saçları olan, yeşil gözlü bir kadındır. Yaşından ötürü cildinde çok sayıda kırışıklık vardır ve gri bir bluz ile siyah bir ceket giymektedir. Donna, Grimsborough Polis Departmanı'nın Emniyet Müdürü olan Samuel King'in karısı idi, ki bu, Luna Hecate'nin tutuklanmasının ardından, torunu Cathy King tarafından bahsedilmişdir. Bunun dışında Donna hakkında çok az şey bilinmektedir.

Donna, Grimsborough Denizcilik Müzesinin tasarımcısıdır. Müze, Grimsborough'nun seyyah geçmişini göstermek için 17. yüzyıldan kalma bir Seyyah gemisinden esinlenerek yapılmıştır.

Cinayetin Detayları

Donna, Küller Küllere'nin geçtiği zamandan tam 10 yıl önce öldürülmüştür. Denildiğine göre cinayet, bir soygun sırasında işlenmişti ve katil, cinayetin hemen ardından tutuklandığı için cesedinin üzerinde otopsi yapılmamıştır.

Katil ve Nedenleri

Katil, Kızıl Tarikat'ın bir mensubu olan Shane Kolinsky'dir.

İlk başta Shane'in Donna'yı soygun sırasında öldürdüğü düşünülmekte idi fakat ekibe Morgan Goodwin tarafından veriler kasetler dinlendikten sonra aslında cinayetin amacının Amir King'in Tarikattan ayrılmasına mani olmak olduğu ortaya çıkmıştır çünkü King, artık Tarikat'ın yöntemlerinden hoşlanmamaya başlamıştı ve Tarikat'tan ayrılmak istiyordu. Tarikat, Amir King'i kaybetmeyi göze alamazdı çünkü Emniyet Müdürü olduğu için Tarikat'ın gözünde önemli birisiydi. Tarikat, bu yüzden karısı Donna'nın öldürülme emrini vermiş ve Shane, Donna'yı öldürdükten sonra suç üstü yakalanıp 30 yıl hapse mahkum edilmiş, fakat hapse gönderildikten 2 hafta sonra gıda zehirlenmesinden ötürü yaşamını yitirmiştir. Amir King'in bunu misilleme amacı ile yapıp yapmadığı ise bilinmemektedir.

Vakalar

Also on FANDOM

Random Wiki