FANDOM

Donna Sandover
Donna Sandover
Profili
Tam Adı Donna Sandover
Uyruğu ABD Bayrağı Amerika Birleşik Devletleri
Göz Rengi Yeşil
Durumu Merhum
Vakalar Fena Deva(öldürüldü)

Donna Sandover Fena Deva vakasında kurbandır.

Profili

Donna, uzun kızıl saçlı ve yeşil gözlü bir genç kızdı. Donna, Artan Umut adlı bir bağımsız sivil yardım kuruluşunda gönüllü olarak çalışan bir yardım çalışanıydı ve öldürüldüğü sırada üzerinde siyah bir bluz ile kırmızı bir yelek vardı.

Cinayetin Detayları

Donna, Tac Mahal yakınında zehirlenmiş olarak bulunmuştur. İlk otopsi raporuna göre kızı öldüren şey ölümcül dozda morfin yüklenmesiydi, yani yediği veya içtiği bir şeye karıştırılan morfin sonucunda öldürülmüştü, bu da cinayet silahının morfin olduğu anlamına gelmekteydi. Angela aynı zamanda kurbanın bileğinde karanfil, tarçın ve kakule kapsülü izlerine, yani baharatlı Hint çayında bulunan malzemelere rastlamıştı ve bu durum da katilin baharatlı Hint çayı olduğunu göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda Donna'yı öldürenin deprem bölgesinde doktor olarak çalışan Sumati Misra olduğu ortaya çıkmıştır.

Dr. Misra başta cinayeti işlediğini inkar etse de sonunda bir yandan Donna'nın diğer yandan da Artan Umut'un kendisine ilaçları nasıl kullanacağı konusunda akıl vermesinden sıkıldığını dile getirerek cinayeti işlediğini itiraf etmiştir. Donna'nın, depremzedelere dağıtmak adına ofisinden ilaç çalması ve depremzedelerden tedavi karşılığında para aldığı için kendisini ihbar edecek olması ise bardağı taşıran son damla olmuştu. Bunun üzerine Dr. Misra, Donna'nın suyuna morfin katmış ve kızın ölmesini beklemişti.

Yargıç Adaku kendisine depremzedelerden ne hakla para aldığını sorduğunda Misra, hakiki acılarla uğraşmanın ne kadar zor olduğundan ne Donna'nın, ne de Artan Umut'un haberi olduğunu belirtmiş ve bunun üzerine 25 yıl hapisle cezalandırılmıştır.

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki