Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Donna Walker

1.375pages on
this wiki
Add New Page
Comments8 Share
Şüpheli
DW.png
Profili
İsmi

Donna Walker

Boyu

5'6" (1,67m)

Yaşı

54

Ağırlığı

134 Ibs (61kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Kampüste Cinayet
Koşan Ölü(adı geçti)
Ölüm İşareti
Rorschach Azraili

"...Ama şu anda telaş haftasındayız, ve kız kardeşlikler deli gibi aralarına yeni bir üye alma derdindeler. Önünü alamıyoruz, efendim!"
―Donna Walker

Donna Walker (d. 1959), Kampüste Cinayet (Vaka #32), Ölüm İşareti (Vaka #39) ve Rorschach Azraili (Vaka #41)'nde şüphelidir.

Profili

Donna, 54 yaşında, uzun kıvırcık saçları olan, kahverengi gözlü, esmer bir kadındır. Genellikle beyaz bir gömleğin üzerine lacivert bir ceket giyer ve ceketinin sol göğsünde "Donna Walker, Dekan" yazmaktadır. Aynı altın çerçeveli bir gözlük takar, ki gözlükleri boynunda asılıdır. Donna, 134 Ibs (61kg) ağırlığındadır ve kan grubu A-'tir.

Kampüste Cinayet'te Donna'nın şampanya içtiği öğrenilmiştir.

Ölüm İşareti'da Donna, tükenmez kalem kullanmaktadır. Ayrıca bu vakada diskoya gitmeyi sevdiği, hatta zamanında sahte bir "En İyi Disko Şarkıcısı" ödülü bile kazanmışlığı vardır. Ayrıca bu vakada tırnaklarını yediği de öğrenilmiştir.

Rorschach Azraili'nde Donna, normal kıyafetleri yerine lacivert bir elbise giyer. Ayrıca bu vakada elektronik bilgisi olduğu, üniversite üyesi olduğu ve hipnoz bildiği öğrenilmiştir.

Vakalardaki Rolleri

Donna, Grimsborough Üniversitesi'nde dekandır.

Kampüste Cinayet

Rani Goshwalla adlı bir birinci sınıf öğrencisi, üniversite merkezinde bikinisi ile bağlanmış bir şekilde ölü olarak bulunmuştur. Cesedi bulan ise Donna'ydı. Üniversitede daha önce hiç cinayet yaşanmadığı için de şoktaydı. Dediğine göre Rani, örnek bir öğrenciydi ve üniversiteye burs ile gelmişti. Ayrıca Donna, Rani'nin bezdirme kurbanı olduğunu düşünmekteydi. Ekip kendisine bezdirmenin yasak olup olmadığını sorduklarında, kesinlikle yasak olduğu cevabını almışlardır. Fakat telaş haftası olduğu için kız kardeşlikler sürekli yeni bir üye kapma derdindeydiler ve kontrol edilmeleri imkansız bir hal almıştı. Ayrıca kız kardeşliklerin birinci sınıf öğrencilerine küçük düşürücü şeyler yaptırdıklarını söylemiştir, mesela içki içirmek gibi. Ekip daa sonra oditoryumda bir gazete makalesi bulmuşlar ve burada Donna'nın geçmişte aynı üniversitede bezdirme kurbanı olduğunu öğrenmişler ve Donna'yı tekrar sorgulamışlardır. Donna bunun doğru olduğunu itiraf etmiştir. Dediğine göre üniversiteye yeni katıldığı zaman Psi Sigma Gamma partisine davet edilmişti ve orada Donna'yı bağlayıp zorla alkol içirmişler, bunun sonucunda da Donna 4 gün boyunca komada kalmıştır. Ama asıl en çok canını yakan şeyin ise o dönemin dekanının Psi Sigma Gamma kızlarına hiç bir şekilde ceza vermemiş olmasıydı. Sırf bu yüzden kendisi dekan olmaya karar vermiş ve bu tarz olayların önüne geçebilmeyi amaçlamıştır.

Koşan Ölü

Troy Takiguchi adlı ragbi oyuncusunun ölümünden sonra Donna, Troy'un anısına ragbi stadının adını "Troy Takiguchi Stadı" olarak değiştirmiştir.

Ölüm İşareti

Bu vakada Donna, Tyler Wright adlı bir öğrenci onun ofisinde ölü bulunduğunda çağırılmıştır. Sorgulanmasının esas nedeni ekibin ofisinde (cinayet mahallinde) pembe bir kayış bulmuş olmalarıydı, ki bu Donna'nın Tyler'ı ofisine çağırdığını kanıtlıyordu, ve üzerindeki yazıya göre de Donna, kurbana epey bir öfkelenmişti. Donna aslında, Tyler'ı ahlaksız hile yüzünden terbiye etme düşüncesindeydi ama katil, buna engel olmuştu. Daha sonra Donna, yardım amacı ile ekibe üniversitede dolaşan bir hapishane kaçkınının eşkalini vermiş vebunu veri tabanında aratan ekip Mikhail Levin'i saklandığı yerde yakalayıp hapse geri göndermişlerdir. Mikhail hapse geri gönderildikten sonra ekip Donna ile Mikhail hakkında konuşmak istemişler faka Donna, daha çok Tyler'ın ebeveynleri ile nasıl konuşacağını düşünüyordu çünkü dediğine göre, ona pek iyi davranmazlardı. Anlaşıldığı kadarı ile Wright Ailesi ve Wright Sanayi Şirketi kendisine iyi davranmıyorlardı. Vakanın sonunda Donna ikinci kez masum bulunmuş ve Bryan Vigman ile Mikhail Levin hapse gönderildikten sonra üniversite, şimdilik, daha sakindi.

Rorschach Azraili

Vakanın başında Donna, Balo Kralı olarak Chad Baker'ı ve Balo Kraliçesi olarakta Madison Springer'ı açıklamıştır. Tam da kutlama başlayacakken, hiç kimseenin beklemediği bir şekilde Madison'ın başındaki içi bomba yüklü taç patlamış ve kızı oracıkta öldürmüştür. Cinayet silahı taçtı ve Donna taca tek ulaşabilecek kişi olduğundan sorguya alınmıştır. Daha sonra Alex, Donna'nın tablet bilgisayarında Madison'ın geceleri sürekli kaçtığına dair notlar bulmuş, böylece Donna tekrar sorguya alınmıştır. Dediğine göre Madison'ın neredeyse en ufak sebeplerden başını derde sokmadığı bir gün yoktu. Esas katil olan Tess Goodwin yakalandıktan sonra Donna, serbest bırakılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki