Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Dr. Rascher

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments10 Share

Şüpheli
DrRascher.png
Profili
İsmi

Dr. Rascher

Boyu

5'2" (1,58 m)

Yaşı

68

Ağırlığı

175 lbs (78 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Ölümsüz Günah
Öldürmeye Programlı
Ölüm İğnesi

Dr. Rascher (d. 1947), Teresa Turing'in öldürüldüğü Ölümsüz Günah (Vaka #49/105) ve Bob Levene'in öldürüldüğü Öldürmeye Programlı (Vaka #50/106) ve Karen Knight'ın öldürüldüğü Ölüm İğnesi (Vaka #58/114)'nde bir şüphelidir.

Profili

Dr. Rascher, 68 yaşında bir bilim adamıdır. Rascher, genel olarak beyaz bir laboratuvar önlüğü giymekte ve Meteor Systems yaka kartı takmaktadır.

"Ölümsüz Günah"ta Rascher, dambıl kullanmakta, suşi yemekte ve gençleştirici krem kullanmaktadır. Ayrıca anlında denizanası ısırığı vardır.

"Öldürmeye Programlı"da Rascher, satranç oynamakta ve bilgisayar kodu bilmektedir. Ayrıca önlüğünün üstünde yağ lekesi vardır.

"Ölüm İğnesi"'nde Racher'ın kedisi olduğu, martini içtiği, anti-radyasyon hapları aldığı öğrenilmiştir. Aynı zamanda alnında akrep sokuğu vardır.

Vakalardaki Rolleri

Ölümsüz Günah

Oyuncu, Rascher'ın hamsterlar üzerinde beyin nakli deneyleri yaptığını öğrendikten sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre bu fikir Teresa'ya aitti ve kendisinden kendisini ölümsüz yapmasını istiyordu. Rascher, Teresa'nın tek istediği şeyin her daim genç kalmak olduğunu düşünse de, aslında Teresa'nın ölümcül hastalığı olduğunu öğrendikten sonra zihninin sonsuza kadar yaşayabilmesi için bir laboratuvar açmıştı. Rascher, Teresa'nın ölmesini yazık oldu diyerek geciktirmiş ve yeni gönüllü deneklere ihtiyacı olacağını sözlerine eklemiştir.

Oyuncu daha sonra Rascher'ın kurbandan istediği kan torbasını bulmuş ve Rascher ile bir kez daha konuşmak istemiştir. Dediğine göre Rascher, kurbandan kanını aylar önce istemişti ve daha sonra da kurbanın bedeni üzerinde deney yapmayı düşünmüştü. Amy, Rascher'ın çalışmasını etik bulmasa da Rascher, her şeyin bilim adına olduğunu ve kurbanın kanı ile birlikte araştırmasını on katı kadar hızlanacak olduğunu dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda cinayetten ötürü Greta Meduse'nin tutuklanması ile birlikte Dr. Rascher suçsuz bulunmuş fakat polis ile olan işi henüz bitmemişti. Oyuncu, Rascher'ın bir sayborg köpek üzerine çalışma yaparken çekilmiş bir resmini bulmuş ve Rascher'ı bununla sıkıştırmak istemiştir. Amy her ne kadar Rascher'ın araştırmasından tiksinti duysa da Rascher, Pasifik Koyu'nda hayvanlar üzerinde deney yapılmasını yasak kılan bir yasa olmadığını belirtmiştir. Rascher daha sonra araştırmasının hayvanların hayatlarından daha önemli olduğunu ve ekibin bunu anlayamayacağını söylemiştir. Amy kendisine araştırmasının yanlış ellere geçmesi durumunda neler olacağını sorması üzerine Rascher, tek amacının araştırmasını tamamlamak olduğunu, insanların onunla ne yapacaklarının umurunda olmadığını dile getirmiştir. Rascher her ne kadar hayvanlar üzerinde deney yapmaktan ötürü tutuklanamasa da Amy, polis memuruna hakaretten ötürü Rascher'a para cezası kesmiş ve son olarak da malum sonuçlarla polisin uğraşacağını belirtmiştir.

Öldürmeye Programlı

Ölüm İğnesi

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki