Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Dylan Cobbs

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Şüpheli
DC.png
Profili
İsmi

Dylan Cobbs

Boyu

5'9" (1,76m)

Yaşı

36

Ağırlığı

146 Ibs (66kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Şeytanın Parkı

Dylan Cobbs (d. 1977), bir arazi alıcısı ve Tom Blackwater'ın öldürüldüğü Şeytanın Parkı (Vaka #36)'nda şüphelidir.

Profili

Dylan, 36 yaşında, oldukça kısa, sarı saçları olan, kahverengi gözlü bir adamdır ve sarı bir bıyığı vardır. 5'9" (1,76m) boyundadır ve genellikle kahverengi bir kovboy şapkası takarken görülür. Üzerinde genellikle kırmızı kareli bir gömlek ile kahverengi deri bir yelek vardır. Dylan 146 pound (66 kg) ağırlığındadır ve kan grubu A-'tir. Ayrıca çizme giyer ve ata binmesini de bilmektedir.

Vakadaki Rolü

Golden Land.png

Kurban Tom Blackwater Grimsborough Üniversitesinde bir öğrenciydi, ayrıca da tarla satın alıp oraları demiryoluna dönüştğren "Golden Land" adlı bir şirkette part-time olarak çalışmaktaydı. Dylan, Tom'un süpervizörüydü ve Tom'un yapması gereken şeyde bir Amiş Çiftliği'ni satın almaktı. Bu bilgi üzerine ekip, Dylan'a bir takım sorular sormuşlardır. Dediğine göre Amiş çiftliğini satın almaya çok ihtiyacı vardı fakat Tom buna engel olmak istemişti. Bu Dylan'ı öfkelendirmiş ve ikisi bir kavgaya tutuşmuşlardı.

Ezekiel tutuklandıktan sonra ekip, Dylan'ın Tom'un odasına girmeye çalıştığını fark etmişler ve kendisini sorguya almışlardır. Ekip, odada içinde bir evrak bulunan bir çanta bulmuşlardır. Analiz sonucunda evrak sahte çıkmış ve Dylan, evrakta sahtecilikten ötürü para cezasına çarptırılmıştır.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki