Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Ed Dunkin

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

EDunkinGrisborough.png
Ed Dunkin

Ed Dunkin İyi Polis Ölü Polis (Vaka #6)'te kurbandır.

Profili

Ed, partneri Harry Landry ile birlikte Grimsborough Emniyetinde çalışan bir polisti. Ed aynı zamanda bir çok suçlu ile de işbirliği yapmaktaydı ve ekip bunları öğrenene kadar, Jones ve Amir King'de dahil bütün teşkilat tarafından iyi bir polis olarak bilinmekteydi.

Cinayetin Detayları

Ed vurularak Queen Street İstasyonu'nda sırt üstü yatmış şekilde ölü bulundu. Otopsi sonuçlarına göre, Ed infaz edilmiş ve dizlerinin üzerine vurulmuş. Ayrıca katil ile Ed'in arasında bir kavga yaşanmış. Ama Ed karşılık vermiş, çünkü parmak eklemleri çizik içindeymiş. Otopsi bittikten sonra anlaşıldı ki, katil 6,3(1,92m) boyundaymış. Cinayet silahı, Ed'in polis tabancasıdır.

Katil ve Nedenleri

Katil, Ed Dunkin'in partneri Harry Landry'dir. Nedeni ise şöyledir: Harry, Ed'in yanlış şeyler yaptığını biliyordu. Onu Queen Street İstasyonu'na çağırmıştı. Onunla konuşacaktı. Harry, Ed'i ikna etmeye çalışırken Ed, Harry'e yumruk attı. Harry de ona falan derken kavga ettiler. En sonunda Harry, Ed'in tabancasını alarak dizine sıktı. Ed ölmüştü. Harry bu yaptığından çok pişmandı. Vakanın sonunda tutuklamaya gidecekken zaten Harry söylemeye karar verdiğini söyledi.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki