Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Ed Miller

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments2 Share

Şüpheli
EM.png
Profili
İsmi

Ed Miller

Boyu

6'0" (1,83m)

Yaşı

39

Ağırlığı

165 lbs (74kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

AB+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Çarmıha Gerildi

Ed Miller (d. 1974), "Red Company"'de Frank Janovski ve Gordon Michelli ile birlikte çalışan bir sendika temsilcisi ve Çarmıha Gerildi (Vaka #7)'de bir şüphelidir.

Profili

Ed, 39 yaşında siyahi bir adamdır. Başında inşaat kaskı olduğu için saçı olup olmadığı bilinmemektedir. Siyah sakalı ve bıyığı vardır. Üzerinde beyaz bir tişört ve mavi bir inşaat kostümü vardır. Kostümünün üstünde vinç figürü bulunan büyük harflerle Red Company yazılı bir logo vardır. Ed 6 fit (1,83m) boyundadır ve Hristiyandır. Ayrıca Nevraks hapı kullanır.

Vakadaki Rolü

Ed ve Frank Janovski bir inşaatta çarmıha gerilerek öldürülen iş arkadaşları Gordon Michelli hakkında sorgulanmışlardır. Gordon hakkında bildiklerini, mesela yaptıkları işten ötürü neler hissettiğini ve Dr. Bishop tarafından aldığı haplar ve bu gibi konularda ekibin sorularını cevaplamışlardır. Katilin Dr. Lawrence Bishop olduğu ortaya çıkınca da serbest bırakılmışlardır.

Aynı vakanın ek soruşturmasında Ed L anahtarlarını kaybetmiştir ve ekipten yardım ister, çünkü Frank Janovski Ed'in anahtarlarını kaybettiğini öğrense Ed, Frank'ten fırça yiyecekti. Ekip anahtarları Ed'in alet çantasında bulur ve ona teslim ederler. Ed ekibi Hamburger ile ödüllendirir.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki