FANDOM

Edna Owens
Edna Owens
Profili
Tam Adı Edna Owens
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Merhum
Vakalar Doğrularından Vazgeçme(öldürüldü)

Edna Owens Doğrularından Vazgeçme vakasında kurbandır.

Profili

Edna, Concordia Polis Teşkilatı'nda çalışan genç bir memurdu. Edna kısa siyah saçlıydı ve öldürüldüğü vakit üzerinde lacivert bir polis ceketi ile siyah bir kaşkol vardı.

Cinayetin Ayrıntıları

Oyuncu Edna'yı merkez cephaneliğinde, üzerine üç el ateş edilmiş halde bulmuştur. Dick'in dediğine göre cinayet silahı 32'lik bir Besson'du ve bu, polisin kullandığı bir model değildi. Dick ayrıca mermilerin vücuda giriş açılarını incelemiş ve katilin sağlak olduğu kanısına varmıştı.

Katil ve Nedenleri

Soruşturma sonunda katilin, kurbanın erkek kardeşi Wilbur Owens olduğu ortaya çıkmıştır.

Tutuklama sırasında anlattığına göre İtalyanlar kendisine geri çeviremeyecekleri bir teklifte bulunmuş, o da İtalyanlardan korktuğu için evet demişti. İtalyanların karakola saldıracaklarını öğrenen Wilbur, işe gitmemesi için Edna'yı tehdit etmiş fakat işe yaramamıştı. Eğer Edna silahını ateşleseydi saldırganlar hem Edna'yı, hem de kendisini öldüreceklerdi, Wilbur'da bunun üzerine kendi canını kurtarmak için Edna'yı vurmaktan çekinmemişti. Mahkemede Hakim Lawson Wilbur'u 20 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri