Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Eduardo Ramirez

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments142 Share

Eduardo Ramirez
Ramirez.png
Profili
Tam Adı Eduardo Ramirez
Yaşı 41
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Hayatta
Vakalar Grimsborough'nun çoğu vakaları
Doğunun Vaatleri
Metanetsiz
İşin Aslı
White Peaks Projesi
Cinayet Kasabası
Ölümcül Miras
Martiniden Ölüm
"Kural bir: Sağ kolun kızartma tavanı almadan hiçbir yere gitme!"
―Eduardo Ramirez[Kaynak]

Eduardo Ramirez (d. 1972) önceden Grimsborough Grimsborough Emniyet Müdürlüğü'nde görevli polis memuru idi. Şu anda Pasifik Koyu'nda özel dedektif olarak çalışmaktadır.

Dış Görünüşü

Ramirez, 41 yaşında, siyah saçlı ve kahverengi gözlü bir adamdır, başına polis şapkası takar ve hafif kalın bir bıyığı vardır. Genellikle üzerine Grimsborough Polis gömleği giyer ve iki göğsündede cepler vardır. Ayrıca iki kolunun üstünde de polis logosu vardır.

Criminal Case'te Yaşadıkları

Grimsborough

Ramirez ilk olarak Amansız Kasap (Vaka #3)'ta görülür.

Grimsborough'nun Hayaleti (Vaka #25)'nde Ramirez çok korkmuş ve Wilhelm Moss'u 'Deli Hacı' adlı resmin hayaletinin öldürdüğüne inanmaya başlamıştır. Aynı zamanda tuhaf davranıyor ve Grimsborough'da başıboş bir hayaletin olduğunu iddia ediyordu. Bu sebepten ötürü Amir King Ramirez'i sakinleşmesi için izne göndermiştir. Ramirez Vaka #26'da izninden dönmüştür.

Köpekle Köpek Olunmaz (Vaka #31)'da Jones, 2. Bölümde yediği topkek yüzünden zehirlendiği için Ramirez oyuncunun o vakadaki yeni partneri olmuştur.

Rorschach Azraili (Vaka #41)'in sonunda katil Tess Goodwin tarafından hipnotize edilen Jones oyuncuyu öldürecekken Ramirez son anda Jones'un kafasına tencere ile vurarak Tess'in hipnozunu bozar ve oyuncunun hayatını kurtarır.

Barışıp Anlaşmak (Vaka #53)'te Ramirez, Keanu Ashokan tarafından esir alınmıştır. Bu sırada Ramirez, ekibi bir şekilde telefondan arayarak yerini bildirmiş ve ekip derhal Aloki kampına gitmişler ve orada Keanu'nun Ramirez'i esir aldığı ve başına bir silah doğrulttuğunu görmüşlerdir. Ekip, derhal Keanu'yu uyarmış fakat Keanu, Ramirez'in onu Çocuk Islah Evine göndereceğini düşünerek silahını indirmeyi reddetmiştir. Fakat Keanu, Ramirez'i öldürmemiş ve, ekibin dikkatini dağıtmak için şapkasından vurarak kaçmıştır. Ekip, daha sonra Ramirez'în yanına giderek Keanu'dan boğuşma sırasında kopardığı Grim Gas çalışan kartını elinden almışlardır.

Her Yer Kan Gölü (Vaka #56)'da Ramirez ufak, fakat önemli bir rol oynamıştır. Ekip, Kızıl Tarikat'ı temelli bitirmek adına Tarikat'ın lideri Milton Grimmes'ı yakalamaya gittiklerinde Milton, oyuncuyu esir almıştır. Kendisini nasıl bir diktatör ve Tanrı ilan edebileceğini atıp tuttuktan sonra tam da oyuncuyu öldüreceği sırada Ramirez, aynı Tess Goodwin'in yakalanmasındaki gibi Milton'ın kafasına tencere ile vurarak oyuncunun bir kez daha hayatını kurtarmıştır. Vakanın kapanmasının ardından ekip, oyuncunun Pasifik Koyu'na tayininin çıkmasından ötürü bir veda partisi düzenlemişlerdir. Ramirez, oyuncunun ekibi terk etmek zorunda kaldığını kaldıramamış ve sürekli ağlamış, fakat en sonunda gururla oyuncuyu yeni şehrine uğurlamıştır.

Pasifik Koyu

Ramirez, Pasifik Koyu'nun 13. Vakası olan Doğunun Vaatleri'nde sürpriz bir geri dönüş yapar.

Dedektif Ramirez.png

Ramirez Pasifik Koyunda.

Ekip, vakanın Ek Soruşturmasında Ahmet adlı 12 yaşındaki çocuğa yardım ederken Ramirez, ananas kılığına girmiş bir halde ekibin yanına gelmiş ve kendisini oyuncu ve Frank Knight'a göstermiştir. Ramirez, kızararak oyuncuya onu hatırlayıp hatırlamadığını sormuş ve artık Emniyet'in bir üyesi olmadığını söylemesi Frank'i kahkahalara boğmuştur çünkü Ramirez'in geçmişte oyuncu ile çalışmış olabileceğine inanmakta zorluk çekiyordu. Ramirez, Frank'e oyuncunun partneri olmadığını, fakat ona başka yöntemler ile yardım ettiğini söylemiştir.

Geçmişi geride bırakan Ramirez, oyuncu gittiğinden beridir Grimsborough'nun eskisi gibi olmadığını söylemiş ve ilk fırsatta Pasifik Koyu'na taşındığını dile getirmiştir. Ramirez, ayrıca yeni rozetini çıkartarak artık bir özel dedektif olarak çalıştığını da bildirmiştir.

Ramirez, son olarak müşterisinin'in ölümünü ve ekibin cinayeti henüz çözdüklerini öğrendikten sonra oyuncu ile bir anlaşma yapmış ve, artık her zaman müsait olduğu için gerektiği yerlerde oyuncuya yardım edebileceğini söylemiştir.

Ramirez daha sonra Metanetsiz'de görülmüş ve ek soruşturmada oyuncudan, Aziz Patrik geçidi sırasında kaybettiği not defterini bulması konusunda yardım istemiştir. Dediğine göre Ramirez, Mark McKenzie adlı cerrahı araştırmaktaydı. Oyuncu Ramirez'in isteğini geri çevirmemiş ve Ramirez'in defterini aramaya koyulmuştur. Bu sırada Ramirez, büyük bir hastane tarafından tutulduğundan ve kendisine Mark'ın geçmişini araştırma görevi verildiğinden bahsetmiştir. Oyuncu daha sonra Ramirez'in defterini bulup incelemesi için Hannah Choi'ye göndermiş ve Hannah, Mark'ın yasa dışı yollardan para elde ettiğini doğrulamıştır.

Nikolai Kamarov'un öldürüldüğü İşin Aslı'nda, Çin festivaline sızmak için giymiş olduğu ejderha kostümü ile karakola gelmiş ve, festivale yakın bir arka sokakta, içi insan organlarıyla dolu bir yasa dışı ameliyathaneye rast geldiğini söylemiştir. Ramirez'in bulgusu sayesinde ekip, bu ipucu üzerinden yürüyerek Mark McKenzie'nin daha önceki organları çalmış olduğunu doğrulayarak onu tutuklamıştır. Mark tutuklanması üzerine organları Kamarov'un katili için çaldığını itiraf etmiştir.

Ramirez bu kez genç bir sinemacının öldürüldüğü White Peaks Projesi'nde, kardan adam kostümü içerisinde gizli görev sırasında görülmüştür. Ekip Ramirez'den hangi şüphelilerin uyku hapı kullandıklarını öğrenmesini istemiştir çünkü bu, katil profilinin önemli bir parçasıydı. Ramirez ekibin bu isteğini geri çevirmemiş ve ekibe verdiği bu istihbarat sayesinde ekip, katili yakalayıp adalete teslim edebilmiştir.

Cinayet Kasabası'nda Ramirez, bu kez şehirdeki tarihi eser kaçakçılığı hakkında istihbarat toplamak için görevlendirilmişti. Ramirez bu sefer ekibe, çalıntı bir elmasın geri getirilmesinde yardım etmiş ve bu sayede, olayla ilgisi olan sözde Avrupalı kont Rico Damascus ve Velma Bannister tutuklanmış fakat Velma, kocası tarafından ödenen kefalet bedeli ile serbest bırakılmıştır.

Ramirez daha sonra Ölümcül Miras'ta Amy tarafından, hangi şüphelilerin banyo tuzu kullandıklarını öğrenmesi için çağrılmıştır çünkü bu, katil profilinin önemli bir parçasıydı. Aslan kostümü içerisinde görevine koyulan Ramirez, daha sonra bir şekilde görevi başarı ile tamamlamış ve katil profiline uyan şüphelilerin listesini çıkarmıştır.

Ramirez, Cennet Şehri'nde haneye tecavüz suçu işlediği için göz altına alınmış fakat ekibe şu anda evlenme şapelinde bir çiftin evlenecek olduğunu ve temizleme sırasında var olan delillerin kaybolabileceğini söylemiş ve ekibe derhal oraya gitmesi tavsiyesinde bulunmuş, bunun üzerine oyuncu ve Frank, Ramirez'i dinleyerek evlenme şapeline tekrardan göz atmak için gitmişlerdir. Ramirez'in, ekibe yardım ettikten sonra salınıp salınmadığı bilinmemektedir.

Kişisel Hayatı

Ramirez ile igili bilinen bir kaç özellikten biri, olaylardan çok çabuk tırstığı ve Vaka #6'da görüldüğü üzere, bir yeğeni olmasıdır. Ayrıca her gün çay evine gider ve oranın sahibi olan Gertrude Piccadilly ile de eski dosttur (Vaka #23). Vaka #44'te Ramirez, 5 yaşında iken Meksika'dan ABD'ye göçtüğünden, idolü olan Lola Vallez ile karşılaştığında bahsetmiştir. Ramirez aynı zamanda evlidir, çocukları vardır ve yılda en az bir kez Alaska'ya balık avlamaya gider (Vaka #47).

Galeri

Grimsborough

Pasifik Koyu

Navigasyon

Also on Fandom

Random Wiki