Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Eduardo Ruiz

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Eduardo Ruiz
Eduardo Ruiz.png
Profili
Tam Adı Eduardo Ruiz
Diğer ad(lar)ı Eddie Ruiz
Uyruğu Kolombiya Bayrağı.png Kolombiya
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Merhum
Vakalar Buz Cinneti(adı geçti)
Ölüm Tangosu(adı geçti)

Eduardo "Eddie" Ruiz Criminal Case'in üçüncü sezonunda bulunan bir yardımcı karakterdir ve adı ilk kez Buz Cinneti'nde geçmiştir.

Profili

Eduardo Ruiz, 1950'li yıllarda SOMBRA adına çalışmış ve daha çok Antartika'ya yapılan keşiflerde görev almış bir adamdı. Michelle'in dediğine göre Ruiz, bundan birkaç sene önce muhtemelen kalp krizinden ölmüştü.

Vakadaki Rolü

Michelle'in, dediğine göre örgütte bulunduğu dönemde SOMBRA'nın Antartika'ya yaptığı keşifler hakkındaki dosyaları karıştırmıştı. Michelle'in bulduları üzerine SOMBRA'nın Antartika'daki faaliyetleriyle ilgili ipucu arayan oyuncu, içinde SOMBRA'nın 1970'li yıllarda Antartika'ya yaptığı keşiflerin ve keşiflerin başında da üst düzey bir SOMBRA ajanı olan Eduardo Ruiz'in olduğunun belgelendiği bir bilgisayar bulmuştu.

Ernest Emerson'un dediğine göre Ruiz, ilk olarak Antartika'ya 1950'li yılların sonunda, yani dijital kayıtların tutulmasından yaklaşık 20 sene önce gitmişti. Oyuncu bunun üzerine arşivleri bulmak için penguen araştırma merkezini aramış ve orada bulduğu eski bir gazete makalesinden keşiflerin Arjantin hükumeti tarafından başarısız kılındığını ve Ruiz ile ekibinin Arjantin'e geri dönmek zorunda kaldığını öğrenmiştir. Bunun üzerine Büro, SOMBRA'nın köklerini araştırmak için Arjantin'in yolunu tutmuştur.

Also on Fandom

Random Wiki