Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Edward Ramis

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

Şüpheli
ER.png
Profili
İsmi

Edward Ramis

Boyu

5'11" (1,80m)

Yaşı

42

Ağırlığı

155 lbs (70kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Gecenin Karanlığında

Edward Ramis (d. 1971) Gecenin Karanlığında (Vaka #18)'da bir şüphelidir ve Freddy Stewart'ın katili olan Julian Ramis'in babasıdır.

Profili

Edward, 42 yaşında, hafif dalgalı kahverengi saçlı ve yeşil gözlü bir adamdır. 155 Ibs (70kg) ağırlığındadır ve, oğlu Julian gibi kan grubu A+'tir. Üzerinde üst düğmesi iliklenmemiş beyaz bir gömlek vardır. Edward aynı zamanda sigara içer ve Eau Dela adlı bir parfüm kullanır.

Vakadaki Rolü

Julian and edward.jpg

Edward ve oğlu.

Ekip Edward'a ilk olarak öldürülen Freddy Stewart'ı tanıyıp tanımadığını sormuşlardır. Ekip Edward ile ilk defa karşılaştıklarında oğluna karşı olan davranışlarını takdir etmiş ve Julian'ın hala arkadaşının ölümünden ötürü şok içinde olduğunu belirtmiştir. Edward ayrıca ekipten, oğlu Julian'ı bir süreliğine sorgulamamalarını istemiştir çünkü o bir çocuktu ve dinlenmeye ihtiyacı vardı. 2. Bölümün sonunda Edward oğlu Julian'ı korumak için Freddy'yi arbaletle öldürdüğüne dair yalan söyleyip hapse girmeyi göze almış fakat buna inanmayan ekip soruşturmaya devam etmiştir. Vakanın sonunda bütün deliller Julian'ı gösterdiği için tutuklanmış ve kasıtsız adam öldürme suçundan ötürü 1 yıllığına Çocuk Islah Evi'ne kapatılmıştır.

Edward's MWB X1.png

Aynı vakanın Ek Soruşturmasında Edward'ın MWB X1 sahibi olduğu öğrenilmiştir. Edward 1640, Riverside Yolu taraflarında dolanmaktaydı ve ekip ne olduğunu sorduğunda son derece üzgün ve alkollü olduğunu ve arabasının anahtarını kaybettiğini söylemiştir. Ekip aynı yerde bulunan bir el arabasının içini aramış ve anahtarı orda bulmuş ve Edward'a geri vermişlerdir.

Ek Bilgi

  • Edward'ın arabası olan MWB X1 gerçek hayattaki BMW X1'in bir parodisidir.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki