Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

El Desesperado

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

El Desesperado
ElDesesperado.png
Profili
Tam Adı Bilinmiyor
Diğer ad(lar)ı El Desesperado
Uyruğu Arjantin Bayrağı.png Arjantin
Boyu 6'0" (1,83 m)
Yaşı 36
Ağırlığı 191 lbs (87 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Ölüm Tangosu

El Desesperado (d. 1980) Ölüm Tangosu vakasında bir şüphelidir.

Profili

El Desesperado, 36 yaşında bir gaucho'dur. El Desesperado orta uzunlukta siyah bir saça sahiptir ve üzerine gök mavisi bir gömlek giymekle birlikte başına kahverengi bir sombrero takar. El Desesperado aynı zamanda sigara içer.

Vakadaki Rolü

Oyuncu El Desesperado ile kurbanın araştırdığı hazinenin bulunduğu yer olduğu söylenen dağları aradıktan sonra karşılaşmıştır. Dediğine göre hazineden haberi yoktu fakat birkaç gün önce yine dağlarda dolaştığı sırada iki tane yabancıya denk gelmişti. Oyuncu kendisine bu yabancılardan birinin kurban mı olduğunu sorduğunda El Desesperado, kurbanın ve öldürülmesinin kendisine bir anlam ifade etmediğini, tek gördüğü şeyin davetsiz yabancılar olduğunu ve bu yabancıların da uğursuz insanlar olduğunu dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın kurşunlanmış bir fotoğrafının üstünde at kılı bulmuş ve bunu yapanın El Desesperado olduğunu düşünerek kendisi ile bir kez daha konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurban, kendi bölgesine, yani dağlara gelerek kendisine hakaret etmiş, o da bunun karşılığında kurbanı kütüphaneye kadar takip ederek fotoğrafına bir kurşun sıkmış ve tekrar bölgesini işgal ederse öleceği konusunda kurbanı uyarmıştı.

Soruşturmanın sonunda Lorena Pratx'ın tutuklanması ile El Desesperado suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki