Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Eleanor Halsted

1.419pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Eleanor Halsted
EleanorHalsted.png
Profili
Tam Adı Eleanor Halsted
Boyu 5'9" (1,75 m)
Yaşı 43*
Ağırlığı 170 lbs (77 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu B+
Durumu Hayatta*
Vakalar Tatlı İntikam
Kıran Kırana
Maymun İşi(yalancı şüpheli)
Kendi Düşen Ağlamaz(tutuklandı)

Eleanor Halsted Tatlı İntikam ve Kıran Kırana vakalarında bir şüpheli ve Kendi Düşen Ağlamaz vakasında Celine Georges'un katilidir. Halsted ayrıca Maymun İşi vakasında yalancı şüpheli olarak görülmüştür.

Profili

Eleanor Halsted, Concordia Polis Teşkilatı'nda görevli bir baş müfettiştir ve 43 yaşındadır. Halsted üzerine beyaz bir gömlek ile lacivert bir ceket giyer ve aynı renkte bir silindir şapka ile bir çift beyaz eldiven takar.

"Tatlı İntikam"da Halsted solaktır ve nane kokteyli içer.

"Kıran Kırana"da Halsted iş botu giyer.

"Kendi Düşen Ağlamaz"da Halsted pamuk şeker yer, sıcak hava balonuna biner ve kloralhidrat kullanır.

Criminal Case'deki Rolü

Tatlı İntikam

Oyuncu fabrikanın girişinde Başmüfettiş Halsted'in rozetini bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre davete Bay Alastor tarafından, fabrikanın ve davetin güvenliği sağlamak için davet edilmişti. Oyuncu kendisine cinayetten bahsettiğinde ise bunun korkunç olduğunu fakat oyuncu ve Isaac'in vaka üzerine çalıştığını bildiğini, kendisinin de işlerini doğru yaptıklarından emin olmak için oralarda olacağını söylemiştir.

Soruşturmanın ilerleyen bölümlerinde fabrikada bir patlama olmuştu ve Rockley Rochester, birisinin aletlerden biriyle oynadığını düşünmekteydi. Oyuncu daha sonra Halsted'i sarhoş bir halde fabrikanın girişinde bulmuştur. Dediğine göre büyük bir kol görmüş ve bunun ne işe yaradığını merak ettiği için kolu çekmiş ve bu sayede patlamaya neden olmuştu. Oyuncu Halsted'i mevcut vaziyetinden ötürü daha fazla sorgulamak istememiş, onun yerine fabrika girişini aramaya karar vermiştir.

Soruşturmanın sonunda Violetta Blue'nun tutuklanması ile Halsted suçsuz bulunmuştur.

Kıran Kırana

Oyuncu fuarın girişinde Halsted'in rozetini bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre fuarın hazırlıklarından sorumluydu ve Norah Barnlow'un ölümüne kadar da her şey seyrinde gidiyordu. Dediğine göre Kristal Saray'ın yapımı gecikmiş olsa da bu, kurbanın halledemeyeceği bir şey değildi ve cinayet tam anlamıyla fuara gölge düşürecekti.

Oyuncu daha sonra bıçak bölmeli bir şemsiyede Halsted'in rujuna rastlamış ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre şemsiye kendisinin değil, kurbanındı. Dediğine göre kurban kendisine hayatının tehlikede olduğunu söylemiş fakat kendisine polis koruması tahsis ettirebilecek kadar ayrıntı vermemişti. Halsted bunun üzerine Kristal Saray'ın çevresini aramış fakat herhangi bir tehdit unsuru bulamamıştı. Tehdit, polis koruması tahsis edecek kadar ciddi görünmediği için de Norah'ya ancak gizli bıçak verebilmişti.

Soruşturmanın sonunda Henrietta Vanderbilt'in tutuklanması ile Halsted suçsuz bulunmuştur.

Maymun İşi

Oyuncu Fuar'daki icatların birileri tarafından sabote edildiğine dair kanıt bulduktan sonra, Fuar'ın güvenliğinden sorumlu olmasından ötürü durumu Baş Müfettiş Halsted'e bildirmek istemiştir. Halsted, yaşanan hadiselerin tesadüf olamayacak kadar fazla olduğunu ve bunca olayın burnunun dibinde yaşanmış olmasına inanamadığını söylemiştir. Halsted, Fuar'daki sabotajlar konusunda kendisini uyardığı için oyuncuya teşekkür etmiş ve güvenlik önlemlerini arttıracağını söylemiştir.

Kendi Düşen Ağlamaz

Oyuncu Celine Georges'un aşağıya itildiği Fuar Kulesi'nin tepesinde kulenin güvenlik şemasını bulduktan sonra Halsted ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre cinayetin yanı sıra Vali Castletown ile Leopold Rochester ensesinde boza pişiriyorlardı. Oyuncu kendisine şemayı sorduğunda Halsted, kulenin güvenliği açısından şüpheleri olduğunu ve eğer bir güvenlik ağı oluşturulmuş olsaydı Celine'in halen hayatta olabileceğini söylemiştir.

Oyuncu daha sonra Halsted'in kurbana verdiği şarap şişesini bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kurban, icatların bozulması da dahil Fuar'da yaşanan tersliklerden kendisini sorumlu tutuyordu, o da şarabı kendisine özür mahiyetinde göndermişti. Oyuncu, yaşadığı baskı ve stresten ötürü kendini kaybedip Celine'in suçlamalarına şiddet yoluyla karşılık verme ihtimalini öne sürdüğünde ise oyuncuya haddini bilmesini, kendisinin halen Başmüfettiş olduğunu ve sözlerine dikkat etmesini söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda katilin ve sabotajcının Halsted olduğu ortaya çıkmıştır. Halsted kendisini suçladığı için önce oyuncuya kızmış, fakat biraz zorlama ile hem katil, hem de sabotajcı olduğunu itiraf etmiştir. Dediğine göre Celine sabotajcı hakkındaki şüphelerini kendisine bildirmeye gelmişti fakat bilmediği bir şey vardı; o da kendisinin de işin içinde olduğuydu. Halsted bunun üzerine Celine'i kuleden aşağıya atarak susturmuştu. Mahkemede Halsted, Exo Kıyafet'in kazanması için kendisine Stanley Spark tarafından rüşvet verildiğini, bunun üzerine de diğer icatları bozduğunu, bunu da emrindeki diğer polislere yaptırdığını itiraf etmiştir. Yargıç Takakura taammüden adam öldürme, sabotaj ve yolsuzluk suçlarından Halsted'i müebbet hapisle cezalandırmıştır.

Oyuncu daha sonra Halsted'in, Spark'ın yanı sıra Kuduz Köpek denilen bir şahıstan da rüşvet aldığını öğrenmiş ve bunun üzerine Halsted ile tekrardan konuşmak istemiştir. Halsted, Kuduz Köpek tarafından hayatıyla tehdit edildiğini söyleyerek kim olduğunu söylemeyi reddetmiştir. Halsted'in tehdidin halen Kristal Saray'da olduğunu söylemesi ile oyuncu orayı aramaya koyulmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki