FANDOM

Elisa Melody
ElisaMelody
Profili
Tam Adı Elisa Melody
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 22*
Ağırlığı 140 lbs (63 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu B-
Durumu Hayatta*
Vakalar Pasta Yesin
Konunun Kalbi

Elisa Melody Pasta Yesin ve Konunun Kalbi vakalarında bir şüphelidir.

Profili

Elisa, 22 yaşında bir parti planlayıcısıdır. Elisa uzun kahverengi saçlıdır, üzerine mavi sarı fırfırlı bir elbise giyer ve küçük mavi bir silindir şapka ile boynuna altın bir broş takar.

"Konunun Kalbi"nde Elisa Edgar Allen Poe okur. Ayrıca sol yanağında çizikler vardır.

Criminal Case'teki Rolü

Oyuncu piknik oturma planını bulduktan ve üzerinde Elisa'nın adının yazdığını fark ettikten sonra Elisa ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre Bay Alastor adına çalışıyordu ve Georgina'nın partide öldürülmüş olması itibarına zarar verebilirdi. Oyuncu Elisa'nın Alastor ile tanışmış olabileceğini düşündüğünde Elisa, onunla hiç yüz yüze gelmediğini, emirleri mektup veya telgraf vasıtasıyla aldığını dile getirmiştir. Dediğine göre Georgina'yı en son diğer leydilerle çadırda çay içerken görmüştü. Oyuncu bu bilgi üzerine parti çadırını aramaya karar vermiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın Elisa'nın çalışmasını eleştirdiği bir not bulmuş ve Elisa'ya bunu sormak istemiştir. Elisa, kurbana karşı duyduğu hoşnutsuzluğu gizlememiş ve bunun, kurbana yaptığı balo tertibi teklifine kurbanın cevabı olduğunu söylemiştir. Oyuncu bunun Elisa'ya makul bir sebep verdiği söylediğinde ise Elisa, özellikle kendi düzenlediği partisinde cinayet işlemenin itibarını yerle bir edeceğini söyleyerek o işte parmağı olmadığını dile getirmiştir.

Elisa daha sonra Uçan Takım'ın karargahına gelerek Alastor'dan aldığı telgrafı oyuncuya göstermiştir. Telgrafta, "Çadırları topla. Misafirleri evlerine gönder. Kalanları çöpe at." yazıyordu. Şef Wright Elisa'ya Alastor'a çaktırmadan talimatlarını yerine getirmesini söylemiş ve oyuncu bunun üzerine son bir kez piknik alanını aramak durumunda kalmıştır.

Soruşturmanın sonunda Ernest Swanswaddle'ın tutuklanması ile Elisa suçsuz bulunmuş fakat oyuncu daha sonra kendisiyle Bay Alastor hakkında bilgi sahibi edinmek için tekrardan konuşmak istemiştir. Dediğine göre Alastor'dan aldığı tüm talimat ve notları defterinde tutuyordu fakat defteri piknik alanında kaybetmişti. Oyuncu kendisine diğer partinin yerini sorduğunda Elisa, sıradaki partiye dahil olmadığı için yeri konusunda bir fikri olmadığını fakat Alastor'un davetiyelerin sıradan olması konusunda şikayetçi olduğunu, bu yüzden sıradaki davetiyenin "sıra dışı bir şeye" basılmasını talep ettiğini söylemiştir. Oyuncu bunun üzerine hem defteri, hem de davetiyeyi aramaya koyulmuştur.

Konunun Kalbi

Oyuncu Douphol Malikanesinde Elisa'nın kartvizitini bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemişti. Dediğine göre maskeli balonun planlayıcılığı görevini üslenmişti ve düzenlediği partilerden birinde daha cinayet yaşanmış olmasından hoşnut değildi. Elisa daha sonra kurbanın birden partiden ayrıldığını dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra Elisa'nın kurban hakkında yaptığı bir yorumu bulmuş ve kendisine bunu sormak istemişti. Dediğine göre Vali Castletown'un baloya gelmesini istiyordu fakat kurban önce Vali'ye önceden planladığı balık tutma gezisini hatırlatmış, sonra da kendisini partiye davet ettirmişti. Dediğine göre kurban gece boyunca her şeyden şikayet edip durmuş, bu da partinin havasını kaçırmıştı.

Soruşturmanın sonunda Larry Rochester'in tutuklanması ile Elisa suçsuz bulunmuştur.

Galeri