Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Elizabeth Hopkins

1.320pages on
this wiki
Add New Page
Comments12 Share
Şüpheli
E.Hopkins.png
Profili
İsmi

Elizabeth Hopkins

Boyu

6'0" (1,83 m)

Yaşı

42

Ağırlığı

190 Ibs (86 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

AB+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Göl Gelini

Elizabeth Hopkins (d. 1971) Mary Gray'in öldürüldüğü Göl Gelini'nde bir şüphelidir.

Profili

Elizabeth, 42 yaşında, arkasından toplanmış kısa kızıl saçlı ve mavi gözlü bir kadındır. Saçının bir kısmı yüzünün sol tarafını kapatmaktadır ve koyu kırmızı bir ruj sürer. Boynunda üç tane çizik izi vardır ve üzerinde altın bir kartal logosu olan bir altın kolye takar. Genellikle üzerinde göğüs bölgesi kahverengi, kol ve boyun bölgeleri siyah ve geri kalanı beyaz olan uzun bir elbise giyer. Elizabeth 190 pound (86kg) ağırlığındadır ve kan grubu AB+'tir. Ayrıca pul toplar ve bir tane süs köpeği vardır.

Vakadaki Rolü

Elizabeth, kurban Mary Gray'in kız kardeşidir ve ilk olarak merkeze ekiple konuşmak için geldiğinde görülmüştür. Elizabeth, Mary'nin ablası olduğunu ve göldeki arabanın onun arabası olduğunu fark ettiğini söylemiştir. Ekibe Mary'nin ölüp ölmediğini sormuş ve Jones kendisine baş sağlığı dilemiştir. Fakat Elizabeth, ablasının öldürüldüğüne pekte şaşırmamıştı çünkü dediğine göre Mary çok fazla hayallerinin peşinden koşardı. Ekip kendisine rüyaların bir insanı nasıl öldürebileceğini sorduklarında ise Mary'nin uzun zamandan beridir "Beyaz Atlı Prens"ini beklediğini ve kendisine centilmence davranan her erkeğin peşinden gidebileceğini söylemiştir. Ayrıca Mary'nin yakın zaman önce birisiyle tanıştığını söylemiştir fakat dediğine göre Mary kendisine bir şey söylememiştir, çünkü Elizabeth'in her şeyi berbat edebileceğini düşünmüştür.

Elizabeth daha sonra tekrar ekiple konuşmak için merkeze gelmiştir. Dediğine göre Mary'nin bütün eşyalarını toplayıp Grimsborough'yu terk etmek istediğini öğrenmişti. Elizabeth zamanında Mary'yi gazeteye aşk ilanı vermemesi konusunda uyarmıştı yoksa bir sürü manyağa hedef olabilecekti. Jones, kendisine neden ablası hakkında pekte iyi şeyler düşünmediğini sorduğunda, aralarında kan bağı olmasının onları yakın yapmayacağını söylemiştir. Dediğine göre Mary hep yalnız olmaktan dem vururdu fakat kimse o tipiyle ona dönüp bakmazdı bile. Daha sonra da aşkın fazla abartıldığını söylemiş ve evinin hanımı olduğunu, parası ve ona bakan bir kocasının olduğunu, ayrıcada Mary'nin hayatı boyunca hiç olamayacağı kadar da mutlu olduğunu eklemiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki