Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Elizabeth Ripley

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments15 Share

Elizabeth Ripley
ElizabethRipleyProfil.png
Profili
Tam Adı Elizabeth Ripley
Diğer ad(lar)ı Şef Ripley
Uyruğu Birleşik Krallık Bayrağı.png Birleşik Krallık
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 63
Ağırlığı 140 lbs (64 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu B+
Durumu Hayatta
Vakalar Dünya Turu'nun çoğu vakası
Kılıçla Ölüm(yalancı şüpheli)
Gözler Önünde(şüpheli)
"Sıkma canını Archer! Bir fincan çay al."
―Elizabeth Ripley[Kaynak]

Elizabeth Ripley ya da bilinen adıyla Şef Ripley (d. 1953) Dünya Turu'nda Büro Amiridir. Ripley Aynı zamanda Gözler Önünde'de şüpheli olup Kılıçla Ölüm vakasında yalancı şüpheli olarak görülmüştür.

Profili

Ripley, genel olarak siyah bir bluzun üzerine aynı renkte bir ceket giymektedir. Aynı zamanda kısa sarı saçlara ve yeşil gözlere sahiptir.

"Gözler Önünde"de Ripley ağrı kesici ve dezenfektan kullanır ve W&W's şekerlemeleri yer.

Criminal Case'te yaşadıkları

İmkânsız Hayal

Promethianlar'ın liderinin tutuklanmasının ardından ekip, Avrupa'nın çeşitli anıtlarına yerleştirilen bombaları imha ederek ve referandumun ertelenmesini sağlayarak Promethianlar'a karşı büyük bir zafer kazanmıştı. Büro ekibi, bu zaferi kutlamak adına Güell Parkında toplanmış fakat kutlama sırasında nereden geldiği belli olmayan bir dart okunun Ripley'e isabet etmesi üzerine kutlamalara gölge düşmüştü. Oyuncu, dart okunu park meydanında bulmuş ve Lars Douglas'ın analiz sonucuna göre okun ucunun hızlı tesir eden bir zehre batırılmış olduğunu öğrenmiştir. Aynı zamanda okun üzerinde Atlantik gelinciğine, diğer bir adıyla ise Fas gelinciğine ait çiçek boyası izleri mevcuttu. Kara haber çok geçmeden gelmiş ve Şef Ripley'nin vefat ettiği duyurulmuştur, yani Büro'nun elinde artık bir cinayet vardı ve bulunan deliller de Fas'a, yani Sahra Bölgesi'ne işaret etmekteydi.

Kılıçla Ölüm

Kılıç'ın kimliğinin Ömer Bahir adlı bir profesör olduğunun ortaya çıkması ve Bahir'in, Carmen ile oyuncuyu zehirli gaz bombası ile öldürme girişiminden önce Jonah tarafından etkisiz hale getirilmesinin ardından Angela, Andrew Stern ve Lars ile çektiği fotoğrafları kaybettiğini söylemiş ve oyuncudan fotoğrafları bulması için yardım istemişti.

Fotoğrafları terk edilmiş müzede bulan ve bunları sahibine götüren oyuncu, fotoğrafları aradıktan sonra bir tanesinde şüpheli görünen bir kadının resmini bulmuş ve kadının kim olduğunu merak ederek veri tabanında aramıştır. Oyuncunun bulduğu şey ise ekibin tamamını şoka uğratmıştı çünkü fotoğraftaki kadın, Şef Ripley'den başkası değildi. İspanya da olanları hatırlayan Carmen başta buna inanmasa da gerçek, Şef Ripley'in kanlı canlı ofiste belirmesi ile ortaya çıkmıştır. Dediğine göre Büro'nun kendisini ölü olarak bilmesinin sebebi, doktorlara öyle söyletmiş olmasından kaynaklanmaktaydı.

Ripley, ilk olarak kendisini ölmüş gibi göstermenin zor bir seçim olduğunu dile getirmiştir. Oyuncu Promethianlar'ı bitirdikten sonra SOMBRA tarafından hedef alındığına dair bir istihbarat alan Ripley, plan yapmak için fazla vakti olmamasından ötürü Büro'yu, kendisinin Kılıç tarafından öldürüldüğüne inandırmış, bu sayede de ekibe zaman kazandırmıştı. Oyuncu kendisine zehirli dart ile vurulduktan sonra nasıl hayatta kaldığını sorduğunda ise Promethianlar'a karşı kazanılan zaferi kutlama sırasında şampanyasının içine panzehir attığını, bu sayede de zehir kendisini öldürecek kadar etki etmediğini belirtmiştir. Son olarak oyuncunun tüm tehlikelere rağmen Kılıç'ın peşini bırakmayacağını bilen Ripley, gösterdiği başarılardan ötürü kendisini Büro rozeti ile ödüllendirmiştir.

Gözler Önünde

Ek Bilgi

  • Ripley, görünüş olarak İngiliz aktris Judi Dench'i andırmaktadır.

Galeri

Navigasyon

Also on Fandom

Random Wiki