Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Ellen Morowitz

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Ellen Morowitz
EllenMorowitz.png
Profili
Tam Adı Ellen Morowitz
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 47
Ağırlığı 126 lbs (56 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Suda Ölüm(tutuklandı)

Ellen Morowitz (d. 1969) Suda Ölüm vakasında Li Jun'ün katilidir.

Profili

Ellen, 47 yaşında bir ressamdır. Ellen, kısa kahverengi bir saça ve mavi gözlere sahiptir ve alnında bir çürük vardır. Bunun yanında üzerine mavi bir bluz giymekte ve kırmızı bir şal takmaktadır. Ellen'in ayrıca kaligrafi ile uğraştığı, gong bao tavuğu yediği ve nezle olduğu bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Ellen'in cinayet mahallinde çizilmiş otoportresini bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Köprüde cinayet işlendiğini duyunca şaşıran Ellen, oyuncu kendisine kurbanı fark edip etmediğini sorduğunda kendini resme verdiği için bir şey fark etmediğini söylemiştir. Bunun dışında Ellen'in fazla bildiği bir şey yoktu.

Oyuncu daha sonra Ellen'in kurbanın çalıştığı kuruma evlat edinme başvurusu yapmış olduğunu öğrenmiş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Yıllar önce evlat edinme başvurusunda bulunduğunu doğrulayan Ellen, kurbanın aynı kurumda çalıştığından haberi olmadığını dile getirmiştir. Dediğine göre kurban ile yıllar önce o süreçte karşılaşmış fakat başvurusunu sürecin ortasında geri çekmişti. Oyuncu kendisine sebebini sorduğunda ise sanatçı kimliğiyle anneliğin bir arada yürümeyeceğini fark ettiğini söylemiştir.

Soruşturmanın sırasında ise Ellen'in anlattıklarının yalan olduğu ve Jun'u onun öldürdüğü ortaya çıkmıştır. Ellen başta cinayetle alakası olmadığını ileriye sürse de delilleri tam tersini söylemekteydi. Dediğine göre yıllar önce yaptığı evlatlık edinme başvurusu, yaşam tarzındaki istikrarsızlıktan ötürü kurbanın kendisi tarafından reddedilmiş, bu da anne olma hayallerini suya düşürmüştü. Yıllar sonra Jun ile Sıçuan'da karşılaştığında Jun'un kendisini tanımaması bardağı taşıran son damla olmuş ve Ellen, birden kafasının atmasıyla Jun'un hayatına son vermişti. Mahkemede de aynı şeyleri söyleyen ve yaptığından pişmanlık duymadığını dile getiren Ellen, Yargıç Adaku tarafından 20 yıl hapisle cezalandırılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki