Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Elmer Buttons

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments11 Share

ElmerButtons.png
Elmer Buttons

Elmer "Boogie" Buttons Fırtına Sonrası'nda kurbandır.

Profili

Elmer, kısa, siyah fakat yanları gri, kıvırcık saçları olan, siyah gözlü bir caz müzisyeniydi. Öldürülmeden önce üzerine beyaz bir gömlek, onun üzerine de siyah bir yelek giymekte ve kırmızı bir papyon takmakta idi. Aynı zamanda caz sanatçısı olduğu için de elinde bir adet saksafon vardı.

Cinayetin Detayları

Oyuncu, Amy Young ve Yann Toussaint ile birlikte Elmer'ın cesedini parçalara ayrılmış ve uzuvları tramvay tellerine tıpkı "Fırtına Sonrası" adlı ünlü şarkısının notaları gibi asılmış olarak bulmuştur. Cinayet mahallinde bunun yanı sıra Elmer'ın valizi ve "Fırtına Sonrası"'nın çaldığı bir radyo da vardı. Ekip Elmer'ın cesedini derhal otopsiye göndermişler hatta Amy, bu seferki cesedin Roxie'ye bile fazla geleceğini düşünmüştür.

Roxie, Amy'nin düşüncelerini haksız çıkarmış ve aslında ilk defa bu denli bir cesedi otopsi etmekten çekinmemişti. Roxie aynı zamanda Caz müziğinden hoşlanmadığını çünkü o müzik türünün yaşlı insanlara hitap ettiğini de dile getirmiştir. Cinayet detayları konusunda Yann'dan yardım alan Roxie, katilin cesedi önce parçalara ayırıp sonra aynı parçaları müzik notaları gibi astığını fark etmiş, bu da katilin müzik bilgisinin oldukça zengin olduğunu ortaya çıkarmıştır.

Roxie aynı zamanda bir cesedi parçalamanın belli başlı aletler gerektirdiğini söylemiştir, yani katil cinayeti işlemek için genellikle evde kullanılan elektrikli bir bıçak kullanmış olmalıydı. Daha sonra "Umut için Çal" adlı konserin Elmer Buttons anısına açılmasının ardından ekip konser bölgesini aramışlar ve orada bir tane kasırga acil durum çantasının içinde kanlı bir elektrikli hindi oyucu bulmuşlardır. Üzerinde kan olması ve Roxie'nin cinayet silahı hakkındaki tanımını göz önünde bulunduran ekip hindi oyucuyu cinayet silahı olarak kayda almışlardır.

Ekip hindi oyucunun üzerinde yabancı bir maddeye rastlamışlar ve bu maddeden örnek alarak Yann'a göndermişlerdir. Analizden sonra Yann, maddenin özellikle bir Fransız çöreği olan binyet yapımında kullanılan şeker ve tereyağı karışımından oluştuğunu bulmuştur. Bu durum da katilin Elmer'ı parçalamadan önce binyet çöreği yemiş olduğunun göstergesi idi.

Katil ve Nedenleri

Katil Elmer'ın karısı olan Linda Buttons'dır.

Linda uzun zamandır kocasının son bir kez caz ödülünü kazanıp artık onunla birlikte vakit geçirmek istiyordu fakat Elmer bir türlü kariyerinden emekli olamamıştı. Ekip, Linda'nın Elmer'ın sözünde durmamasından ötürü endişe duyduğunu fark ettiklerinde Linda, ekibe neden Elmer'ı bitirmeden önce ona saksafonu ile saldırıp sonra başına "Fırtına Sonrası"'nın çaldığı radyoyu astığını anlatmıştır. Linda, artık Elmer'ın otuz yıl boyunca müziği kendisinden üstün görmesinden bıkmıştı. Elmer'ın müziğe olan aşırı aşkı yüzünden Linda yavaş yavaş alkolik olmaya başlamış, Linda'nın bu durumu yüzünden de Elmer, Linda'yı rehabilitasyon merkezine kapatma kararı almıştı. Elmer'ın bu son hareketi bardağı taşıran son damla olmuş ve Linda, Elmer'ı müziğinden temelli olarak ayırmak istemiş ve bu yüzden de cinayeti gerçekleştirmiştir.

Mahkemede Linda, Elmer'ın sanki kendisi ile değil de müzik ile evliymiş gibi davrandığını dile getirmiş ve buna ithafen de Elmer'ın cesedini parçalara ayırarak tıpkı ünlü şarkısının notaları gibi Caz Şehri'nin tramvay tellerine asmıştı. Yargıç Dante Linda'ya eğer kendi karısı cinayet davalarını ondan daha çok sevdiğini öğrense kendisini liğme liğme edeceğini dile getirmiş, fakat kişisel hayatın kariyerden önce geldiğini de sözlerine eklemiştir. Dante son olarak Elmer'ın Linda'yı rehabilitayson merkezine kapatmasını haklı bulmuş ve son olarak ta koca cinayeti ve önemli bir caz sanatçısının ölümünden ötürü Linda'yı 20 yıl hapse mahkum etmiştir.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki