Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Elvira Milton

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments10 Share

Şüpheli
EM2.png
Profili
İsmi

Elvira Milton

Boyu

5'4" (1,63m)

Yaşı

15

Ağırlığı

110 Ibs (50kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

AB-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Çağırma

Elvira Milton (d. 1998), Simon Armstrong'un öldürüldüğü Çağırma (Vaka #26)'da bir şüphelidir.

Profili

Elvira, 15 yaşında, sık kıvrımları olan uzun koyu siyah saçlı, kahverengi gözlü ve aşırı beyaz tenli bir kızdır. Aynı zamanda saçının iki yanında da birden fazla at kuyrukları vardır. Başının üstünde çevresinde kırmızı gül motifli bir şerit bulunan küçük siyah bir şapka takar, ayrıca sağdaki at kuyruklarından birinde kırmızı bir kurdele vardır. Koyu mor renkte ruj sürer ve gözlerinin etrafı siyah kalemle boyalıdır. Ayrıca sol göğsünde bir tane pentagram dövmesi vardır. Elvira, üzerine arkadan bağlı uzun, fırfırlı, siyah ve kolları neredeyse dirseklerine kadar uzanan bir gotik elbisesi giyer ve kollarının beyaz olan bitim bölgelerinde yine kırmızı kurdeleler vardır. Kıyafetinin üstünde ise sağ ve sol kısımlarında tren raylarını andıran dikey çizgiler vardır ve çizgilerin bir kısmı göğsünün ortasındaki sonsuzluk işareti gibi düğümlenmiş ipler ile birleşirler. Elvira, 110 Ibs (50 kg) ağırlığındadır ve kan grubu AB-'tir. Elvira ayrıca bilinmeyen bir sebepten ötürü ilaç tedavisi almaktadır fakat bunun reçeteli olup olmadığı ise meçhuldür.

Vakadaki Rolü

Elvira, lise öğrencisi bir genç kızdır ve Steven Crowe, Ophelia Lincoln ve kurban Simon Armstrong ile yakın arkadaştır. Dedesi Alcott Milton bir okült ve hortlak uzmanı ayrıca da "Boşluğun Ötesinde" adlı radyo programının sunucusudur. Ebeveynlerinin "ruhları" öteki tarafa göçtüklerinden beri dedesi ile birlikte yaşamaktadır ve hortlaklar hakkında bütün bildiklerini ona dedesi öğretmiştir.

Elvira, gizli numaradan merkezi aramış ve Ramirez'e (telefonu o açmıştı) cinayet hakkında bir şeyler bildiğini ve ruhların kurbanı almaya geldiklerini söylemiştir. Bundan hemen sonra Ramirez telefonun nereden geldiğini araştırmış ve şehir mezarlığından geldiğini söylemiştir. Ramirez bunu direkt olarak ekibe bildirmiş ve ekip hiç vakit kaybetmeden mezarlığın yolunu tutmuşlardır. Ekip mezarlığı aradıktan sonra Ophelia Lincoln, ve onları gizli numaradan arayan arkadaşı Elvira ile karşılaşmışlardır.

Ekip Elvira'ya mahzendeki ayin hakkında ne bildiğini sorduklarında kız ayinin sonsuz yaşam kazanmak amaçlı yapıldığını söylemiştir. Özellikle Steven ve Simon ayini gerçekleştirebilmek için sürekli kıza ayin hakkında sorular soruyorlardı. Tabii vazgeçmeyecekerini fark edince de sorularını cevaplamış fakat kendisininde umduğu gibi, ayin başarısız olmuştu.

Simon Telefonu.png

Simon'ın Elvira tarafından bulunan telefonu.

Daha sonra tekrar mezarlığa dönen ekip Elvira'ya cinayet saatinde nerede olduğunu sormuşlar ve Elvira kendilerine evde dedesi ile olduğunu söylemiştir. Dediğine göre dedesi ilacını bulamıyordu ve eczane açılana kadar ona kendi ilacından vermek istemişti. Ekip ayrıca kendisine Simon ile çıkıp çıkmadığını sormuşlar ve dediğine göre Simon iyi birisiydi fakat kız ilişkilere fazla önem vermezdi. Ayrıca ekibe çalılıkların arasında bulduğu Simon'a ait olan cep telefonunu vermiştir fakat telefon kilitliydi. Elvira'ya teşekkür eden ekip telefonu incelemişler ve Simon'ın katili ile ilgili önemli bir ipucu yakalamışlardır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki