FANDOM

Enid Grimshaw
EnidGrimshaw
Profili
Tam Adı Enid Grimshaw
Uyruğu Birleşik Krallık Bayrağı Birleşik Krallık
Boyu 5'5" (1,65 m)
Yaşı 19
Ağırlığı 120 lbs (55 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Tanrı Prens'i Korusun(tutuklandı)

Enid Grimshaw (d. 1997), Tanrı Prens'i Korusun vakasında Prens Albert'ın katilidir.

Profili

Enid, 19 yaşında, kısa açık kızıl saçları olan, kahverengi gözlü bir genç kızdır. Enid, bir oda hizmetçisi olduğu için klasik bir hizmetçi kostümü giymekte ve sağ yakasına bir adet gelincik takmaktadır. Enid'in aynı zamanda çay içtiği, ata bindiği ve Shakespeare'den alıntı yaptığı bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, kurbanın kılıcının üstünde Enid'in mavi temizleme kristallerini bulduktan sonra Enid soruşturmaya dahil edilmiştir. Lars Douglas'ın analiz sonucuna göre bu kristaller sadece zehirli değildi, ayrıca üzerinde kurbanı öldüren zehirden izlerde vardı. Enid başta oyuncunun sorularını geçiştirmeye çalışsa da Jack, zorlayarak konuşmanın konu dışına çıkmasına engel olmaya çalışmıştır. Enid sonunda ağlamaya başlamış ve ekibe kimin neden bir prensi öldürmek isteyeceğini sormuş, bunun üzerine Jack ve oyuncu, Enid'den fazla bir şey çıkmayacağını düşünerek kızı yalnız bırakmıştır.

Oyuncu daha sonra Albert'a ait olduğunu düşündüğü kürenin üzerinde Enid'in ter izlerine rastlamış ve Enid'e, Prens'in küresinin kendisinde ne işi olduğunu sormak istemiştir. Enid, küreyi çalmadığını fakat Albert'ın bunu kendisine hediye ettiğini söylemiş ve bu arada birbirlerini sevdiklerini de itiraf etmiştir. Jack Enid'in bahsettiği aşkın gerçek olup olmadığını sorduğunda Enid, Prens'in gerçekten de kendisine aşık olduğunu, hatta ona ata binmeyi öğrettiğini, pahalı mücevherler aldığını ve onunla gizlice Westminster Lane'de buluştuğunu belirtmiştir.

Enid, her ne kadar Prens ile aşk yaşamış da olsa, soruşturmanın sonunda Prens'in katilinin o olduğu ortaya çıkmıştır. Enid ilk başta cinayet ile alakası olmadığını ileriye sürse de Jack, kıza bir an önce yalan söylemeyi bırakarak neden kraliyet ailesinin bir üyesini öldürdüğünü itiraf etmesini söylemiş ve bunu destekleyen delilleri öne sürmüştür. Enid ve Prens Albert birbirlerini sevmekteydi fakat Prens'i öldürmüş olmasının tek nedeni şantaj kurbanı olmasıydı. Jack kendisini tehdit edenlerin kim olduğunu sorduğunda ise Enid, kim olduklarını bilmediğini fakat verdikleri emri harfiyen uygulamak zorunda kaldığını belirtmiştir. Prens Albert şantaj konusunda Enid'e inanmamış ve bunun üzerine Enid, Shakespeare'den alntı yaparak kendisi ile Westminster'da buluşmaya ikna etmişti. Enid daha sonra Westminster'da ki telefon kulübesini aramış fakat telefonun ahizesinde zehirli gaz olduğunu bilmeden Prens'in o gazla boğularak ölmesine neden olmuştu. Jack, kendisini tehdit edenlerin kim olduğunu belirtmediği sürece Enid'in cinayetten ötürü suçlu sayılacağını belirtmiş ve oyuncu, Enid'i Uluslararası Mahkeme karşısına çıkarmıştır.

Yargıç Adaku oyuncunun Büro'daki ilk katili tutuklamasından ötürü emekliliğini bitirmek zorunda kaldığı için pek mutlu olmasa da, Enid'den Prens Albert cinayetinden ötürü nasıl bir savunma yapacağını öğrenmek istemiştir. Enid, oyuncunun kendisine karşı getirdiği deliller karşısında fazla direnmemiş ve suçlu olduğunu itiraf etmiştir. Yargıç Adaku'nun dediğine göre normalde Kraliyet Ailesinden birisini öldürmenin cezası kellenin uçurulmasıydı. Tabii orta çağda yaşanmadığı ve orasının bir uluslararası mahkeme olmasından ötürü Enid, onun yerine Prens'i istemsizce öldürmeye zorlanmış olmasından ötürü 10 yıl hapisle cezalandırılmıştır.

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki