Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Ernest Emerson

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Ernest Emerson
ErnestEmerson.png
Profili
Tam Adı Ernest Emerson
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 6'2" (1,88 m)
Yaşı 63
Ağırlığı 160 lbs (72 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Buz Cinneti

Ernest Emerson (d. 1953) Buz Cinneti vakasında bir şüphelidir.

Profili

Ernest, 63 yaşında bir arkeologdur. Ernest üzerine mavi kırmızı bir ceket giymekte ve başına hayvan kürklü bir bere takmaktadır. Aynı zamanda iki yanağında da soğuk ısırığı vardır ve elinde genellikle bir kazma taşır.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Ernest ile cesedi bulduktan sonra, özellikle kılıç dişli kaplan iddiası hakkında konuşmak istemiştir. Ernest, Julia Lloyd'u öldüren şeyin tarih öncesi bir hayvan olduğunu düşünüyordu. Dediğine göre küresel ısınmadan dolayı buzların erimesiyle buzun altında kalan yaratıklar yavaş yavaş gün yüzüne çıkıyordu. Ernest aynı zamanda Julia gibi bir iklim değişikliği aktivistinin küresel ısınmanın sonucunda tarih öncesi bir hayvanın saldırısına uğramasına gönderme yapmış fakat oyuncu, hiçbir şekilde Ernest'in iddiasına inanmamıştı.

Oyuncu daha sonra Ernest ile, araştırmalarındaki sonuç eksikliğinden ötürü boşaltılan banka hesapları hakkında konuşmak istemiştir. Oyuncunun şüphelerini doğrulayan Ernest, eğer kısa süre içinde bir sonuca ulaşamazsa finansmanının tamamen kesileceğini dile getirmiştir. Oyuncu Julia'yı kendisi öldürüp kılıç dişli kaplan hikayesini uydurduğunu öne sürdüğünde Ernest, kendisinin katil değil, bilim insanı olduğunu belirtmiştir.

Soruşturmanın sonunda Blair Carpenter'ın tutuklanması ile Ernest suçsuz bulunmuştu. Fakat oyuncu daha sonra kendisi ile Antartika'da bulunan eski bir SOMBRA ajanı olan Eduardo Ruiz hakkında konuşmak istemişti. Ernest'in dediğine göre Ruiz, ilk olarak Antartika'ya 1950'li yılların sonunda, yani dijital kayıtların tutulmasından yaklaşık 20 sene önce gitmişti. Oyuncu bunun üzerine arşivleri bulmak için penguen araştırma merkezini aramaya koyulmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki