Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Ernest Turing

1.309pages on
this wiki
Add New Page
Comments6 Share
ErnestTuring.png
Ernest Turing

Ernest Turing Akıllı Para'da kurbandır.

Profili

Ernest, üstü taralı gri saçları olan, mavi gözlü bir adamdı. Meteor Systems'in CEO'su olan Ernest, öldürüldüğü sırada bej bir ceket giymekte ve mavi bir atkı ile kalın çerçeveli bir gözlük takmaktaydı.

Cinayetin Detayları

Ernest, Drone Zone ofisinde, ağzına yüklü miktarda para tıkılmış halde, ölü olarak bulunmuştur. Otopsi sonucuna göre cinayet silahının gerçekten de para olduğu ortaya çıkmıştır çünkü kurbanın ağzına tıkılan paralar, nefes borusunu tıkamış ve boğularak ölmesine neden olmuştu. Roxie aynı zamanda kurbanın vücudunun çeşitli noktalarında morluk izlerine rastlamıştı. Dediğine göre katil, kurbanın çakralarına (vücudun fiziksel ve ruhsal sağlığına etki eden enerji noktaları) basınç uygulamıştı. Bunu yapabilen bir kişinin de yoga bilmesi gerekmekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin, kurbanın kendi yaptığı bir robot olan Per-Sephone olduğu ortaya çıkmıştır.

Amy, oyuncunun katil olarak Per-Sephone'yi göstermesi ile kafayı yediğini düşünmüştü. Oyuncu topladığı deliller ile Per-Sephone'yi cinayetten ötürü tutuklamaya gittiğinde Per-Sephone, amacının insanları öldürmek değil, onları onarmak olduğunu söylemiştir. Amy, Ernest'i öldürmek için kullanılan paraların çekildiği ATM makinesinden bahsettiğinde Per-Sephone, yeteneklerini kötülük için değil, iyilik için kullandığını belirtmiştir. Per-Sephone tek amacının Turing'e hem Meteor Systems'ı, hem de Drone Zone'u yönetmesinde yardım etmek olduğunu söylemiş fakat Amy, Per-Sephone'nin Ernest'i yoga yöntemi ile paraya boğarak öldürdüğünü söylemiş ve anlattıklarından sıkıldığını dile getirmiştir. Per-Sephone, Ernest'in açma-kapama düğmesini bulmaya çalışmıştı fakat insanların açma-kapama düğmesi olmadığını ve pil ile çalışmadıklarını bilmemekteydi. Amy her ne kadar oyuncunun yaptığı bu sıra dışı tutuklamadan pek hoşlanmasa da, ilk kez bir robotu mahkeme karşısına çıkarmak zorunda kalmıştır.

Ömrü hayatında ilk kez bir insan yerine bir robotu yargılayacak olduğunu fark eden Yargıç Dante, bu durum karşısında epey bir afallamıştı. Per-Sephone, Dante'ye Ernest'in kanlı canlı olduğunu, fakat kendisinin metalden yapılmış olduğunu söylemiş, bunun yanında insanları sevmesini bildiğini ve Ernest'i öldürmek gibi bir düşüncesinin olmadığını dile getirmiştir. Per-Sephone'nin tek istediği, tıpkı Ernest'in de onun adına istediği gibi öğrenen bir robot olmaktı. Dante, Per-Sephone'ye nasıl bir ceza vereceği konusunda kararsız kalmıştı, fakat kanunun, robotlar da dahil her şeyden üstün olduğunu bildiği halde, Per-Sephone'nin parçalarına ayrılmasına da göz yumamazdı çünkü bu kez de iş mevkiyi kötüye kullanmaya girerdi. Dante bunun üzerine Per-Sephone'nin, aynı hataları tekrarlamaması için bütün programları ve hafızası tamamen silinene kadar mikro-çipinin kapatılmasında karar kılmıştır.

Ek Bilgi

  • Ernest, isim ve karakter olarak İngiliz bilgisayar bilimcisi Alan Turing'den esinlenmiş olabilir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki