Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Ernesto Cárpena

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Ernesto Cárpena
Ernesto Carpena.png
Profili
Tam Adı Ernesto Cárpena
Uyruğu Arjantin Bayrağı.png Arjantin
Göz Rengi Mavi
Durumu Merhum
Vakalar Ölüm Tangosu(öldürüldü)

Ernesto Cárpena Ölüm Tangosu'nda kurbandır.

Profili

Ernesto Cárpena ülkesi Arjantin'de ünlü bir yazardı. Cárpena yanları ağarmış siyah bir saça sahipti ve öldürüldüğü sırada üzerine beyaz bir gömlek ile bej bir ceket giyiyordu.

Cinayetin Detayları

Oyuncu Cárpena'yı kütüphane, 23 yerinden bıçaklanmış halde bulmuştur. Grace'in dediğine göre kurbanın önce başına sert bir cisimle vurulmuş, sonra da bir halatla bağlanmıştı. Kurbanın vücudunda bulunan sigara yanıklar kurbanın bıçaklanmadan önce işkence gördüğüne işaret etmekte, aynı zamanda da katilin sigara içtiği anlamına gelmekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin kütüphane görevlisi Lorena Pratx olduğu ortaya çıkmıştır.

Tutuklama sırasında Lorena, kütüphaneci maskesini çıkarmış ve cinayeti itiraf etmiştir. Lorena, SOMBRA'nın yıllar önce Arjantin'in bir yerine bir belge zulası sakladığını öğrendiğini fakat tam olarak nerede olduğunu bilmiyordu. Cárpena'nın belgelerle ilgili bir ipucuna rastladığını öğrenince de belgeleri ilk kendisi bulmak umuduyla Cárpena'nın araştırmasını yavaşlatmaya çalışmış ama bir türlü başaramamıştı. Cárpena'nın inadı üzerine Lorena, sonunda kendisine işkence yaparak zulanın yerini öğrenmiş, kurbanı 23 kez bıçaklayarak öldürdükten sonra da belgeleri bulup gizlemişti. Mahkemede Yargıç Adaku, SOMBRA adına işkenceyle adam öldürme suçundan Lorena'yı 40 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki