Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Esteban Vallez

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

Şüpheli
EV.png
Profili
İsmi

Esteban Vallez

Boyu

5'10" (1,78m)

Yaşı

32

Ağırlığı

170 Ibs (77kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Bir Cenaze ve bir Düğün(tutuklandı)

Esteban Vallez (d. 1979) Lola Vallez'in ağabeyi ve Bir Cenaze ve bir Düğün (Vaka #47)'de Walter Fairbanks'in katilidir.

Profili

Esteban, 32 yaşında, kahverengi saçlı ve kahverengi gözlü bir adamdır. Genellikle gümüş düğmeleri olan beyaz bir gömleğin üstüne gümüş rengi bir takım elbise giyer ve sol yakasında yağ lekeleri vardır. Ayrıca gömleğinin üstünde de beyaz bir papyon vardır. Esteban'ın ayrıca uçak bilgisi olduğu, kimyasallardan anladığı ve kontakt lens taktığı da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Ekip, Esteban ile ilk olarak kardeşinin nişanlısı Walter Fairbanks, düğününe giderken uçağı çakılıp ölü bulunduktan sonra konuşmuşlardır. Dediğine göre Esteban, Walter'dan hoşlanmamaktaydı çünkü Lola ile evlendikten sonra onu ellerinden alacağını ve bu sayede artık ailesinin yanına dönmeyeceğini düşünmekteydi. Daha sonra ekip, Esteban'ın para ile ilgili sorunları olduğunu ve banka hesabının kapatıldığını öğrendiklerinde kendisini tekrar sorguya almışlardır.

Vakanın sonunda bütün deliller Esteban'ı işaret ettiği için tutuklanmıştır. İfadesinde, Lola'yı korumak istediğini söylemiştir çünkü Walter'ın gözü hep yükseklerdeydi ve bu yüzden elbet kısa bir süre sonra Lola'dan sıkılacak ve aynı Molly'ye yaptığı gibi boşanacaktı. Bu yüzden Esteban, kardeşinin onurunu korumak için Walter'ı öldürdüğünü iddia etmiştir. Fakat mahkemede kullanılan deliller, cinayetin asıl sebebinin para olduğunu ortaya çıkarmıştı ve asıl sebep, Walter'ın Lola'yı Esteban'a para vermemek konusunda kışkırtmasıydı.

Esteban tutuklandıktan sonra ekip, Esteban'ın yaptıklarının Lola üzerinde her zaman kötü bir etki bırakacağını düşünmüşlerdir çünkü Lola, çocukluğunda da hep eziyet görmüştü.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki