Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Ethel Hubcap

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments2 Share

Şüpheli
EthelHubcap.png
Profili
İsmi

Ethel Hubcap

Boyu

5'0" (1,52m)

Yaşı

78

Ağırlığı

130 lbs (58kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Fareler ve İnsanlar

Ethel Hubcap (d. 1936), Scott Lee Allan'ın öldürüldüğü Fareler ve İnsanlar (Vaka #22/78)'da bir şüphelidir.

Profili

Ethel, 78 yaşında, kafasında bigudiler ile bağlanmış kahverengi saçları olan, yeşil gözlü, siyahi bir kadındır ve iki adet halka küpe takmaktadır. Genellikle beyaz bir tişörtün üzerine yeşil bir kolsuz ceket giymektedir. Ceketin üzerinde üstü kırmızı ile çizili bir fare resmi olan bir rozet ile sol üst cebinde bir adet fare kapanı ve sağ kolunda bir adet çivava dövmesi vardır. Ethel'ın bütün bunların yanında askeri eğitim almış olduğu ve viski içtiği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Ethel, Caz Şehrinde yaşayan bir haşere ilaçlama uzmanıdır.

Ethel, Yann Toussaint'in kurbanın kelepçesinde borik asit kalıntılarına rastladıktan sonra vakaya dahil olmuştu çünkü malum asit sadece haşere ilaçlama uzmanları tarafından kullanılırdı ve bölgede bu tanıma en uygun kişi de Ethel'dı. Ethel, her ne kadar kaçak bir mahkumun kapısına gelmesinden hoşnut kalmasa da, yine de Scott'a yardım etmişti, fakat Frank'in dediğine göre kaçak bir suçluya yardım etmek ciddi bir suçtu. Frank daha sonra Ethel'a, yardım ettiği şahsın kısa bir süre önce öldürüldüğünü ve bunun haşereler ile bir alakası olduğunu söylediğinde Ethel, haşere uzmanı olduğunu doğrulamış, fakat daha fazla bir şey söylememiş, bu yüzden ekip, ilk konuşmadan fazla bir şey çıkartamamışlardır.

İkinci konuşma sırasında Ethel, ekibi yağmacılar sanarak nefsi müdafaa amaçlı ekibe doğru silahını doğrultmuş, daha sonra silahını indirerek silah kullanmayı kocasının verdiği askeri eğitim sayesinde öğrendiğini dile getirmiştir. Ekibin ise öğrenmek istediği şey, neden güvenmediği insanları korkutmak için dükkanının tabelasını kullanmış olduğu idi. Ethel, Scott'a yardım ettiğine pişman olmuştu çünkü Scott, Ethel tarafından kurtarıldıktan sonra doğruca Ethel'ın dükkanını yağmalamış, bu da Ethel'ı malum tabelayı asmaya itmişti.

Vakanın bitiminde kurbanın hücre arkadaşı tutuklandıktan sonra Ethel serbest bırakılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki