Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Eugene

1.260pages on
this wiki
Add New Page
Comments10 Share

Eugene
EugeneProfili.png
Profili
Tam Adı Eugene(soyadı bilinmiyor)
Boyu 6'3" (1,90 m)
Yaşı 24
Ağırlığı 260 lbs (117 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Bayou Kanı

Eugene (d. 1990) Bayou Kanı vakasında bir şüphelidir.

Profili

Eugene, 24 yaşında bir bataklık serserisidir. Hafif kirli sakalı vardır ve sol gözü kısıktır. Genellikle yeşil bir tişörtün üzerine kahverengi bir yelek giyer ve kırmızı pantolon askıları takar. Eugene'in aynı zamanda ayak kremi kullandığı, tütün çiğnediği ve karidesler ile temasta olduğu da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Bill Farnham, ekibe müşterilerinden birinin kısmi tarifini verdikten sonra bu tarifi veri tabanında karşılaştırarak, Bill'in verdiği şahsın Eugene olduğunu bulmuşlardır. Eugene'i bataklıkta bulan ekip, gerçekten de Bill'in vudu bebeğini çalanın o olup olmadığını merak etmişlerdi. Eugene, vudunun şeytan işi olduğuna inanmaktaydı ve özellikle çocukları korkutmak için yaşadığı yerin yakınına vudu bebekleri astığını belirtmiştir. Dediğine göre bebeklerin üzerine iğne batırmazdı, fakat, özellikle kendisini taş atanlardan korumak için onlara ihtiyaç duymaktaydı. Eugene, aynı zamanda büyükannesi onu evlatlık edindiğinden beridir insanlar tarafından dışlanmıştı.

Ekip, Bill'in vudu dükkanını ikinci kez aradıklarında orada Eugene'in, Shawna'yı Lee'den koruduğunu gösteren günlüğünü bulmuşlardır. Dediğine göre Shawna, Eugene'e, sinek ısırdığı zaman kendi ayak kreminden verecek kadar nazikti. Eugene, tam da bu sırada Lee'nin, Shawna'yı kendisine nazik davrandığı için aşağıladığını görmüştür. Lee'de o anda Shawna'yı öpme girişiminde bulunmak için arkasından koşturmuştur. Lee'nin zorbalıkları Eugene'in dikkatinden kaçmamış, ve Lee'yi Shawna ile uğraşmaması konusunda sert bir şekilde uyarmıştır. Frank, Eugene'e, bunun için Lee'yi öldürmüş olma ihtimalini sorduğunda Eugene, başkalarını savunmak için cinayet işlemenin yanlış olduğunu düşünmekteydi.

Vakanın sonunda cinayetten ötürü Shawna Knox suçlu bulunduğu için serbest bırakılmış ve daha da yardıma ihtiyacı kalmamıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki