Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Eugenia Hestentrope

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

Şüpheli
EugeniaHestentrope.png
Profili
İsmi

Eugenia Hestentrope

Boyu

5'6" (1,68 m)

Yaşı

55

Ağırlığı

150 lbs (68 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Katil, Eli Alır
Sirkte Ölüm
Martiniden Ölüm
Kanlı Elmas
Hırsızların Gururu Yoktur

Eugenia Hestentrope (d. 1960), Merv Waylon'ın öldürüldüğü Kanlı Elmas (Vaka #54/110)'ta ve Louis De Rico'nun öldürüldüğü Hırsızların Gururu Yoktur (Vaka #55/111)'da bir şüphelidir. Eugenia ilk olarak Katil, Eli Alır (Vaka 51/107)'ın ek soruşturmasında görülmüştür.

Profili

Eugenia, Mennagio Kumarhanesinin 55 yaşındaki sahibidir. Eugenia, kısa siyah saçlı ve yeşil gözlüdür, ayrıca zebra motifli bir ceket giymekte ve altın bir kolye takmaktadır. Eugenia'nın ayrıca yirmibir oynadığı da bilinmektedir ve ceketinin sol yakasında "Silah Konferansı" rozeti bulunmaktadır.

"Hırsızların Gururu Yoktur"'da Eugenia öksürmektedir.

Vakalardaki Rolleri

Katil, Eli Alır

Eugenia, ilk olarak polis, Alfie McNaulty cinayetinin soruşturmasını tamamladıktan sonra görülmüştür. Ekibin cinayeti çözdüğünden haberdar olan Eugenia, ekipten kendi kumarhanesinin hedef alındığını düşündüğü soygunu araştırmasını istemiştir. Frank araştırma konusunda şüpheci olsa da Eugenia, kumarhanesinin hedef alındığından adı gibi emindi ve soygunun arkasında Louis De Rico'nun olduğunu düşünmekteydi. Eugenia daha sonra ekibe, daha önce de soyulan Mennagio'nun mücevher mağazasını aramasını söylemiştir.

Oyuncu, Louis De Rico'nun daha önceki soygunlarda parmağı olduğuna dair kanıt bulmuştu fakat yine de onu tutuklamak için elinde yeterli kanıt yoktu. Bunun üzerine Eugenia, polisten bir gözlerinin bu soygunun üzerinde olmasını istemiştir.

Sirkte Ölüm

Eugenia bu kez, Hannah Choi'nin olayla alakalı bir ses kayıt cihazını incelemesinden sonra Muhteşem Coco ve Freddy Gomez'i soygunla ilişkileri olabileceğini düşünmekteydi.

Martiniden Ölüm

Eugenia bu sefer ekibi, yine soygunda parmağı olabileceğinden şüphelendiği Joey Kim'e, Joey'de ekibi bir silah tüccarı olan Merv Waylon'a yönlendirmişti. Eugenia, Merv'in Cennet Şehrinde bulunmasının şüpheli olduğunu ve bölgede düzenlenecek olan Silah Konferansını büyük soygunun üstünü örtmek için kullanacağını düşünmekteydi.

Kanlı Elmas

Merv Waylon'ın bir otelde öldüğüldüğü bu vakada Eugenia, bu kez bir cinayet soruşturmasında şüpheli olmuştur. Roxie Sparks'ın otopsi sonucuna göre Merv'in öldürülmeden önce işkenceye maruz kaldığını bilen ekip, Merv'in işkence gördüğü yer olan Mennagio Kumarhanesinin bodrum katında bir güvenlik kamerası bulup Hannah'ya incelettikten sonra, Eugenia'nın kurban ile bordum katına girdiğini görmüş ve Eugenia'ya bunu sormak istemiştir. Eugenia'nın dediğine göre Merv, dolandırıcının tekiydi ve onunla konuşurken görülmemek için onu kumarhanenin bodrum katına indirmiştir. Bunun amacı ile Merv'i kumarhaneden gitmeye ikna etmekti çünkü onun gibi birisini kumarhanesinde istemiyordu.

Oyuncu daha sonra aynı bodrum katında, üzerinde Merv tarafından Eugenia'ya yazılmış bir not bulunan bir çelik yelek bulmuş ve Eugenia'ya bunun anlamını sormak istemiştir. Eugenia'nın dediğine göre Merv, kendisine kumarhanesinin hedef olduğunu söyleyen ilk kişiydi ve ona koruma teklif etmiş, fakat Merv'in sabıkasını bildiği için Eugenia, bu teklifi reddetmişti. Bunun üzerine Amy, Merv'in gerçekten de soygun hakkında bilgi sahibi olduğunu söylemiş ve Eugenia'ya Merv'e işkence edenin o olup olmadığını sorduğunda Eugenia, Merv'e kendi kumarhanesinde işkence edecek kadar çıldırmadığını söyleyerek konuyu kapatmıştır.

Soruşturmanın sonunda Merv'in katilinin Şeyh Faisal olduğunun ortaya çıkması ile Eugenia suçsuz bulunmuş fakat polisle olan işi henüz bitmemişti. Cinayet mahalline son bir kez göz atan oyuncu, bu kez Mennagio Kumarhanesinin bina planını bulmuş ve bunu Hannah'ya gösterdikten sonra planda işaretlenen bölgenin kasayı gösterdiğini öğrenmiştir. Oyuncu bunun üzerine bulduklarını Eugenia'ya bildirmiştir.

Hırsızların Gururu Yoktur

Oyuncu Louis De Rico'nun cesedini Mennagio Kumarhanesinin kasasında bulduktan sonra Eugenia, hasar kontrolü için olay yerine gelmesi ile birlikte sorguya alınmıştır. Eugenia, Louis'nin soygunu gerçekleştirmiş olmasından ötürü oldukça öfkeliydi çünkü Mennagio'nun güvende olduğunu düşündüğünden ötürü kendisine işletecek yeni bir emlak aramaktaydı, fakat aklı da sürekli soygundaydı.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki