Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Eva Breitman

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments2 Share

Şüpheli
EvaBreitman.png
Profili
İsmi

Eva Breitman

Boyu

5'10" (1,78 m)

Yaşı

30

Ağırlığı

200 lbs (90 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

AB+

Durumu

Hayatta

Vakalar

İntikam

Eva Breitman (d. 1984) babası David Breitman'ın öldürüldüğü İntikam'da bir şüphelidir.

Profili

Eva, 30 yaşında, uzun, göğsüne kadar uzanan kahverengi saçları olan, mavi gözlü bir bayandır. Genellikle pembe, kolsuz bir bluz giyer ve siyah çerçeveli bir gözlük takar. Bunun yanında gümüş, halkalı küpeler ve boynuna kalp motifli bir kolye takar. Eva'nın ayrıca çay içtiği de bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Eva, eski bir mahkum olan David Breitman'ın kızıdır. Ekip, tren istasyonunda David tarafından kızı Eva'ya yazılmış bir kart bulduklarında Eva'yı derhal sorguya almışlardır. Kart, aslında bir doğum günü kartı idi ve üzerinde David'in Eva ile tren istasyonunda, akşam üzeri buluşmak istediği yazıyordu. Eva, babası ile buluşmak için sabırsızlanıyordu fakat ekibin kendisine babasının öldüğünü söylemeleri ile yıkılmıştı.

Ekip, Jacob Fishman'ın sinagogunda, içinde Eva tarafından yazılmış bir aşağılama mesajınuın olduğu bir telefon bulduktan sonra Eva'nın daha önceki konuşmada kendilerine yalan söylediğini anlamışlar ve Eva'yı tekrardan sorguya almışlardır. David'in 25 yıl önce yapılan soygunda yakayı ele vermesi, Eva'nın tam anlamı ile hayatını mahvetmişti, çünkü babasının "Kurt" lakabı ile yaşadığı çifte hayattan ötürü babasız büyümek zorunda kalmıştı.

Vakanın sonunda katil tutuklandığı için Eva serbest bırakılmış, fakat İç Kargaşa'nın sinagoga karşı yaptığı din karşıtı saldırının ortasında kalmıştı.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki