Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Eva Reyes

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Eva Reyes
EvaReyes.png
Profili
Tam Adı Eva Reyes
Uyruğu Luzaguay Bayrağı.png Luzaguay
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 17
Ağırlığı 127 lbs (56 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Karanlıklar Ulusu

Eva Reyes (d. 1999) Karanlıklar Ulusu'nda bir şüphelidir.

Profili

Eva, 17 yaşında bir genç kızdır. Eva uzun siyah ve örgülü bir saça sahiptir ve üzerine hardal sarısı bir elbise giyer. Eva ayrıca bir tanesinin üstünde "RAPANUI" yazan iki tane kolye takar ve sırtında bir çanta taşır.

Vakadaki Rolü

Oyuncu isyancı kampında bulduğu bir bıçakta Eva'nın kanını bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre diğer çocukların kamptan bahsettiğini işitmiş ve kampın gerçekten de var olup olmadığını kendi gözleriyle görmek istemişti. Oyuncu kendisine bıçağı sorduğunda Eva, bıçağı isyancılardan kaçırmak istediğini fakat kazara kendisini kestiğini söylemiştir. Kendisine Başkan'ın cinayetinden bahsedildiğinde ise Başkan'a saygılarını sunmak istediğini söyleyerek ekibin yanından ayrılmıştır.

Oyuncu daha sonra Constanza Reyes'in madalyonunu bulmuş ve Elliot'tan Constanza'nın, Eva'nın kardeşi olduğunu öğrendikten sonra kendisiyle tekrar konuşmak istemiştir. Eva, kardeşi ile birlikte aslında isyancı kampında doğup büyüdüğünü ve kardeşinin Herrera'nın milis kuvvetleri Los Patriotas tarafından alıkoyulduğunu itiraf etmiştir. Dediğine göre kardeşi şehre götürülmüştü ve artık Herrera öldüğü için belki kardeşini tekrardan görebilirdi.

Soruşturmanın sonunda Valentina Silva'nın tutuklanması ile Eva suçsuz bulunmuş fakat oyuncu, kendisine kardeşini bulması konusunda yardım etmek istemiştir. Eva oyuncuya Constanza'nın guirosunu bulmasını, bu sayede Constanza'nın onu kendisinin gönderdiğini anlayacağını söylemiştir. Oyuncu Constanza'nın guirosunu bulmuş ve milis kuvvetleri lideri Pedro Torres'ten Constanza'nın çoğunlukla gözlem noktasında takıldığını öğrenmiştir. Oyuncu daha sonra Constanza'yı söylenilen yerde bulmuş ve Eva'ya geri götürerek ikisini birbirine kavuşturmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki