Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Eva Sanchez

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments11 Share

Eva Sanchez
EvaS.png
Profili
Tam Adı Eva Sanchez
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 27
Ağırlığı 140 lbs (64 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Buzlar Kraliçesi

Eva Sanchez (d. 1987) Buzlar Kraliçesi vakasında bir şüphelidir.

Profili

Eva, 27 yaşında, uzun dalgalı siyah saçlı bir kokteyl garsonudur. Üzerinde açık mavi, pullu bir denizkızı kostümü ile kulağında iki adet deniz kabuğu motifli küpe vardır. Aynı zamanda gözlerine mavi bir göz boyası sürmektedir. Eva, bir kokteyl garsonu olduğu için elinde her zaman bir tepsi alkollü içecek vardır ve boynuna iki tane fosforlu çubuk takmaktadır. Eva'nın aynı zamanda kokteyl içtiği, elektronik müzik dinlediği ve GPS cihazı kullandığı da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Russell Crane, ekibin bulduğu fişi analiz ettikten sonra Becky'nin yaptığı tutarsız harcamalar karşısında şoke olmuş, fakat fişin üzerindeki öfkeli deni kızının, aynı zamanda öfke sorunları olması ile de bilinen Eva Sanchez olduğunu saptayabilmiştir. Ekip bunun üzerine derhal Küçük Denizkızı kulübüne gidip Eva ile konuşmuşlardır. Ekip, Eva'ya neden Becky'yi tehdit ettiğini sorduklarında Eva, Becky'nin kendisi ile her fırsatta alay ettiğini söylemiş, hatta ekibi kendisinin gerçek bir denizkızı olduğuna inandırmıştır. Eva daha sonra ekibe Ivywood Tepeleri'nde bir oyuncu olmayı hedeflediğini söylemiştir.

Ekip, Eva ile ikinci kez, Becky'nin kulüpte taşınabilir yazıcısını bulup, içindeki resmi çıkartıp, üzerinde toz uygulayıp bunun Becky'nin Eva'yı trollemek amacı ile yapmış olduğu bir mim olduğunu öğrendikten sonra konuşmuşlardır. Ayrıca Hannah'nın dediğine göre Becky, bunu Friendnet profiline de yüklemişti. Eva, ekibin kendisine malum resmi götürmelerinden hiç hoşnut kalmamıştı. Eva, resmi fazla ciddiye almıştı çünkü Becky'nin bunu Friendnet'ine yüklemesi Eva'nın oyunculuk kariyerini yerle bir etmişti.

Vakanın sonunda katil tutuklandıktan sonra Eva serbest bırakılmıştır. Ek soruşturmada Eva, kulübünden kovulduğu ve artık oraya geri dönemeyeceği için ekibin yardımına ihtiyaç duymuştur. Ekip, kendisine yardım etmeyi kabul etmiş ve kulübü aradıktan sonra orada parçalanmış bir kontrat bulmuşlardır. Ekip, kontratı onardıktan sonra Frank, Eva'nın büyük patlamasını yapmak için bir yetişkin film şirketinde çalışacak olmasına söyleyecek hiç bir kelime bulamamıştır. Ekip daha sonra kontratı Eva'ya geri vermek için karakola dönmüşler ve Frank, Eva'ya Magnus Entertainment'in aslına bir erotik film şirketi olduğundan haberi olup olmadığını sormuştur. Eva, yeni kariyerine başlamak için iyi bir atılıma ihtiyaç duymaktaydı ve Magnus Entertainment'te bunun için biçilmiş kaftandı. Eva, sonunda Ivywood Tepelerinde ki kariyerine başlamak için her şeye sahipti fakat Frank, yinede Eva'yı Ivywood yolunda dikkatli olması için uyarmıştır çünkü daha önce de orada çalışmışlığı vardı.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki