Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Evan Clarke

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Evan Clarke
EvanClarke.png
Profili
Tam Adı Evan Clarke
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 6'0" (1,83 m)
Yaşı 41
Ağırlığı 171 lbs (77 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Ölümün Bağladıkları

Evan Clarke (d. 1975) Ölümün Bağladıkları vakasında bir şüphelidir.

Profili

Evan, 41 yaşında bir kameramandır. Evan kısa kızıl saçlıdır ve üzerine gök mavisi bir tişört ile siyah bir yelek giyer, genellikle de sağ omuzunda bir kamera taşır.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Kelly Purnell'in cesedinin bulunduğu USNay otobüsünde Evan'ın basın kartını bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. İlk sorgusunda Evan, Kelly'nin ortalarda olmamasından yakınmış ve tek yaptığı işin birkaç soru sormak olduğunu ama her nasılsa birden bire USNay hareketinin göz bebeği oluverdiğini söylemiştir. Oyuncu kendisine Kelly'nin öldürüldüğünü söylediğinde ise o sırada Seattle'daki vatandaşlarla röportaj yaptığını belirtmiştir.

Oyuncu daha sonra Evan'ın tabletinden Kelly'nin odasına çok sayıda gizli kamera yerleştirmiş olduğunu keşfetmiş ve Evan'a bunu sormak istemiştir. Evan başta inkar etmiş fakat oyuncu kendisine Kelly'yi, kameraları fark ettiği için mi öldürdüğünü sorduğunda kameraları yerleştirmesini Kelly'nin bizzat kendisinin istediğini, bu sayede birinin sürekli kendisine göz kulak olmasının kendisini güvende hissettirdiğini söylediğini dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Virginia Purnell'in tutuklanmasının ardından Evan suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki