Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Evangelina Cárpena

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Evangelina Cárpena
EvangelinaCarpena.png
Profili
Tam Adı Evangelina Cárpena
Uyruğu Arjantin Bayrağı.png Arjantin
Boyu 5'5" (1,65 m)
Yaşı 42
Ağırlığı 159 lbs (68 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Ölüm Tangosu

Evangelina Cárpena (d. 1974) Ölüm Tangosu vakasında bir şüphelidir.

Profili

Evangelina, 42 yaşında bir yazar, aynı zamanda da Ernesto Cárpena'nın karısıdır. Evangelina sarı saçlıdır ve üzerine al rengi bir ceket giyer. Evangelina ayrıca sigara ve mate içer ve Borges okur.

Vakadaki Rolü

Oyuncu kurbanın cep telefonunda Evangelina'nın adını bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Oyuncu kendisine kocasının bir düşmanı olup olmadığını sorduğunda Evangelina, kurbanın "Rayuela de Ficciones" (tür. "Hayaller Sekseği") adlı kitabı üzerinde çalıştığını, bu yüzden kimseyle fazla temas kurmadığını söylemiştir. Evangelina aynı zamanda kurbanın efsanevi bir istilacı hazinesi hakkında yazdığı son kitabından bahsetmiş fakat duygularından ötürü daha fazla konuşmamıştı.

Oyuncu daha sonra "Rayuela de Ficciones"in eski bir taslağını bulmuş ve kitabını aslında kurbanın değil Evangelina'nın yazdığını öğrenmiştir. Oyuncu kendisine bunu sorduğunda Evangelina, kitabı kendisi yazdığını itiraf etmiş fakat kocasının, kendisinden daha ünlü olmasını kaldıramamasından ötürü kitabı çalıp kendi adı altında yayınladığını belirtmiştir. Oyuncu kendisine Cárpena'yı intikam için mi öldürdüğünü sorduğunda Evangelina, onu öldürmediğini fakat Ernesto öldüğü için artık herkesin gerçeği öğreneceğini söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda Lorena Pratx'ın tutuklanması ile Evangelina suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki