Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Ezra Hope

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments8 Share

Ezra Hope
EzraHope.png
Profili
Tam Adı Ezra Hope
Diğer ad(lar)ı Om Padmasana
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 5'9" (1,75 m)
Yaşı 29
Ağırlığı 120 lbs (55 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0-
Durumu Hayatta
Vakalar Ölüm Çekirdekleri
Kopmaz Bağlar
Fena Deva(adı geçti)
Tehlikeli Sular
Ölümcül Salgın(yalancı şüpheli)
Ölüm Sessizliği
İçi Dışına Çıkmış

Ezra Hope (d. 1987) Ölüm Çekirdekleri ve Kopmaz Bağlar vakalarında bir şüphelidir. Ezra daha sonra "Om Padmasana" olarak Tehlikeli Sular, Ölüm Sessizliği İçi Dışına Çıkmış'ta şüpheli, Ölümcül Salgın vakasında yalancı şüpheli olarak görülmüştür.

Profili

Ezra, 29 yaşında, uzun siyah saçlı ve kahverengi gözlü bir adamdır. Ezra üzerine bir şey giymemektedir ve sağ omuzunda çeşitli dövmeler bulunmakta, ayrıca çok sayıda kolye takmaktadır.

"Ölüm Çekirdekleri"nde Ezra ay çekirdeği yer ve astımlıdır.

"Kopmaz Bağlar"da Ezra, ordu botları giymekte ve mağara keşfi yapmaktadır, ayrıca sol göğsünde yanık izleri vardır.

"Tehlikeli Sular"da Om Padmasana kimliği ile görülen Ezra, bu kez üzerine kırmızı bir cübbe giymekte ve boynuna çeşitli kolyeler takmaktadır. Ezra'nın ya da Padmasana'nın bu vaka da sağlak olduğu, sabıkalı olduğu ve Gandi'den alıntı yaptığı öğrenilmiştir.

"Ölüm Sessizliği"nde Om dikiş dikmekte, yürüyüş çizmeleri giymekte ve çhaang içmektedir.

"İçi Dışına Çıkmış"da Om tereyağlı çay içmekte ve Tibet davul ayinini bilmektedir. Aynı zamanda bir adet Tibet çomarına sahiptir.

Vakalardaki Rolleri

Ren Kanyonu (Ezra Hope olarak)

Ölüm Çekirdekleri

Oyuncu, Ezra tarafından kurbana gönderilmiş, üzerinde bir not bulunan bir çiçek resmi bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Oyuncu kendisine kurban ile ne kadar yakın olduğunu sorduğunda kurbanın "ilginç" birisi olduğunu ve sürekli bilimden bahsetmesinin hoşuna gittiğini dile getirmiş, aynı zamanda kurbanın kendisine sürekli ay çekirdeği getirdiğini de eklemiştir. Oyuncu kendisine Bruce'un öldürüldüğünü söylediğinde ise Ezra, kurbanla marihuana içtiğini ve onu özleyeceğini dile getirmiştir.

Ezra daha sonra karakola gelerek kurbanı kendisinin öldürmüş olabileceğini söylemiştir. Oyuncu kendisini sorguya aldığında Ezra, kurbana kızgın olduğunu hatırlamaktaydı çünkü dediğine göre kurban, çölde esrar yetiştirmeyi reddetmişti. Amy kendisine otun yasa dışı olduğunu belirttiğinde Ezra, astım hastası olduğunu ve otu da bunun tedavisinde kullandığını, bunu da Zuma Tlatoani'den öğrendiğini söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda Jake Drill'in tutuklanması ile suçsuz bulunan Ezra, petrol kuyusunun bombalandığını gösteren bir fotoğrafın üzerinde el yazısının olduğunun tespit edilmesi ile tekrar sorguya alınmıştır. Ezra, oyuncuya insanoğlunun dünyayı kirleterek sonunu getireceğini söylemiş ve son olarak gördüğünü iddia ettiği "işaretleri" bulması için oyuncuyu tozlu kasabaya yönlendirmiştir.

Kopmaz Bağlar

Oyuncu, Hippi Festival Alanında, üzerinde Ezra'nın adının yazdığı bir "Uzaylı Festivali" afişi bulduktan sonra Ezra bir kez daha bir cinayet soruşturmasına dahil olmuştur. Frank kendisine Albay Spangler'ın, festival alanında öldürülmüş olduğundan bahsettiğinde Ezra, Albay'ı çok iyi tanımadığını çünkü genellikle ordudan kimsenin oralarda takılmadığını dile getirmiş ve kendilerinin savaşla alakası olmadıklarını, aksine barıştan yana olduklarını ve uzaylıları karşılamayı amaçladıklarını sözlerine eklemiştir. Frank son olarak uzaylıların var olmadığını söylediğinde ise, Albay'la bir alakası olmadığını ve festivalin devam etmesi gerektiğini söylemiştir.

Oyuncu daha sonra Ezra tarafından Albay Spangler'a yazılmış bir tehdit notu bulmuş ve bunun üzerine Ezra'yı tekrardan sorgulamıştır. Frank'in, Ezra'nın yaptığının pek barışçıl olmamasını dile getirmesi ile Ezra, Spangler ile uzaylı mağarası konusunda atıştıklarını fakat fakat mesajının ciddi olmadığını söylemiştir. Ezra daha sonra mağaranın uzaylı uygarlığına geçit olduğunu fakat ordunun bulduğu her şeyi silaha dönüştürdüğünü, bu yüzden de orayı ordudan korumak istediğini söylediğinde Frank, sinirlenerek Ezra'ya esrarlı zırvalarla kurtulamayacağını söylemiştir. Bunun üzerine Ezra, mağaranın Dünya barışının sırlarını sakladığını ve öldürerek barışın elde edilemeyeceğini vurgulamıştır.

Soruşturmanın sonunda Albay Spangler'ın katilinin Pearl Montana olduğunun ortaya çıkması ile Ezra tüm suçlamalardan aklanmıştır.

Güney Asya (Om Padmasana olarak)

Fena Deva

Sumati Misra'nın duruşmasının ardından Lars Douglas ile birlikte Hanuman Heykeli'ni arayan oyuncu, orada bir kamera bulmuştu. Elliot Clayton'ın incelemesine göre kamera Bodhi Green'e aitti ve içinde, Bodhi'nin katıldığı ve Guru Padmasana adlı birisi tarafından yönetilen bir dini tarikat tarafından düzenlenen ruhani toplantının görüntüleri bulunmaktaydı. Görüntüde guru, parlayan ışıktan ve parlayan ışık tarafından ruhun arınmasından bahsetmekteydi. Oyuncu Bodhi'ye görüntülerin anlamını sorduğunda Bodhi, guru'nun karanlık bir dünyada aydınlatıcı bir ışık olduğunu fakat onun dışında gerçek adını veya geçmişini bilmediğini dile getirmiştir. Tek bildiği şey ise Guru'nun Bombay'da bir kirtan'a, yani bir ruhani toplantıya katılacağıydı.

Tehlikeli Sular

Oyuncu kurbanın kendisini soruşturduğunu öğrenince Padmasana ile bu kez yüz yüze konuşmak istemiştir. Oyuncu kendisine kurbanı tanıyıp tanımadığını sorduğunda pek çok insanın kendisine geldiğini fakat onlara adlarını ve nereden geldiklerini sormadığını çünkü hepsini kardeşi gibi gördüğünü söylemiştir. Padmasana'nın ruhani konuşmaları oyuncu ve Jack'i baymış ve ikili bu seferlik onu yalnız bırakmaya karar vermiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın Padmasana hakkında yazdığı notu bulmuş ve kendisi ile tekrar konuşmak istemiştir çünkü notta kurban, Padmasana'nın guruluğunu sorgulamaktaydı. Dediğine göre kurbanın başta gerçeğin peşinde olduğu için ruhani toplantılara katıldığını düşünmüş fakat daha sonra polis olduğunu fark etmişti. Daha sonra geçmişinde bir takım suçlar işlediğini itiraf etmiş fakat parlayan ışığı görünce yeniden doğduğunu dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Amrita Kumar'ın tutuklanması ile Padmasana suçsuz bulunmuş fakat oyuncu, Jonah Karam ile birlikte kurbanın araştırdığı kişiyi soruşturmaya başlayınca bunun gurunun ta kendisi olduğu ortaya çıkmıştır. Padmasana'nın pasaportunu bulan oyuncu, Padmasana'nın asıl kimliğinin Ezra Hope olduğunu ortaya çıkarmıştır vepPasaportu inceleyen Elliot da Om ve Ezra'nın aynı kişi olduklarını doğrulamıştır. Oyuncu kendisine gerçek kimliğini sorduğunda Padmasana, geçmiş hayatını çok iyi hatırlamadığını çünkü o zamanlar kafasının pek dumanlı olduğunu dile getirmiştir. Tek hatırladığı şey ise çölde yaşadığı ve hippiler, motorcular ve diğer suçlularla takıldığıydı. Oyuncunun Ezra'nın saçmaladığını düşünmesi üzerine Ezra, oyuncuyu müzeye yönlendirmiş ve orada daha fazla yanıt bulacağını söylemiş, bunun üzerine oyuncu müzeyi aramaya koyulmuştur.

Ölümcül Salgın

Averly Worthington'ın dizüstüsünü inceleyen Elliot, Averly'nin bütün servetini guruya bırakmak istediğine dair vasiyetini, bunun yanında da guruya yaptığı yatırımların banka işlemlerini bulmuştu. Gurunun müritlerinden para kopardığını öğrenen oyuncu, bunun üzerine önce Averly ile konuşmuş ve gurunun Şiva Heykeli'nin orada bir konuşma yaptığını öğrenmiştir.

Oyuncu kendisini müritlerinden para alması konusunda sıkıştırdığında Padmasana, müritlerinin genellikle kendisine hep bağış yaptıklarını ve yapılan bağışları her ne kadar gerekli görmese de geri çeviremediğini söylemiştir çünkü geri çevirmenin doğru olmadığını düşünmekteydi. Daha sonra merkezde toplanan ekibe oyuncu, bir gözlerinin gurunun üzerinde olması gerektiğini söylemiştir çünkü büyük ihtimalle daha karanlık bir amaç uğruna müritlerini dolandırmaktaydı.

Ölüm Sessizliği

Oyuncu Padmasana'nın kitaplarından birinde kurbana yazmış olduğu notu bulduktan sonra Om bir kez daha şüpheli olmuştur. Ugyen'in ölümüne şaşıran Om, kurbanın yolculuğuna devam etmeye hazır olduğunu dile getirmiştir. Oyuncu kendisine kurbanın kolunun neden kesilmiş olabileceğini sorduğunda ise şiddet yanlısı birisi olmadığını ve ona büyük saygısı olduğunu söylemiştir. Dediğine göre inzivasının bir parçası olarak Ugyen ile çalışıyordu çünkü yaşlı olan kurbanın kendisine öğretecek çok şeyi olduğuna inanmaktaydı. Ayrıca parlayan ışık kendisini uyandırdığından beri evren hakkındaki yeni düşüncelerini kurban ile paylaşmak istiyordu.

Oyuncu daha sonra Om'un kurbanla birlikte sarhoşken çekilmiş videosunu bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre çhaang'ın kendisini duvarlardan geçireceğini iddia eden kurbana inanmamalıydı fakat inandığı için sarhoş olmasının ardından duvarlardan geçmeye çalışmıştı. Tabii videoyu gören bazı müritleri Om'u terk etmişti ve videonun daha fazla müridini kaybetmesine neden olacağını düşünmekteydi.

Soruşturmanın sonunda Tashi'nin tutuklanması ile Padmasana suçsuz bulunmuştu. Fakat oyuncu, daha sonra Om'un Bir Anne Sütü adlı hayır kurumuna yaptığı yüklü bağışı fark etmiş ve Marina Romanova'yla birlikte kendisine bunu sormak istemiştir. Marina ile tapınağa giden oyuncu, Om'u orada bulamamış ve onun yerine Averly Worthington ile konuşmak zorunda kalmıştır. Oyuncuya kendisi ile konuşmasını söyleyen Averly, Om'un bağışlar ile ne yaptığını sorgulamayı hiç düşünmemişti. Bunun üzerine oyuncu, aradığı yanıtları bulmak için tapınağı tekrar aramaya karar vermiştir.

İçi Dışına Çıkmış

Oyuncu, bir adet OMGel paketinin üstünde Padmasana'nın DNA'sını bulduktan sonra Om bir kez daha şüpheli olmuştur. Oyuncu kendisini O.M. Medilab ve SOMBRA ile bağlantısı olmakla suçladığında Om, öyle birisi olmadığını dile getirmiştir. Dediğine göre tek yaptığı şey hayır kurumuna bağış yapmaktı ve SOMBRA'nın ne olduğu hakkında en ufak bir fikri yoktu. Ayrıca oyuncunun bulduğu jel de kendisine hediye olarak gelmişti ve bunu müritleri de kullanmaktaydı.

Oyuncu daha sonra Om'un kurbana göndermiş olduğu ölüm hakkında bir kitabın üstündeki mesajı bulmuş ve Om'a bunu sormak istemiştir. Oyuncunun kendisini katil olmakla itham etmesi Om'u bu kez oldukça öfkelendirmişti. Fakat oyuncu, SOMBRA'ya yaptığı bağışlar ve kurbana gönderdiği mesajdan ötürü Om'a inanmamaktaydı. Bunun üzerine Om, kitabın insanları öldürmek üzerine değil, ölüm bilinci hakkında olduğunu dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Sandeep'in katili olarak Warren Goodfellow'un tutuklanması ile Om'un aslında başından beridir suçsuz olduğu ortaya çıkmıştır. Warren'ın ayrıca O.M. Medilab'ın arkasındaki kişinin Om olmadığını itiraf etmesi ile Büro ekibi, kendisine bir özür borcu olduğunu fark etmişti. Om, bundan Büro'nun sorumlu olmadığını söylemiş ve önceki suçlamalarından ötürü oyuncuya kızgın olmadığını dile getirmiştir. Fakat müritlerinden topladığı bağışların SOMBRA'ya gitmiş olmasına da üzülmüştü. Oyuncu bunun üzerine bağışların kendisine döndürülmesi konusunda kendisine yardım edeceğini söylemiş ve Om, oyuncudan ipucu bulması için kendi mabedine bakmasını istemiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki