Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Fabrizio Gallardo

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

FabrizioGallardo.png
Fabrizio Gallardo

Fabrizio Gallardo Hayaller Gemisi'nde kurbandır.

Profili

Fabrizio, kısa, dağınık siyah saçları olan, kahverengi gözlü bir ressamdı. Fabrizio, öldürülmeden önce üzerine beyaz bir sanatçı tulumu giymekte idi.

Cinayetin Detayları

Ekip Fabrizio'nun, sağ gözüne fişek saplanmış cesedi ile çekimleri yapılan "Gigantic" adlı filmin setindeki havuzun üstünde yüzer halde karşılaşmışlardır. Katil ayrıca dikkatsizliğinden ötürü fişek tabancasını olay yerinde bırakmış olması ile cinayet silahını direkt ekibin önüne atmış ve ekip, bu sayede fişek tabancasını cinayet silahı olarak kayda geçmişler, ve bunun yanında da tabancanın kabzasında siyahımsı bir maddeye rastlamışlardır.

Oyuncu hiç vakit kaybetmeden cesedi Roxie Sparks'a yollamış, aynı zamanda da tabancadaki siyahımsı maddeden örnek alarak Yann Toussaint'e göndermiştir. Ekip Roxie'nin otopsiyi tamamlamasını beklerken Yann, oyuncunun tabancanın kabzasında bulduğu maddenin havyar olduğunu doğrulamış ve katilin cinayetten önce havyar yediğini belirtmiştir.

Otopsi sonucuna göre fişek, Fabrizio'nun gözünü eritmiş ve fişekten çıkan ısı beynine ulaştığı için anında ölmesine neden olmuştu. Roxie aynı zamanda cesedin üzerinde bir takım mikroplara da rastlamıştı. Fabrizio'nun herhangi bir hastalığı bulunmadığını belirten Roxie, katilin Fabrizio'nun üzerine hapşırmış olabileceğini belirtmiş, bu sayede de ekip, Fabrizio'nun katilinin nezle olduğunu fark etmişlerdir.

Katil ve Nedenleri

Vakanın sonunda katilin "Gigantic"'te oyuncu olan Lizzie Dion olduğu ortaya çıkmıştır.

Lizzie yakalandığı sırada cinayeti inkar etse de ekibin delilleri önüne bir bir sermeleri ile sonunda cinayeti itiraf etmek zorunda kalmış ve tek amacının kendisini hamile bırakan Fabrizio'dan intikam almak olduğunu dile getirmiştir. Lizzie ve Fabrizio birbirlerine aşıklardı fakat Fabrizio'nun çulsuz olması ve ikisi için Floransa uçak biletlerini bile almanın aylar sürmüş olması Lizzie'nin Fabrizio ile birlikte kaçabileceğini düşünmesine pişman olmasına neden olmuştu. Fakat esas olay Lizzie'nin hamile olduğunu anlaması ile başına dank etmişti. Kariyerinin ve tabii ki de Tyler Snakes ile olan nişanını korumak adına harekete geçen Lizzie, çareyi Fabrizio'dan kurtulmakta bulmuştur. Lizzie'nin sebebinden ötürü sinirleri bozulan Frank, kızı ağır bir şekilde azarlamış ve çocuğunun artık bir yetim olarak büyüyeceğini dile getirerek mahkeme karşısına çıkarmıştır.

Mahkeme sırasında Lizzie, Yargıç Dante'ye Ivywood'da ki kariyerinin Fabrizio ile birlikte İtalya'ya kaçmaktan daha mühim olduğunu dile getirmiştir. Bunun üzerine Dante, Lizzie'ye cinayet nedeninin üçüncü sınıf uçak biletleri mi olduğunu sormuş, bunun üzerine Lizzie, her ne kadar Fabrizio kendisini uçak biletleri ile etkilemiş olsa da standartlarının daha yüksek olduğu cevabını vermiştir. Dante, her ne kadar Lizzie'nin nedenini beğenmese de Lizzie'yi 20 yıl hapse mahkum etmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki