Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Facundo Vidal

1.317pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Facundo Vidal
FacundoVidal.png
Profili
Tam Adı Facundo Vidal
Uyruğu Arjantin Bayrağı.png Arjantin
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 30
Ağırlığı 183 lbs (81 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Ölüm Tangosu

Facundo Vidal (d. 1986) Ölüm Tangosu vakasında bir şüphelidir.

Profili

Facundo, 30 yaşında bir tango dansçısıdır. Facundo uzun siyah saçlıdır ve üzerine kırmızı bir tangocu gömleği giyer. Facundo aynı zamanda Borges okur.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Facundo'nun kurbana verdiği şarap şişesini bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Facundo, kurbanı iyi bir adam ve tutkuyla yazan bir yazar olarak tanımlamaktaydı. Dediğine göre kurban, ara sıra kitaplarını La Boca'da yazar, bu da pek çok insanı oraya çektiği için kendisine daha çok insana tango dersi verme olanağı doğururdu.

Oyuncu daha sonra Facundo'nun kurban ile bir ilişki yaşadığını öğrenmiş ve kendisini bununla ilgili sorgulamak istemiştir. Dediğine göre Facundo, kurban ilişkilerini gizli tutmak istediği için bundan daha önce oyuncuya bahsetmemişti. Facundo her ne kadar kitap okumak gibi kurbanı etkileyecek davranışlarda bulunsa ve evlenmeleri dahi yasal olsa da Cárpena, ilişkilerini saklamayı tercih etmiş, bu da Facundo'nun hoşuna gitmemişti.

Soruşturmanın sonunda Lorena Pratx'ın tutuklanması ile Facundo suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki