Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Fang Cheng

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Fang Cheng
Fang Cheng.png
Profili
Tam Adı Fang Cheng
方诚
Uyruğu Çin Bayrağı.png Çin Halk Cumhuriyeti
Yaşı 42
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Merhum
Vakalar Kaderin Cilvesi(öldürüldü)

Fang Cheng (Çince: 方诚; pinyin; Fāng chéng; okunuşu: Fanğ Çenğ; 1974-2016) Kaderin Cilvesi'nde kurbandır.

Profili

Cheng, 42 yaşında bir çete lideriydi. Cheng yukarıya taralı siyah saça ve kahverengi gözlere sahipti ve öldürüldüğü sırada üzerine siyah bir kürk ile gri bir tişört giymekteydi.

Cinayetin Detayları

Cheng, Çin Seddi'nde, başına torba geçirilmiş bir halde bulunmuştur. Otopsi sonucuna göre ölüm sebebi sadece plastik torbayla boğulmuş olması değildi çünkü boğulmadan önce içine kafur zehri karıştırılmış bir puro içerek zehirlenmişti. Angela'nın dediğine katil muhtemelen kurban kendisine karşı gelmesin diye önceden onu zehirlemişti. Katilin kafur zehrini biliyor olması da Çin tıbbına aşina olduğunun göstergesiydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin, kurbanın karısı olan Fang Di Yun olduğu ortaya çıkmıştır.

Yun, Cheng ile birlikte çeteyi kurduğundan beridir çetedeki yetimlerin iyiliğini ve sağlığını düşünmekteydi fakat Cheng, son zamanlarda çocuklara karşı ciddi oranda şiddet uygulamaya başlamıştı. En son Cheng'in Bai Bai'i kemerle dövdüğünü öğrenen Yun, Cheng'in durdurulması gerektiğini fark etmiş ve onu, zehirledikten sonra başına torba geçirmek suretiyle boğarak öldürmüştür. Mahkeme sırasında da tek yaptığı şeyin çocukları Cheng'den korumak olduğunu söyleyen Yun, işlediği suçun karşılığı olarak 10 yıl hapisle cezalandırılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki