Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Fatıma Busefi

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Fatıma Busefi
FatımaBusefi.png
Profili
Tam Adı Fatıma Busefi
فاطمة البوسف
Uyruğu Libya Bayrağı.png Libya
Boyu 5'5" (1,65 m)
Yaşı 26
Ağırlığı 130 lbs (58 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu B+
Durumu Hayatta
Vakalar Cinayet Baharı

Fatıma Busefi (Arapça: فاطمة البوسف; d. 1990) Cinayet Baharı vakasında bir şüphelidir.

Profili

Fatıma, 26 yaşında bir genç kadındır. Fatıma üzerine mavi bir elbise giyer ve başına pembe bir eşarp takar. Fatıma'nın ayrıca kuskus yer, balık avına çıkar ve Buzzer kullanır.

Vakadaki Rolü

Oyuncu cinayet mahallinde, içinde kendisi ve Hamza'nın resminin bulunduğu bir kolye bulduktan sonra Fatıma soruşturmaya dahil olmuştur. Kocasının öldüğünü duyunca şaşıran Fatıma, onun hem kendisinin, hem de halkın kahramanı olduğunu dile getirmiştir. Oyuncu kendisine Hamza'yı kimin öldürmek isteyeceğini sorduğunda ise Hamza'nın, Sultan'a karşı düzenlenen protestoların lideri olduğu için pek çok kişi tarafından öldürülmek istenebileceğini söylemiştir. Dediğine göre Hamza, protestocuların arasında dahil kendisini hiçbir yerde güvende hissetmiyordu. Hamza'nın protestoların lideri oluşunu göz önünde bulunduran ekip, bunun üzerine protesto meydanını aramaya koyulmuştur.

Oyuncu daha sonra protesto meydanında hamileler tarafından kullanılan bir folik asit hapı şişesi bulmuş ve Fatıma'ya hamile olduğunu neden kendisinden sakladığını sormak istemiştir. Fatıma'nın cevabı ise bunun hiçbir şeyi değiştirmeyecek olmasıydı. Fatıma yine de Hamza'ya hamile olduğunu söylemiş ve protestolardan vazgeçmesi için yalvarmış fakat Hamza, kendisini rahat bırakmazsa Fatıma'yı canını yakmakla tehdit etmişti. Çocuğunun babasız büyüyecek olması Fatıma'yı derinden sarsmıştı ve bu yüzden çocuğuna hem analık hem de babalık yapmak zorundaydı.

Soruşturmanın sonunda katilin Thomas Cox olduğunun ortaya çıkması ile Fatıma suçsuz bulunmuştur. Oyuncu daha sonra kendisi ile Hamza ve Şef Ripley'in katili ve Büro'nun peşinde olduğu Kılıç arasındaki ilişki hakkında konuşmak istemiştir. Dediğine göre eğer Kılıç olmasaydı, Hamza Thomas tarafından öldürülmüş olmayacaktı. Dediğine göre Hamza'ya rüşvet teklif ederek onu Sultan'a karşı ayaklanma cesaretini veren kişi Kılıç'tan başkası değildi. Oyuncu kendisine SOMBRA'yı sorduğunda ise öyle bir şey duymadığını fakat Hamza'nın Kılıç ile sürekli vahanın orada buluştuğunu söylemiş ve bunun üzerine ekip, Kılıç hakkında bilgi toplamak için vahaya gitmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki