Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Felicia Steppingstone

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments8 Share

FeliciaSteppingstone.png
Felicia Steppingstone

Felicia Steppingstone Genç ve Cansız'da kurbandır.

Profili

Felicia, uzun sarı saçlı ve mavi gözlü bir genç kızdı. Kendisinden öncekiler gibi ünlü bir aktris olmak istediği için Ivywood Tepeleri'ne gelen Felicia, öldürülmeden önce altın sarısı bir elbise giymekte ve altın bir kolye ile sağ koluna altın bir kolluk takmaktaydı. Aynı zamanda sol kolunda bir dövme bulunmaktaydı.

Cinayetin Detayları

Oyuncu ve Frank Knight, Ivywood Tabelasının orada Frank kestirmeye yeltendiği sırada Felicia'nın tabelanın "V" harfine bağlanmış ve bir çok yerinde kesik izleri bulunan cesedi ile karşılaşmışlardır. Ekip cesedi otopsi için Roxie Sparks'a göndermeden önce Holly Hopper ile karşılaşmışlar ve Frank, Holly'yi cinayet mahalline izinsiz girmekten ötürü sorguya almıştır. Holly, ekibe öldürülen kızın genç bir aktris olan Felicia Steppingstone olduğunu söylemiş fakat ekip, Holly ile konuşmadan önce kurbanın kim olduğunu bilememişlerdir.

Roxie, cesedin başında saatler geçirdikten sonra ekibe ölüm sebebinin vücuduna aldığı çok sayıdaki bıçak darbesinden kaynaklanan aşırı kan kaybı olduğunu bildirmiştir. Kızın cesedinin üzerindeki kesiklerin inceliğine dikkat eden Roxie, kurbanın bir tür jilet ile öldürülmüş olabileceğini söylemiştir fakat ekibin bundan emin olmak için önce jileti bulmaları gerekiyordu.

Bir diğer yandan Roxie, cesedin üzerindeki kesiklerde bir çeşit toza rastlamıştır, ki bu toz ancak katilden gelmiş olabilirdi. Otopsinin yanında toz üzerinde de klinik analiz yapan Roxie, tozun içinde immünoglobülin, beta-laktoglobülün ve bovin serum albumin gibi maddelere rastlamıştır, ki bu maddeler protein tozunda kullanılırdı. Bu durum da katilin protein tozu kullandığını göstermekteydi.

Ekip daha sonra Amir Marquez'in emirleri doğrultusunda Ivywood tabelasının oraya geri dönmüşler ve orada, üzerinde Felicia'nın kanının bulunduğu bir jilet bulmuşlardır. Bu da kızı öldüren cinayet silahının o jilet olduğunu göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Katil, kurbanın asistanı olan Tucker Smalls'tur.

Tucker başta ekibi Felicia'nın ölümü ile alakası olmadığına inandırmaya çalışsa da Frank'in delillleri önüne sermesinin ardından ekibe çemkirerek çok sevdiği çivavasını cinayetin dışında tutmalarını söylemiş, bunun üzerine ekip, Tucker'ı cinayete bir açıklık getirmesi için yargıç karşısına çıkarmışlardır.

Mahkeme sırasında Tucker, Felicia'nın hayatını mahvettiğini söylemiş ve, onun asistanı olmasına rağmen ona kölesi gibi davrandığını dile getirmiştir. Tucker sürekli Felicia'nın ayak işlerini yapmaya zorlanır, bazen de bir işi yanlış yaptığı zaman kızdan azar işitirdi. Felicia Tucker'a onu aracıları ile tanıştıracağına ve onunda kendisi gibi ünlü olacağına söz vermiş olmasına rağmen sözünde durmamıştı. Tucker bu yüzden Felicia'nın bir yalancı olduğunu ve tek yaptığı şeyin ona eziyet etmek olduğunu sözlerine eklemiştir.

Yargıç Dante Tucker'a daha önce uyuşturucu bulundurmaktan ötürü tutuklandığını söylediğinde Frank, şaşırmış ve kızgın bir biçimde Tucker'ın kendisine bundan hiç bahsetmediğini söylemiştir. Dante'nin dediğine göre Tucker, Felicia'yı öldürdüğü önceki günün gecesinde ehliyetsiz olarak aşırı hız yapmaktan ötürü yakalanmış ve trafik ekipleri arabasının bagajında uyuşturucuya rastlamışlardı. Uyuşturucu aslında Felicia'ya aitti ve Tucker sadece onları ona götürüyordu fakat polis, uyuşturucuların kendisine ait olduğu konusunda karar kılmıştı. Suç üstüne kaldığı için ceza yiyen Tucker, artık sabıkası olduğu için asla ünlü olamayacağını fark etmişti. Felicia'dan intikam almak isteyen Tucker, Felicia'yı Ivywood tabelasına kadar kovalayarak orada sıkıştırmış ve kıza jiletle saldırarak her yerini kesmiş, daha sonra da Felicia'nın gerçek yüzünü herkese göstermek amacı ile Ivywood tabelasına asmıştı. Cinayetin hiçbir şeyin sebebi olmayacağını belirten Yargıç Dante, Felicia Steppingstone cinayetinden ötürü Tucker'ı 20 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Ek Bilgi

  • Soruşturma sırasında Felicia'nın şöhret ile "Çok Basit Hayat" (İng.: "Pretty Simple Life") adlı bir realite şovunu kazandıktan sonra tanıştığının bahsi geçmiştir. Bu, açık bir biçimde Criminal Case'in yapımcıları olan Pretty Simple'a bir göndermedir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki