Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Fiona Cummings

1.309pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Fiona Cummings
FionaCummings.png
Profili
Tam Adı Fiona Cummings
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 48
Ağırlığı 140 lbs (63 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Ayrılık Ateşi(tutuklandı)

Fiona Cummings (d. 1968) Ayrılık Ateşi vakasında Seamus Cummings'in katilidir.

Profili

Fiona, 48 yaşında, uzun kızıl saçlı ve kahverengi gözlü bir kadındır. Fiona üzerine kırmızı bir elbise giyer ve kulağına altın bir küpe takar. Bunların yanı sıra Fiona kahve içer, kayak yapar ve öd yağı kullanır.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, kurban tarafından Fiona'ya gönderilmiş bir hediye kutusu bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Kocasının, özellikle evliliklerinin yirminci yıl dönümünde öldürülmüş olması Fiona'yı üzmüştü. Dediğine göre Seamus ile yıl dönümünü kutlamak için Dubai'ye gelmişti ve Seamus, oğullarının üç yıl önceki ölümünden sonra silah işini bırakmıştı. Oyuncu kendisine Seamus'u kimin öldürmek istemiş olabileceğini sorduğunda Fiona, silah işini bıraktığından beridir herkesin olabileceğini dile getirmiştir. Dediğine göre katil, kurbanın parasını almak istemiş olabilirdi çünkü kurban, zorlu bir durumla karşılaşma riskine karşı sürekli yanında nakit taşırdı. Kurbanın üzerinde nakit olmaması da oyuncunun aklına paranın, cesedin bulunmadan önce çalınmış olabileceğini getirmişti.

Oyuncu daha sonra Fiona ile Vanna Alabama ile ettiği kavga hakkında konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurban, Vanna ile birlikte olmuştu ve aslında Dubai'ye iş için gelmişti. Kurbanın kendisine aldığı hediyeler ise sadece Fiona'yı oyalamak içindi. Jack Archer kendisine Seamus'u kıskançlıktan ötürü mü öldürdüğünü sorduğunda Fiona, genelde sakin birisi olduğunu ve böyle bir şey yapmayacağını dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda ise tüm delillerin kendisine işaret etmesi ile Fiona'nın kendi kocasını öldürdüğü ortaya çıkmıştır. Oyuncunun ilk tahmini, Fiona'nın kocasını öldürmesinin sebebinin kendisini pop yıldızı Vanna Alabama ile aldatmış olmasıydı fakat Fiona bu iddiayı reddetmekteydi. Oyuncunun Fiona'ya, kurbanı kurbanın silahı ile vurduktan sonra küpesinin cinayet silahının yakınında bulunmuş olduğundan bahsetmesi ile Fiona sonunda gerçeği itiraf etmek zorunda kalmıştır. Fiona'nın kocasını öldürmesinin nedeni ise kendisinin, oğulları Damien'in ölümüne neden olmuş olması idi. İlk başta Seamus, Fiona'ya oğullarının arabasına açılan ateş sonucu öldüğünü, yani yanlış zamanda yanlış yerde bulunmanın kurbanı olduğunu söylemişti. Bu olay üzerine hayatını toparlamaya çalışan Fiona, sadece bir kaç ay önce bunun aslında bir yalan olduğunu ve Damien'ın Seamus'un tabancasıyla oynadığını, bununla da kazara kendisini vurduğunu ve Seamus'un da bunu örtbas ettiğini öğrenmişti. Oyuncu her ne kadar Fiona'nın durumunu anlasa da bu durum cinayeti haklı çıkarmazdı. Bu yüzden oyuncu, daha fazla vakit kaybetmeden Fiona'yı mahkeme karşısına çıkarmıştır.

Yargıç Adaku'nun Fiona'ya cinayet sebebi yerine cinayeti işlediği yer olan golf sahasını sorması Fiona'nın hoşuna gitmemiş ve yaşadığı bütün bu olaylardan sonra Adaku'nun böyle bir soru sormasını ruhsuzluk olarak tanımlamıştı. Adaku son olarak "su testisi su yolunda kırılırmış" diyerek Fiona'yı 10 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki