Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Fiora Tosca

1.375pages on
this wiki
Add New Page
Comments2 Share
Fiora Tosca
FioraTosca.png
Profili
Tam Adı Fiora Tosca
Uyruğu İtalya Bayrağı.png İtalya
Boyu 5'7" (1,70 m)
Yaşı 40
Ağırlığı 160 lbs (72 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Karanlık Bastığında

Fiora Tosca (d. 1976) Karanlık Bastığında vakasında bir şüphelidir.

Profili

Fiora, 40 yaşında, ülkesinde oldukça ünlü olan bir Opera sanatçısıdır. Fiora, orta uzunlukta altın sarısı saçlara ve yeşil gözlere sahiptir ve üzerine kırmızı bir Opera elbisesi giyer. Aynı zamanda elbisesinin sağ tarafından altın varağa ait pullar mevcuttur. Bunun yanında Fiora kapuçino içer ve skutere biner, ayrıca Dante'nin Cehennemini bilir.

Vakadaki Rolü

Fiora, oyuncunun kendisini televizyonda Venedik'te intihar ederken gördükten sonra soruşturmaya dahil olmuştur. Fiora'nın anlattığına göre intihar etme girişiminin sebebi Peder Agnelli'nin ölümünden başka bir şey değildi çünkü şu anda ünlü bir opera sanatçısı olmasını ona borçluydu. Fiona, dediğine göre Venedik köprülerinde dilencilik yapan bir sokak çocuğuydu fakat Agnelli'nin kendisine elini uzatması ile hayatı değişmişti. Hatta Milano'da opera okuyabilmesi için maddi destekte bulunmuş ve oraya gidebilmesi için kendisine skuter almıştı. Fiona'nın son söylediği şey ise ekibin, katili kendisinden önce bulmasıydı.

Oyuncu daha sonra Fiona'nın kendisine yalan söylediğine ve aslında zengin bir ailenin çocuğu olduğuna dair eski bir fotoğraf bulmuş ve Fiora'yı bu konuda sıkıştırmıştır. Fiora, dediğine göre opera dünyasında öne çıkabilmek için dilencilikle ilgili bir geçmiş uydurmuştu çünkü fakirlikten zenginliğe yükseliş hikayesi her zaman tutardı. Fiora'nın sırrını bilen tek kişi ise Peder Agnelli'ydi. Carmen kendisine Agnelli'nin bu sırrını açığa çıkartacağından mı korktuğunu ve Papalık seçimlerinin kendisini bundan bir süre daha alıkoyacağını söylediğinde ise Fiora, Agnelli'nin Papalığa son derece ters birisi olduğunu ve asıl Papa olması gereken kişinin Kardinal Salieri olduğunu dile getirmiştir çünkü Agnelli'ye göre daha güçlü, klas ve akıllıydı.

Fiora, soruşturmanın sonunda Klaus Weissmann'ın tutuklanması ile suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki