Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Francisco Ramirez

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Francisco Ramirez
FranciscoRamirez.png
Profili
Tam Adı Francisco Ramirez
Uyruğu Luzaguay Bayrağı.png Luzaguay
Boyu 5'4" (1,63 m)
Yaşı 81
Ağırlığı 142 lbs (64 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Karanlıklar Ulusu

Francisco Ramirez (d. 1935) Karanlıklar Ulusu vakasında bir şüphelidir.

Profili

Francisco, Luzaguay Devlet Başkanı Adolfo Herrera'nın uşağıdır ve 81 yaşındadır. Francisco ağarmış saça sahiptir ve üzerine yamalı siyah bir ceket ile beyaz bir gömlek giyer. Francisco aynı zamanda askeri eğitim almıştır ve Luzaguay Anayasası'nı bilir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Francisco'nun kurbanla birlikte çekilmiş bir fotoğrafını bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Francisco başta konuşmaya yanaşmamış ve Başkan'ın öldürüldüğünü duyunca korkmuştu. Oyuncu kendisinin polis olduğunu söylediğinde ise kurbanla eskiden, yani kurban Başkan olmadan önce arkadaş olduğunu söylemiştir. Francisco son olarak yıllardır onun uşaklığından başka bir şey yapmadığını söylemiş ve konuşmayı yarıda keserek oradan uzaklaşmıştır.

Oyuncu daha sonra Francisco'nun saçını isyancı kampında bir berenin üstünde bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre yıllarca rejime sadık kalmıştı fakat artık yaşlandığı ve rejim genç ve sağlıklı olanlara öncülük tanıdığı için ilaçlarını kesip kendisini Başkan'ın uşağı yapmışlardı. O günden beridir de rejim hakkında isyancılara bilgi sızdırmakta ve rejimin yıkılışını görmeyi amaçlamaktaydı.

Soruşturmanın sonunda Valentina Silva'nın tutuklanması ile Francisco suçsuz bulunmuş fakat oyuncu kendisi ile rejim ve SOMBRA arasındaki bağlantı hakkında konuşmak istemiştir. Dediğine göre Herrera'yla 30 yıl önce tanıştığında Herrera, genç ve yetenekli bir siyasetçiydi fakat adını duyurmakta zorlanıyordu. Daha sonra bir örgüt kendisine gelmiş ve kendi politikalarını sürdürmesi şartıyla kampanyasını destekleme sözü vermiş, bu destekle de Herrera girdiği her seçimi kazanmıştı. Fakat bu sayede ülke demokratik olmaktan çıkıp fiili bir diktatörlüğe dönüşmüştü.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki