Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Frank Vogel

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Frank Vogel
Frank Vogel.png
Profili
Tam Adı Frank Vogel
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Merhum
Vakalar Concordia'ya Hoş Geldiniz!(öldürüldü)

Frank Vogel Concordia'ya Hoş Geldiniz! vakasında kurbandır.

Profili

Frank Vogel, Yeni Liman Göçmen Merkezi'nde görevli korgeneraldi. Vogel kısa gri saçlıydı ve üzerinde koyu yeşil bir askeri general üniforması vardı. Vogel'in görevi, şehre gelen göçmenleri incelemek ve ona göre onları şehre alıp almamaya karar vermekti.

Cinayetin Detayları

Oyuncu Vogel'i rıhtımda bulduğunda ağzından kan ile garip renkte bir sıvı geliyordu. Adli tabip Richard Wells'in dediğine göre kurban, en az on saat önce arsenik trioksit ile zehirlenerek öldürülmüştü. Richard bunun yanı sıra kurbanın midesinde kükürt ve kuyruk yağı kalıntıları bulmuştu ve dediğine göre bunlar saç bitinin yarattığı kaşıntıya karşı kullanılan bir merhemin malzemeleriydi. Bu durum katilin bitli olduğunu gösteriyordu.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda cinayeti işleyenin Nellie Mortimer adlı bir hemşire olduğu ortaya çıkmıştır.

Nellie'nin anlattığına göre Frank ile yaşadığı ilişki sırasında Frank, kendisine frengi bulaştırmıştı. Dediğine göre Frank'i bu konuda uyarmış fakat Frank, kendisini dinleme zahmetinde bile bulunmamıştı ve taşıdığı hastalığı diğer kadınlara bulaştırmaktan da çekinmiyordu. Frank'i başka türlü durduramayacağını anlayan Nellie, bu yüzden içkisine arsenik katarak onu öldürmüştü. Mahkeme de Yargıç Takakura, Nellie'yi 13 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki