Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Freddy Stewart

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments17 Share

FStewartGrimsborough.png
Freddy Stewart

Freddy Stewart (1996-2013), Gecenin Karanlığında (Vaka #18)'da kurbandır.

Profili

Freddy, 17 yaşında, kısa sarı saçlı ve mavi gözlü bir delikanlıdır. Ölmeden önce üzerine beyaz bir atlet, onunda üzerine yeşil kareli bir gömlek giymekte ve kalp motifli bir kolye takmaktaydı.

Cinayetin Detayları

Freddy, Cooper parkında cesedi bir ağaca yaslanmış ve sol gözüne bir ok saplanmış halde bulunmuştur. Freddy cinayet mahallinde bulunan bir arbalet ile öldürülmüştü. Ekip arbaletin üstünde ne olduğu belirsiz bir madde bulmuşlar ve analiz sonucunda maddenin Eau Dela adlı bir parfüme ait olduğu ortaya çıkmıştır yani katil bu parfümü kullanıyordu. Daha sonra Nathan Freddy'nin gözünden çıkardığı okun üstünde nikotin izi bulmuştur, yani katil oku yüklemeden önce ağzına yaklaştırmıştı ve sigara içiyordu. Ekip daha sonra Freddy'nin arkadaşı Julian Ramis'in babası Edward Ramis'i sorguladıktan sonra parka daha fazla delil toplamak için dönmüşler ve bir sigara izmariti bulmuşlardır. İzmaritin üzerindeki DNA'ya göre katil yeşil gözlüydü.

Katil ve Nedenleri

640px-943245 492331760833500 464935515 n.jpg

Freddy ve Julian, Alden Greene'in malikhanesini soyarken

Freddy'nin katili en yakın arkadaşı olan 12 yaşındaki Julian Ramis'tir. İkisi Alden Greene'in malikhanesini soyduktan sonra kutlama yapmak istemişler ve Freddy çaldıkları eski arbaleti ödül olarak Julian'a vermiştir. Fakat arbalet sandıklarından daha eski ve paslıydı ve Julian'ın elindeyken birden bire kendiliğinden ateş almış ve fırlattığı ok Freddy'nin sol gözüne saplanarak onu oracıkta öldürmüştür.

Ek Bilgi

  • Yaşı 17 olan Freddy, Abigail Price, ile birlikte Grimsborough'da ki en genç kurbandır.
  • Fareler ve İnsanlar adlı vakada Yağmalanmış Karakol sahnesinde yerde duran "KURBAN" yazan fotoğrafda Freddy'nin cesedinin resmi görülmektedir.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki