Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Fredo Mancini

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments28 Share

Şüpheli
FredoMancini.png
Profili
İsmi

Fredo Mancini

Boyu

6'1" (1,86m)

Yaşı

32

Ağırlığı

155 lbs (70 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A-

Durumu

Merhum

Vakalar

İntikam(adı geçti)
Metanetsiz
Cinayet Kol Geziyor(adı geçti)
Öldürme Zamanı(vuruldu)

Fredo Mancini (1982-2014), Angus O'Brian'ın öldürüldüğü Metanetsiz (Vaka #14/70)'da bir şüpheli ve Öldürme Zamanı'nda Vito Pioni'nin katilidir. Fredo'nun ismi ilk olarak İntikam (Vaka #12/68)'da geçmiştir.

Profili

Fredo, 32 yaşında, uzun fakat yanları tıraşlı kahverengi saçları olan, kahverengi gözlü bir adamdır, aynı zamanda hafif bir kirli sakala ve orta kalınlıkta bir bıyığa sahiptir. Genellikle tüylü yakası olan siyah, kamuflajlı bir yelek giyer ve yeleğinin yakalarında çok sayıda rozet ve kulağında bir kaç tane küpe ile boynunda altın bir kolye vardır ve siyah bir parmaksız eldiven takmaktadır. Aynı zamanda iri yapılıdır ve göğsünde bir adet morluk vardır.

PKPD Adli Tıp Uzmanı Yann Toussaint'in dediklerine göre Fredo, "sicilinde ufak tefek hırsızlıklar olan, belalı bir adam"dır.

Vakalardaki Rolleri

Fredo, İç Kargaşa adlı anarşist grubun İtalyan asıllı lideridir.

İntikam

FredoM.png

Ek Soruşturma sırasında oyuncu ve Amy Young, Eva Breitman'ın isteği üzerine Jacob Fishman'ın sinagogunu aramışlar ve orada kırık bir grafiti maskesi bulduktan sonra üzerinden parmak izi alarak analiz için Yann'a göndermişlerdir. Analiz sonucunda parmak izlerinin Fredo'ya ait olduğu ortaya çıkmış, bu da Amir Marquez'in hiç hoşuna gitmemişti.

Amir Marquez, bu konu hakkında derhal ekiple konuşmak istemiş ve ekibe, eğer Fredo halen İç Kargaşanın lideri ise, Emniyeti zor günlerin beklediğini dile getirmiştir çünkü dediğine göre zamanında Fredo'dan çok çekmişti. Amir Marquez, son olarak ta Fredo'nun kesin ve kesin güvenilmez bir adam olduğunu da sözlerine eklemiştir.

Metanetsiz

Ekip, cinayet mahallinde bir günlük bulduktan sonra bunu Russell Crane'e göndermişler ve Russell, bunun İç Kargaşa denilen anarşist grup tarafından yazılmış olduğunu saptamıştır. Ayrıca günlüğü yazan kişi, kendisini seçilmiş kişi olarak görmekteydi ve bunu yazan ancak ve ancak çetenin lideri, yani Fredo olabilirdi. Fredo, ekibe yardımcı olmak istememiş fakat Frank, buna karşılık ilgilendikleri tek şeyin Angus O'Brian'ın cinayeti olduğunu dile getirmiştir. Dediğine göre Fredo, Angus'u öldürmemişti.

Hannah Choi, daha sonra ekibin yanına gelerek Fredo'nun Angus'un kiliseyi kundaklama girişiminde bulunduğunu söylerek ekibi derhal kiliseye yönlendirmiştir. Kiliseye varan ekip, derhal Fredo'yu göz altına almışlar ve kiliseyi yanıp kül olmaktan kurtamışlardır.

Angus'un ölümünün, kendisi için kiliseyi ateşe vermeye izin olduğunu düşünen Fredo, ekibi kendisini durdurdukları için fırçalamış fakat Fredo'nun tavırlarına öfkelenen Frank, İç Kargaşanın din karşıtı numaralarına karşı olan nefretini dile getirmiş ve kilise kundaklamanın, polisi oraya çekmenin en kolay yolu olduğunu dile getirmiştir. Fredo, polisten ve hukuktan üstün olduğunu iddia ettiğinde Frank'in iyice tepesi atmış ve Fredo'nun numaralarından sıkıldığını dile getirerek Fredo'yu kundaklamaya teşebbüsten ötürü soruşturma bitene kadar göz altında tutmaya karar vermiştir.

Vakanın sonunda Fredo suçlu bulunmasada, kundaklama teşebbüsü HAnnah'nın dikkatini çekmiş ve göz altında kalmaya devam etmiştir. Ekip, Fredo'yu salmadan önce akli dengesinin yerinde olup olmadığına emin olmak istemişlerdir. Fredo, artık göz altından çıkmak istediğini dile getirmiş fakat Frank, Ferdo'nun her seferinde yaptığı dırdırdan artık sıkılmıştı. Bunun üzerine Fredo, ekibi yanından uzaklaştırmak için onları kiliseye yönlendirmiş ve çetesinin ileride kiliseye uygulayabileceği saldırılar konusunda uyarmıştır.

Frank, en son ki olaydan beridir kiliseye dokunmamış olduğu için rahatlasa da ekip, olay yerinde, Russell'ın analizi sonucunda göre, Hannah tarafından yıllar önce yazılmış bir anarşist bildirgesi bulmuşlardır. Bildirgeyi görünce öfkeden deliye dönen Hannah, Fredo'nun yanına giderek neden taraf değiştirmeden önceki dosyalarını şimdi ortaya çıkardığı konusunda Fredo'yu sorgulamıştır. Fredo, eski bildirgenin Hannah'ya hediyesi olduğu dile getirdiğinde Hannah, öfkeli bir şekilde Fredo'dan İç Kargaşa'nın neyin peşinde olduğunu öğrenmek istemiştir. Fredo, Hannah'nın aslında İç Kargaşa'yı sevdiğini fakat kendisine ihanet etmiş olduğunu söylediğinde ise Hannah, artık İç Kargaşa'nın "düzeni sağlamak için şiddete başvurmak" gibi yöntemlerinden sıkıldığını dile getirmiştir.

Öldürme Zamanı

Devam edecek...

Fredo, bu vakada kendisini ikinci kez ekibin radarında bulmuş ve vakanın sonunda bütün deliller onu işaret ettiği için Daily Dawn yazı işleri müdürü Vito Pioni'yi öldürmekten tutuklanmıştır.

Fredo, ilk başta ekibin ona yalan söylediğini iddia etse de Amy, Fredo'nun suçlu olduğunu göstermeye yetecek delili Fredo'nun gözleri önüne sermiştir. Fredo'nun dediğine göre Daily Dawn, "sağcı domuzlardan" oluşan bir gazeteydi ve politikacılar, polis ve bankaların birleşiminden bile daha çok yalanları vardı. Bu yüzden Fredo, cinayeti haklı bulmuş, bu da Amy'nin midesini bulandırmıştı.

Amy, Amir Marquez ve Hannah, oyuncu ile birlikte Fredo'nun duruşmasına katılmışlar ve Fredo bu noktada Yargıç Dante'nin "faşist" olduğunu iddia etmiştir. Aynı zamanda da Ana Tren Garı'ndan kalkan trenleri kullanamayacak olan insanların şanslı olduklarını, çünkü Vito Pioni'yi öldürmesinin aslında bir tuzak olduğunu dile getirmiştir. Fredo, daha sonra İç Kargaşa'nın devrimini başlatmak adına üzerindeki bombayı göstererek mahkeme salonunda bulunan polis, yargıç, basın, siyasiler ve bilimum herkesi öldürme teşebbüsünde bulunmuştur. Amy, Fredo'ya bombayı patlatmaması için yalvarsa da Fredo, Amy'ye saatin kaç olduğunu sormuş ve 11:05 cevabını aldığında düğmeye basıp mahkeme salonunu havaya uçurma teşebbüsünde bulunmuş, fakat düğmeye basamadan Hannah, Amy'nin silahını kaptığı gibi Fredo'yu alnının çatından vurmuştur. Bu sayede Hannah, mahkemeye yapılacak olan intihar saldırısı önlemiş, fakat daha sonra birisini vurduğu için travma yaşamaya başlamıştır. Bu olay, tam anlamıyla İç Kargaşa'nın sonu olmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki