Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Frida Cruz

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Frida Cruz
FridaCruz.png
Profili
Tam Adı Frida Cruz
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 5'5" (1,65 m)
Yaşı 41
Ağırlığı 125 lbs (56 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu 0-
Durumu Hayatta
Vakalar İşlenmemiş Cevher(tutuklandı)

Frida Cruz (d. 1975) İşlenmemiş Cevher'de bir şüphelidir.

Profili

Frida, 41 yaşında bir kaçakçıdır. Frida uzun sarı saçlıdır ve üzerine yeşil bir atlet ile aynı renkte bir yelek giyer. Ayrıca başına yeşil bir şapka takar ve şapkasının tepesinde elmas tozu ile yüzünde güneş yanığı vardır. Bunların yanında Frida tırtıl yer.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, üzerinde Frida tarafından kurbana yazılmış bir not bulunan bir uydu fotoğrafı bulduktan sonra Frida ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre Jude Connelly cinayetiyle bir ilgisi yoktu hatta kurban, Afrika'da kaçakçılık hakkında bir kitap yazmak için kendisiyle ve ekibiyle yakınlaşmaya çalışmıştı. Fakat Frida'nın dediğine göre kurban, madenin haritasını teklif etmesine rağmen güvenini kazanamamış, bu yüzden de kamptan kendisi tarafından kovulmuştu.

Oyuncu daha sonra Frida'nın kurbanı tehdit ettiğini gösteren bir kamera kaydı bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Frida, bölgesine elini kolunu sallayarak girdiği için kurbanı öldürmek istediğini itiraf etmiş fakat dediğini yapacak olsaydı kampta yapacağını, cesedi de kimsenin bulamayacağını belirtmiştir. Onun yerine kurbanla bir anlaşma yapmıştı. Dediğine göre kurbanın kaçırdığı elmaslardan belirli bir pay alacak, kurban da canını kurtarmış olacaktı.

Soruşturmanın sonunda Olivier Feraud'nun tutuklanması işe Frida suçsuz bulunmuştu. Fakat daha sonra oyuncu, Frida'nın eşyaları arasında sahte pasaportunu bulmuş ve kaçmak üzere olduğunu düşünerek kendisi ile bir kez daha konuşmak istemiştir. Dediğine göre çok daha organize bir örgütün bölgede elmas kaçakçılığı işine girmişti. Örgütün uyduları kontrol ettiğini ve eğitimli suikastçılar yetiştirdiğini duyan Frida, tek yapacağı şeyin onlardan uzak durmak olduğunu dile getirmiştir. Konuşmanın sonunda oyuncu, altın külçelerle dolu sahta lüks çanta taşıdığı için Frida'yı kaçakçılıktan tutuklamıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki