Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Güvenlik Görevlisi

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments6 Share

Güvenlik Görevlisi.png
Güvenlik Görevlisi

Güvenlik Görevlisi (gerçek adı bilinmiyor), "Criminal Case"'te bulunan bir yardımcı karakterdir. Güvenlik Görevlisi şu ana kadar sadece Ölüm Halısı'nda görülmüştür.

Profili

Güvenlik Görevlisi, kel ve kahverengi gözlü bir adamdır. Mesleğinden ötürü beyaz bir gömleğin üzerine siyah bir takım elbise giymekte ve siyah bir kravat ile sağ kulağına bir telefon kulaklığı takmaktadır.

Vakadaki Rolü

Jupiter Dayak.png

Jupiter Crane, Güvenlik Görevlisinden yumruk yedikten sonra.

Ekip Ivywood Film Ödülleri Gecesi'nin yapıldığı tiyatronun televizyon kontrol odasındaki CCTV terminalini bularak analiz ettirdikten sonra, görüntülerde Güvenlik Görevlisini Jupiter Crane ile kavga halindeyken yakalamışlardır. Kayda göre güvenlik görevlisi, tuhaf giyiminden dolayı Jupiter'i derhal orayı terk etmesi konusunda uyarmış fakat Jupiter buna kulak asmamıştı. Bunun üzerine güvenlik görevlisi, kendisini dinlemeyen Jupiter'in yüzünün ortasına yumruk atarak Jupiter'i oradan kovmuştur.

Bu olay Tyler Snakes cinayetinden kısa bir süre önce yaşanmış olduğu için ekip, Jupiter'i şüpheliler listesine eklemek durumunda kalmışlardır.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki