FANDOM

GHardingGrimsborough.png
Gail Harding

Gail Harding, Kaybedilen Masumiyet (Vaka #19)'te kurbandır.

Profili

Gail, kısa kahverengi saçları olan, kahverengi gözlü bir genç kızdı. Öldürülmeden önce üzerine sarı bir kazak ve kırmızı bir askılı elbise giymekte ve başına çiçekli bir taç takmaktaydı.

Cinayetin Detayları

Gail, bir inşaat sahasında betona gömlmüş bir halde bulundu. Nathan, otopsiye başlamadan önce Gail'in cesedini betondan çıkarmak için çekiç ve keski kullanmıştır. Otopsi sonucuna göre Gail öldürülmeden önce parti yapıyordu çünkü kanında yüksek dozda alkol ve kokain bulunmuştur ki kız bunun sonucunda komaya girmişti. Fakat Gail'in asıl ölüm nedeni ise baygınken betona gömülmüş ve betonun altında boğularak ölmüş olmasıydı. Nathan katil hakkında birşey bulamamasına rağmen beton parçalarını ekibe vermiştir ve inceleme sonucunda parçaların ütünde taurin adlı bir madde bulunmuştur. Jones, taurin'in nasıl bir madde olduğunu bilmiyordu fakat Grace'in dediğine göre taurin, enerji içeceklerinde kullanılan bir maddeydi yani katil enerji içeceği içiyordu. Gail'i betona gömmek için kullanılan beton karıştırıcısında bulunan kokain izlerine göre de katil kokain bağımlısı biriydi.

Katil ve Nedenleri

Katil Derek Molina adlı bir risk sermayedarının iş ortağı olan Irina Phelps'tir ve dediğine göre Gail'i Derek'in şirketini "korumak" amaçlı öldürmüştür. Irina, Gail'i aşırı dozdan ötürü baygın halde bulduğunda kör kütük sarhoştu. Gail'in ölmüş olduğunu düşünen Irina cesetten kurtulmak için kızı orada bulunan çukura atmış ve ceset bulunmasın diye de üstüne beton dökmüştür. Bunu yapmasının amacı ise Gail'in ölümünün Derek'in şirketinin imajını zedeleyebilecek olmasıydı çünkü Gail, Derek'in yanında çalışıyordu. Irina, Derek'in şirketini tehlikeye atmak istememiştir çünkü ikisi şireketi uzun uğraşlar sonucu kurmuşlardır.

Ek Bilgi

  • Gail'in ağırlığınının 180 Ibs (82kg) olduğu söylenebilir çünkü, katilinin (Irina Phelps) ağırlığı 140 Ibs (64kg) idi ve ikisinin ağırlığı katilin kurbanı taşırken kullandığı kantara göre 320 Ibs (146kg) yapmaktaydı.

Vakalar

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki