Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Gaston Dumas

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments2 Share

Şüpheli
GastonDumas.png
Profili
İsmi

Gaston Dumas

Boyu

6'1" (1,86 m)

Yaşı

45

Ağırlığı

162 lbs (73 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Bir Suç Varmış Bir Suç Yokmuş
Vahşi Vahşi Ölüm
Cinayet Kasabası(adı geçti)
Ölüm Halısı(adı geçti)

Gaston Dumas (d. 1969), Jenny Galguera'nın öldürüldüğü Bir Suç Varmış Bir Suç Yokmuş (Vaka #32/88)'da bir şüphelidir.

Profili

Gaston, 45 yaşında bir yazardır. Gaston genel olarak beyaz bir gömleğin üstüne kahverengi bir ceket giymekte sağ elinde Cam Prenses kitabı, sol elinde de bir adet sigara ile görülmektedir. Aynı zamanda gömleğinin üst cebinde bir adet tükenmez kalem, sol kolunda bir saat ve boynunda gümüş bir kolye vardır. Ayrıca kirli sakallıdır, göğüs kıllarına sahiptir ve sağ kulağına bir küpe takmaktadır.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Cam Prensesin çekimlerinin yapıldığı ve başrol oyuncusu Jenny'nin öldürüldüğü Mr Sparkles film stüdyosunda bir nota kağıdı bulduktan sonra Gaston vakaya dahil olmuştur. Oyuncu notanın Gaston tarafından yazılmış bir parçaya ait olduğunu saptadıktan sonra Gaston ile konuşmaya gitmiştir.

Gaston'u kütüphanede bulan ekip, kendisine Cam Prensesin yazarı olup olmadığını sorduklarında Gaston, kendilerine evet cevabını vermiş ve o kitap sayesinde eline para geçtiğini sözlerine eklemiştir. Ekip kendisine başrol oyuncusu Jenny'nin öldürüldüğünü söylediklerinde Gaston, ekibin bulduğu nota kağıdındaki parçanın aslında hikayedeki kötü cadının şarkısı olduğunu ve Jenny'nin öldürülmesinin gösterinin bir parçası olduğunu söylemiştir. Gaston'ın cadının şarkısı hakkında verdiği kötü alamet Frank'in hiç hoşuna gitmemişti. Gaston'ın da ekibe söylediği üzere katil, mutlaka Cam Prensesi başından sonuna kadar okumuş birisi olmalıydı, çünkü cinayetin işleniş sebebi onu belirtmekteydi.

Gaston Senaryo.png

"Bu benim hikayem! Onu değiştiremezsiniz!"

Ekip, daha sonra hikayenin televizyon uyarlamasının senaryosunu bulmuşlar ve üzerinde Gaston'ın bıraktığı, filmin yapımcıların hikayenin doğası ile oynamış olmalarına değinen mesajı fark ettikten sonra Gaston ile ikinci kez konuşmaya gitmişlerdir. Gaston, ekibe senaryonun üstüne o mesajı bıraktığını itiraf etmiş ve bunu yapmasının nedeninin, kurbanın kendisine gelip hikayeyi daha genç kitlelere hitap edecek şekilde değiştirmesini istemesi idi. Dediğine göre hikayedeki Cam Prenses, aslında erkek gibi giyinen ve annesini, kendisinin üstünden hüküm büyüsünü kaldırmaya ikna eden bir karakterdi. Cam Prenses aynı zamanda Jenny Galguera'nın aksine bir taş bebek değil, savaşçı bir prensesti. Hikayenin karanlık ve karmaşık yapısının aşırı derecede bozulması Gaston'ı epey bir kızdırmıştı.

Gaston Hipnoz.png

Gaston, hipnoz altında iken.

Vakanın sonunda cinayetin nedeninin aşağılık duygusundan kaynaklandığının ortaya çıkması ile Gaston serbest bırakılmış fakat daha sonra Horace Foster'ın senaryosunu çalıp yok ettiğinin ortaya çıkması ile birlikte daha önce görülmemiş bir fiyaskoya imza atmıştır. Ekip Gaston'ı hırsızlıktan ötürü sorguladıkları sırasında Gaston'ın beyninin yıkanmış olduğunu görmüşlerdir. Ekip daha sonra Horace'a senaryosunu geri vermişlerdir, fakat Gaston'ın beyninin nasıl ve kim tarafından yıkandığı ise henüz gizemini korumaktaydı.

Ek Bilgi

  • Gaston'ın tam adı, 1991 yapımı animasyon filmi Güzel ve Çirkin'in kötü adamı "Gaston" ile Fransız yazar Alexandre Dumas'dan esinlenmiş olabilir.
  • Gaston'ın Cam Prenses adlı eseri, gerçek hayatta bir Alman masalı olan Pamuk Prensesten esinlenmiş olabilir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki