Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Gecenin Karanlığında/Diyaloglar

< Gecenin Karanlığında

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments7 Share

Vaka Diyaloglar
Geceninkaranlığında.png

Jones:Gece vardiyasını sen de mi sevmiyorsun, <İsim>? Uykusu kaçmış katiller dünyasınında birinin hamlesini yapmasını beklemek...
Ramirez: <Rütbe> <İsim>! Şimdi bir telefon aldık,birisi bir cinayet olduğunu bildiriyor!
Jones: Ayrıntılar nedir, Ramirez?
Ramirez: Genç bir çocuk aradı,Cooper Parkı'nın ortasında birinin vurulduğunu söyledi.Adını vermedi ama.
Jones: Halledeceğiz! Hadi <İsim>,gece yürüyüşüne çıkma zamanı!

1.Bölüm

İnceleİncele: Cooper Parkı Çeşmesi
Jones:Olamaz...Ben bu çocuğu tanıyorum.Adı Freddy Stewart.Geçmişte başımıza iş açmıştı,ama bunu hak edecek şeyler değil.
Jones:Cesedi Nathan'a gönderelim,eminim işe yarar şeyler bulacaktır.
Jones:Tabii bir de bu arbalet var.İçindeki ok,Freddy'nin vücuduna saplananla aynı.
Jones:Bunun aradığımız cinayet silahı olduğuna kuşku yok!
Jones:Bizi arayan o çocukla konuşmamız gerek...Şurada dikilen çocuk o olmalı!Hadi gidip konuşalım.

Otopsi: Kurbanın Cesedi
Nathan:Gördüğünüz gibi ok,kurbanın sol gözünden girip kafatasına saplanmış.Temiz atış!
Jones:Basındakı bu yeni ok-yay eğilimindeki trajediye sebeb olacağını biliyordum.
Nathan:Okun dibinde nikotin izleri buldum ama kurbanda bu izlerden yok.
Buda demek oluyor ki peşinde olduğunuz kişi sigara içiyor!

Julian Ramis ile cinayet hakkında konuş.
Jones:Selam Julian.Freddy'nin öldürüldüğünü bize bildiren sen miydin?
Julian:Evet,bendim.Ben...Parkta yürüyordum,birilerinin tartıştığını duydum.
Juilan:Sonra sustular,birinin kaçtığını duydum.Ne olduğunu görmeye gittiğimde de...İşte o zaman Freddy'yi buldum.Ona bakamadım bile...
Julian:Freddy...Freddy benim arkadaşımdı.Terk edilmiş ağaç evde hep birlikte takılırdık.
Julian:Tanrım,ben şimdi ablasına ne diyeceğim?Ramona ve Freddy öyle yakındılar ki...O benim arkadaşım bunu ona ben söylemeliyim!
Jones:Merak etme Julian,ona bu haberi biz veririz.Ayrıca şu ağaç eve bakmamız gerek,<İsim>.Orada işe yarar bir şeyler bulabiliriz...

İncele: Arbalet
Jones:Bunu hemen Grace'e gönderelim,işe yarar bir şey varsa mutlaka bulacaktır!

Analiz et: Molekül
Grace:Bu molekülü bir arbaletin üzerinden mi aldınız?Parfüm için biraz garip bir yer,hem de Eau Dela için!
Jones:Şaka mı yapıyorsun?Eau Dela?O parfümün tek bir damlası bile benim ev krdimi toptan öder!
Jones:Arbeletin üzerindeyse,demek oluyor ki katil bu parfümü kullanıyor!

Ramona Stewart ile ağabeyi hakkında konuş.
Ramona:Erkek kardeşimin öldüğüne inanamıyorum...İnanamıyorum...Nasıl olur...
Jones:Çok üzgünüm,Bayan Stewart.Gerçekten.Freddy'e zarar vermek isteyecek birileri tanıyor musunuz?
Ramona:Hayır!Kim Freddy'e zarar vermek ister ki!O çok...kibar ve tatlıydı.Biz onunla...tahinle pekmez gibiydik...Ben şimdi anne babama ne diyeceğim?
Ramona:Bakın...Size bir şey soracağım,belki biraz ilginç gelebilir ama...Cesedi kimin bulduğunu biliyor musunuz?
Jones:Julian Ramis adında genç bir çocuk.Sizin arkadaşınız olduğunu söyledi.
Ramona:Julian mı?Tanrım,böyle bir şeyi neden gördü? O daha bir çocuk...Tanrım,bu olanlara inanamıyorum!
Jones:Zavallı kız,kardeşini bu kadar genç yaşta kaybetmek ne büyük acı...
Jones:Bu halde ondan pek fazla şey öğrenemeyiz.Can sıkıcı,ama anlamamız gerek.

İncele: 1640, Riverside Yolu

(İncelemeden önce)
Jones:Julian,Freddy'le burada takıldıklarını söylemişti...

(İncelemeden sonra)
Jones:Bu da Freddy'nin çantası olmalı.Gördün mü? Üzerinde adı var.Bakalım içinden bir şey çıkacak mı?

İncele: Kurbanın Çantası.
Jones:Vay,bu kol düğmeleri ikimizin yıllık maaşından bile pahalıdır!Bunlar saf altın!
Jones:İyi de bu mücevherlerin,ölü bir delikanlının çantasında ne işi var?Bu bir tesadüf olamaz
Jones:Bu kadar pahalı mücevherlerin üzerinde mutlaka bir imza olur,böylece hırsızlık durumlarında sahibi malını tanıyabilir.
Jones:Ancak kol düğmelerinin üstündeki imza kazınmış.Buradaki rakamları okunur hale getirebilir misin?

İncele: Kol Düğmeleri
Jones:Bu kol düğmelerinin üstündeki seri numarası bize asıl sahibini bulmakta yardımcı olacak.Bunu Alex'e verelim,kimin olduğunu şıp diye bulur!

Analiz et: Kol Düğmeleri Ayar Damgası.
Alex:Bu kol düğmelerinin,Freddy'nin çantasına kazara girmesi mümkün değil.
Alex:İmzayı veri tabanına okuttum ve sahibini öğrendim.Bayanlar baylar,size Alden Greene takdim ederim!
Jones:Yine mi Greene?Bu bölgede yaşanan bir olayında ucu ona bağlanda ördürmasa olmuyor mu!
Alex:Bir hırsızlık bildirmemiş,bu yüzden daha fazla bilgi istiyorsan onunla konuşman gerek.

Alden Greene'a kol düğmelerini sor.
Alden:<Rütbe> <İsim>.Torunumun korkunç olayından sonra seni bu kadar erken görmeyi beklemiyordum.Senin için ne yapabilirim?
Jones: Size aitt bir çift kol düğmesi bulduk,Bay Greene.Yakın zamanda çalınmış olmalı,öyle değil mi?
Alden:Aslına bakarsanız,aynen öyle oldu.Nereden buldunuz?
Jones:Freddy Stewart adında genç bir delikanlıda.Birkaç saat önce öldürüldü.Bütün bunların tesadüf olmadığına inanmak çok güç.
Alden:Beni bir şeyle mi suçluyorsunuz memur bey?Bir çift kol düğmesi için bir çocuğu öldüreceğimi mi düşünüyorsun cidden?
Jones:Göreceğiz,efendim.Elimizdeki her ipucunu araştırıyoruz.

2.Bölüm

Jones:Tamam <İsim>,bir toparlama yapalım!Cooper Parkı'nın ortasında öldürülen bir çocuk...
Jones:Bir çift kol düğmesi çalmış.Bana kalırsa evinde diğer hırsızlıklara ait bir şeyler saklıyor olabilir.Orayı araştırmamız gerek.
Jones:Tabii o kol düğmelerinin Alden Greene'e ait olduğunu unutmayalım!Güvenlik Şefi Noah Richards ile konuşmamız gerek.Mutlaka bir şeyler görmiştür.
Jones:Ayrıca Freddy'nin cesedini bulan çocuğun babası da bizimle konuşmak istiyormuş.Adamın adı Edward Ramis.Bakalım söylemek istediği şey neymiş.

Edward Ramis ile oğlu hakkında konuş.

İncele: Park Bankı

İncele: Sigara İzmeriti

Analiz et: DNA.

Noah Richards'ı soygun hakkında sorgula.

İncele: Stewart'ların Evi.
Jones: Bu kutu çok iyi gizlenmiş,<İsim>.Affedersiniz Bayan Stewart?Bu kutunun içinde ne var acaba?
Ramona:Bir şey değil ya...Kızsal şeyler işte.Lütfen onu bana geri verebilir misiniz?Ona hiç kimsenin bakmasını istemiyorum.
Jones:Üzgünüz,ama her ipucuna bakmak durumundayız.Bunu anlayacağınızdan eminim.

İncele: Gizli Kutu

İncele: Altın Küpeler.

Ramona'ya çalıntı küpeleri sor.

Julian'a cinayeti sor.

Edward Ramis'e yanlış birşey olup olmadığını sor.

Also on Fandom

Random Wiki