Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Gecenin Karanlığında/Diyaloglar

< Gecenin Karanlığında

1.419pages on
this wiki
Add New Page
Comments7 Share
Vaka Diyaloglar

Jones: Gece vardiyasını sen de mi sevmiyorsun, <İsim>? Uykusu kaçmış katiller dünyasınında birinin hamlesini yapmasını beklemek...
Ramirez: <Rütbe> <İsim>! Şimdi bir telefon aldık,birisi bir cinayet olduğunu bildiriyor!
Jones: Ayrıntılar nedir, Ramirez?
Ramirez: Genç bir çocuk aradı,Cooper Parkı'nın ortasında birinin vurulduğunu söyledi.Adını vermedi ama.
Jones: Halledeceğiz! Hadi <İsim>,gece yürüyüşüne çıkma zamanı!

1.Bölüm

İnceleİncele: Cooper Parkı Çeşmesi
Jones:Olamaz...Ben bu çocuğu tanıyorum.Adı Freddy Stewart.Geçmişte başımıza iş açmıştı,ama bunu hak edecek şeyler değil.
Jones:Cesedi Nathan'a gönderelim,eminim işe yarar şeyler bulacaktır.
Jones:Tabii bir de bu arbalet var.İçindeki ok,Freddy'nin vücuduna saplananla aynı.
Jones:Bunun aradığımız cinayet silahı olduğuna kuşku yok!
Jones:Bizi arayan o çocukla konuşmamız gerek...Şurada dikilen çocuk o olmalı!Hadi gidip konuşalım.

Otopsi: Kurbanın Cesedi
Nathan:Gördüğünüz gibi ok,kurbanın sol gözünden girip kafatasına saplanmış.Temiz atış!
Jones:Basındakı bu yeni ok-yay eğilimindeki trajediye sebeb olacağını biliyordum.
Nathan:Okun dibinde nikotin izleri buldum ama kurbanda bu izlerden yok.
Buda demek oluyor ki peşinde olduğunuz kişi sigara içiyor!

Julian Ramis ile cinayet hakkında konuş.
Jones:Selam Julian.Freddy'nin öldürüldüğünü bize bildiren sen miydin?
Julian:Evet,bendim.Ben...Parkta yürüyordum,birilerinin tartıştığını duydum.
Juilan:Sonra sustular,birinin kaçtığını duydum.Ne olduğunu görmeye gittiğimde de...İşte o zaman Freddy'yi buldum.Ona bakamadım bile...
Julian:Freddy...Freddy benim arkadaşımdı.Terk edilmiş ağaç evde hep birlikte takılırdık.
Julian:Tanrım,ben şimdi ablasına ne diyeceğim?Ramona ve Freddy öyle yakındılar ki...O benim arkadaşım bunu ona ben söylemeliyim!
Jones:Merak etme Julian,ona bu haberi biz veririz.Ayrıca şu ağaç eve bakmamız gerek,<İsim>.Orada işe yarar bir şeyler bulabiliriz...

İncele: Arbalet
Jones:Bunu hemen Grace'e gönderelim,işe yarar bir şey varsa mutlaka bulacaktır!

Analiz et: Molekül
Grace:Bu molekülü bir arbaletin üzerinden mi aldınız?Parfüm için biraz garip bir yer,hem de Eau Dela için!
Jones:Şaka mı yapıyorsun?Eau Dela?O parfümün tek bir damlası bile benim ev krdimi toptan öder!
Jones:Arbeletin üzerindeyse,demek oluyor ki katil bu parfümü kullanıyor!

Ramona Stewart ile ağabeyi hakkında konuş.
Ramona:Erkek kardeşimin öldüğüne inanamıyorum...İnanamıyorum...Nasıl olur...
Jones:Çok üzgünüm,Bayan Stewart.Gerçekten.Freddy'e zarar vermek isteyecek birileri tanıyor musunuz?
Ramona:Hayır!Kim Freddy'e zarar vermek ister ki!O çok...kibar ve tatlıydı.Biz onunla...tahinle pekmez gibiydik...Ben şimdi anne babama ne diyeceğim?
Ramona:Bakın...Size bir şey soracağım,belki biraz ilginç gelebilir ama...Cesedi kimin bulduğunu biliyor musunuz?
Jones:Julian Ramis adında genç bir çocuk.Sizin arkadaşınız olduğunu söyledi.
Ramona:Julian mı?Tanrım,böyle bir şeyi neden gördü? O daha bir çocuk...Tanrım,bu olanlara inanamıyorum!
Jones:Zavallı kız,kardeşini bu kadar genç yaşta kaybetmek ne büyük acı...
Jones:Bu halde ondan pek fazla şey öğrenemeyiz.Can sıkıcı,ama anlamamız gerek.

İncele: 1640, Riverside Yolu

(İncelemeden önce)
Jones:Julian,Freddy'le burada takıldıklarını söylemişti...

(İncelemeden sonra)
Jones:Bu da Freddy'nin çantası olmalı.Gördün mü? Üzerinde adı var.Bakalım içinden bir şey çıkacak mı?

İncele: Kurbanın Çantası.
Jones:Vay,bu kol düğmeleri ikimizin yıllık maaşından bile pahalıdır!Bunlar saf altın!
Jones:İyi de bu mücevherlerin,ölü bir delikanlının çantasında ne işi var?Bu bir tesadüf olamaz
Jones:Bu kadar pahalı mücevherlerin üzerinde mutlaka bir imza olur,böylece hırsızlık durumlarında sahibi malını tanıyabilir.
Jones:Ancak kol düğmelerinin üstündeki imza kazınmış.Buradaki rakamları okunur hale getirebilir misin?

İncele: Kol Düğmeleri
Jones:Bu kol düğmelerinin üstündeki seri numarası bize asıl sahibini bulmakta yardımcı olacak.Bunu Alex'e verelim,kimin olduğunu şıp diye bulur!

Analiz et: Kol Düğmeleri Ayar Damgası.
Alex:Bu kol düğmelerinin,Freddy'nin çantasına kazara girmesi mümkün değil.
Alex:İmzayı veri tabanına okuttum ve sahibini öğrendim.Bayanlar baylar,size Alden Greene takdim ederim!
Jones:Yine mi Greene?Bu bölgede yaşanan bir olayında ucu ona bağlanda ördürmasa olmuyor mu!
Alex:Bir hırsızlık bildirmemiş,bu yüzden daha fazla bilgi istiyorsan onunla konuşman gerek.

Alden Greene'a kol düğmelerini sor.
Alden:<Rütbe> <İsim>.Torunumun korkunç olayından sonra seni bu kadar erken görmeyi beklemiyordum.Senin için ne yapabilirim?
Jones: Size aitt bir çift kol düğmesi bulduk,Bay Greene.Yakın zamanda çalınmış olmalı,öyle değil mi?
Alden:Aslına bakarsanız,aynen öyle oldu.Nereden buldunuz?
Jones:Freddy Stewart adında genç bir delikanlıda.Birkaç saat önce öldürüldü.Bütün bunların tesadüf olmadığına inanmak çok güç.
Alden:Beni bir şeyle mi suçluyorsunuz memur bey?Bir çift kol düğmesi için bir çocuğu öldüreceğimi mi düşünüyorsun cidden?
Jones:Göreceğiz,efendim.Elimizdeki her ipucunu araştırıyoruz.

2.Bölüm

Jones:Tamam <İsim>,bir toparlama yapalım!Cooper Parkı'nın ortasında öldürülen bir çocuk...
Jones:Bir çift kol düğmesi çalmış.Bana kalırsa evinde diğer hırsızlıklara ait bir şeyler saklıyor olabilir.Orayı araştırmamız gerek.
Jones:Tabii o kol düğmelerinin Alden Greene'e ait olduğunu unutmayalım!Güvenlik Şefi Noah Richards ile konuşmamız gerek.Mutlaka bir şeyler görmiştür.
Jones:Ayrıca Freddy'nin cesedini bulan çocuğun babası da bizimle konuşmak istiyormuş.Adamın adı Edward Ramis.Bakalım söylemek istediği şey neymiş.

Edward Ramis ile oğlu hakkında konuş.

Edward:Oğluma bu kadar ii davrandığınız için size minnetarım.Bu olay yuzunden çok ciddi dengesi bozulmuştu Freddy onun çok yakın arkadasiydı.

Edward: Sizden şimdilik onu daha fazla sorgulamamanızı rica etmek zorundayim.O daha bi cocuk dinlenmesi gerek.

Jones: O bizim en önemli tanığımız.Julianın üzerine gitmeyi istemeyiz ama ona sormamiz gereken başka sorular olursa sormak zorundayız.

Edward: Ben sadece onu rahatsız etmemenizi istemiştim hepsi bu.Julian Freddye gerçektende hayrandı pek hoş olmayan alışkanlıklarıyla bile onun idolüydü.

Edward: Bana ihtiyaciniz olursa dişarda sigara içiyor olucam. tüm bu yaşananlar beni yordu.

Jones:Edwardin ne kadar gergin oldugunu fark etdinmi?Oğlunu mu korumaya calisiodu kendisinimi bilmiyorum.

Jones:oglunun Freddy yüzünden yanliş bi yola girdiğini düşündüyse onu durdurmak istemiş olabilir...

Jones:Galiba bir kez daha parka goz atsak iyi olucak.Cesede o kadar odaklandik ki bir upucunu gozden kacirmiş olabiliriz.

İncele: Park Bankı

Jones: O sigara izmaritini fark etmemişim bile! Gerçekten çok keskin gözlerin var <İsim>.

Jones:Suç mahalli cesedi bulduğumuz gün kapalıydı.Ee Freddy'nin katilinin sigara içtiğini de biliyoruz...

Jones:O zaman bu sigara izmariti ona ait olmalı!Bakalim üzerinde işe yarayacak bir şey çıkıcakmı!

İncele: Sigara İzmariti

Jones:Sigara izmaritinde bulduğun DNA cok işimize yarayacak,<İsim>!

Jones:Bunu hemen Grace'e gönderip katille ilgili neler bulucağına bakalim!

Analiz et: DNA.

Grace:Suç mahallindeki sigara izmaritinden aldığınız DNA orneği fena zarar görmüştü, ama bir kısmını kurtarmayı başardım.

Grace:Şansımıza bize çok değerli bir upucu verdi! Katilin yeşil gözlü olduğunu söyleye bilirim!

Noah Richards'ı soygun hakkında sorgula.

Jones:Bay Richards.Siz Alden Greene'in güvenlik şefisiniz.Hırsızlıkla ilgili olarak illa ki bir şeyler biliyo olmalısınız.

Noah:Elbette biliyorum.Sigara içerken o iki cocuğu Bay Greene"in evinin penceresinden çıkarken gördüm.

Noah:Peşlerinden koştum, ama benden hızlıydılar.Parka girdiklerinde onları kaybetdim.

Jones:Iki çoçukmu?Iyi görebildinizmi?Kimlikleri tespit edebilir misiniz?

Noah:Çocuklardan birini hemen tanıdım, Freddy Stewart"ti.Mhalledeonur bir kaç defa görmüştüm.Ama ikinci çoçuğu göremedim.

İncele: Stewart'ların Evi.
Jones: Bu kutu çok iyi gizlenmiş,<İsim>.Affedersiniz Bayan Stewart?Bu kutunun içinde ne var acaba?
Ramona:Bir şey değil ya...Kızsal şeyler işte.Lütfen onu bana geri verebilir misiniz?Ona hiç kimsenin bakmasını istemiyorum.
Jones:Üzgünüz,ama her ipucuna bakmak durumundayız.Bunu anlayacağınızdan eminim.

İncele: Gizli Kutu

Jones:Önce kol düğmeleri şimdi de altn küpeleri! Ramonanin neden kutuya bakmamızı istememesine şaşmamali!

Jones:Freddynin hirsizliklarindan biri olmali.Veri tabaninda aratip bu küpelerin civarda bildirilen hirsizliklardan birile eşlesip eslemedigine bakalim.

İncele: Altın Küpeler.

Jones:Içgüdülerinde haklıymışsın ˂İsim˃ İste rapor:Ramonanin kutusunda buldugumuz küpeler iki ay önce çalınmıs!Kızın kutuya bakmak istememesine sasmamali

Ramona'ya çalıntı küpeleri sor.

Jones:Kişisel eşyalarınızın arasında çalınmış mücevher bulduk, Ramona.Artık küçük oyununa son verebilirsin.

Ramona:Ne oyunu? Size söyledim ben bir şey bilmiyorum,Freddy saklamıştır onu oraya...

Jones:Kardeşin öldü Ramona, konuş!Onun hırsızlıklarına sende katılıyormuydun?

Ramona:Peki ,peki tamam! Biz sadece zengin ailelerden çalıyorduk!Çoğu zaman bir şeylerin eksik olduğununu bile farketmiyorlar!

Ramona:Greene'i soyman;n çok tehlikeli olduğunu düşündüğümden, ben katılmadım.Freddy'de Julian'a gitdi.

Jones:Julian Ramis'mi? Yani sizin hırsızlıklarınıza o da mi katılıyordu? Onunla tekrar konuşmamız gerek!

Julian'a cinayeti sor.

Jones:Julian Ramona bize senin Freddy ile birlikte Alden Greene'in köşkünü soymaya gittiğini söyledi.Neler olduğunu bize anlat.

Julian:Bu doğru değil.Yani evet Ramona ve Freddy ile birlikte birkaç evi soyduk, ama Greene'in köşkünümü?Yapmayın ne olur!

Julian:Freddy'ye hayır deyipç sonra da parka gitdim.Evden uzakta ... sigara içiyordum.

Jones:SIgara mı ? Senin yaşında? Neyse, sonra ne gördün?

Julian:Freddy'nin parkın içinde koştuğunu gördüm ve sanki...Greene'lerin köşkünden biri onu takip ediyordu,ama emin değilim...

Julian:Sonra Freddy'nin çığlığını duydum, çok yüksek sesle konuşuyordu;onun yanına vardığımda da çoktan ölmüştü...

Ramirez:<Isim> Julian'ın babası seni görmek istiyor!Gerçekten çok telaşlı görünüyor!

Jones:Ne ? Ne işi var onun burda. Hadi <Isim> gidip,onunla ilgilenelim

Edward Ramis'e yanlış birşey olup olmadığını sor.

Edward:<Rütbe> <Isim>! Julian'ı srorgulamanıza gerek yok!Kimseyi sorgulamanıza gerek yok!

Jones:Sakin olun Bay Ramis, mantıksız konuşuyorsunuz! Ne demek istiyorsunuz?

Edward:Dün akşam Julian eve gelmeyince, ben de onu aramak için dışarı çıktım.Onu parkta sigara içerken yakaladım.Çılgına döndüm!

Edward:Sonra Freddy geldi, elinde de bir arbalet...Ona bağırıp çağırmaya başladım,oğlumu kendi planlarına dahil etmesine izin vermeyeceğimi söyledim,arbaleti kaptım ve...

Edward:Onu vurdum. Freddy Stewart'ı ben vurdum.

Jones:NE?

3. Bölüm

Samuel King:Tebrikler <Rütbe> <Isim> ! Edward Ramis, Freddy Stewart'ın cinayetinden hapsi boylayacak.

Samuel:Ikinizde harika bir iş çıkardınız, hem de bu kadar hızlı!

Samuel:Nasil?Edward Ramis'in suçlu olduğuna ikna olmadın mı, <Rütbe> <Isim>?

Samuel:Soruşturmaya devam etmek mi istiyorsun?

Samuel:JONES! Neler oluyor, insanlarl kesin kanıt yokken ve ortağına danışmadan hapse mi atıyorsun?

Samuel:Bu durumu bir an önce düzeltsen iyi edersin!

Jones:Tabi efendim! Elbetde efendim!iİş üstündeyim, efendim!

Jones:Daha çok kanıt toplamak için biz de şimdi Stewart'lar;n evine gidiyorduk, efendim!

Jones:Ayrica Greene köşkünün güvenlik şefi Noah Richards'la da konuşup hırsızlıkla ilgili bir şey hatırlayıp hatırlamadığını soracağız efendim!

Samuel: Bu işi eline yüzüne bulaştırırsan Jones, bak yemin ediyorum önümüzdeki son sene trafik polisliği yaparsin! Şimdi işe koyulun!

Noah Richards'la soygun hakkinda konuş

Noah:Çoçuğu öldüren adamı yakaladınız sanıyordum.O zaman beni neden çağırdınız?

Jones:Işimizi enine boyuna yapmaktan hoşlanırız biz, Bay Richards.

Noah:Her işte bir ilk varmiş...

Jones:Ukalalığın sırası değil,Noah! Freddy'yi parkın içinde takip edip etmediğin ne belli?Belki de seni salak durumuna düşürdüğü için onu cezalandırmak istedin, kim bilir?

Noah:Size doğruyu söyledim! Peşlerinden parka doğru koştum, ama girişte durdum.Hiç bir şey görünmeyecek kadar karanlıktı.

Noah:Ama sonra, parktan birinin terk edilmiş eski eve doğru koştuğunu gördüm.Şu ağac evi olana.

Jones:Demek Freddy'nin katili, ağac eve doğru koşmuş...

Jones:Bu ağac evine yakından bakmanın zamanı geldi!

İncele:Ağac evi.

Nihayet, yeni bir ipucu! Bu mendildeki kan hala taze, hadi bir örnek alalım!

İncele:Kanlı Mendil.

Jones:Harika iş çıkardın <Isim>! Katilin ağac evine geri döndüğünü biliyoruz, o yüzden kaçarken yaralanmış olabilir!.

Jones:Şimdi bu kan örneğini Grace'e gönderelim, bakalim katile mi aitmis!

Analiz et:Kan

Grace:Kanın içinde, doğrudan Freddy Stewart'ı öldüren oktan gelen karbon parçacıklarına da rastladım!

Jones:Bu da demek oluyor ki, kan katile ait! Peki bir şeyler bulabildin mi?

Grace:Katilin kan grubunu tespit edebildim: A pozitif!

Incele: oturma odasi köşesi

Jones:Şu çekmeceyi araştıralım bakalım, <Isim>.İçi tıka basa fotoğraf dolu.

Jones:Belki de Edward Ramis ile Freddy arasındakı ilişkiyi anlamamızda yardımcı olabilir.Ne de olsa aileleri epey yakınmış.

İncele:Fotoğraflarla dolu çekmece

Jones:Freddy Stewart ve Edward Ramis, birlikte gülümsüyorlar...Araları çok iyiymiş gibi görünüyor.

Jones:Ramona ve Julian'ın, Freddy öldürdüğü için Edward'ın teslim olmaı konusunda ne düşündüklerini merak ediyorum.Hadi gidip onlarla konuşalım.

Also on Fandom

Random Wiki