Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

General Freeman

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments2 Share

Şüpheli
GeneralFreeman.png
Profili
İsmi

General Freeman

Boyu

6'2" (1,88 m)

Yaşı

59

Ağırlığı

220 lbs (101 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

B+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Uzayda Ölüm
Ev Gibisi Yok
Wastes'e Doğru

General Freeman (d. 1956), Tom Nelson'ın öldürüldüğü Uzayda Ölüm (Vaka #43/99), Randolph'un öldürüldüğü Ev Gibisi Yok (Vaka #45/101) ve David Rosenberg'in öldürüldüğü Wastes'e Doğru (Vaka #57/113)'da bir şüphelidir.

Profili

General Freeman, 59 yaşında, kısa, gri saçları olan, mavi gözlü bir ordu generalidir. Freeman genel olarak beyaz bir atlet giymektedir ve atletini üstünde çok sayıda ordu rozetleri vardır. Ayrıca boynuna askeri künye takmaktadır ve yüzünün ortasında bir yara izi vardır.

"Uzayda Ölüm"de Freeman'ın uzay yemekleri yediği ve sağlak olduğu öğrenilmiştir.

"Ev Gibisi Yok"ta ise alerjik olduğu öğrenilmiştir. Ayrıca bu vakada gece görüş gözlüğü takmaktadır.

"Wastes'e Doğru"'da Freeman bir şal takmaktadır. Ayrıca üzerinde ordu rozetleri yoktur, jeneratör kullanmakdır ve radyasyon hastalığına yakalanmıştır.

Vakalardaki Rolleri

Uzayda Ölüm

Oyuncu, savaş odasında cinayet silahı olan lazer tabancasını bulması ile birlikte Freeman vakaya dahil olmuştur. Polisin, kendi izni olmadan savaş odasını aramış olması ve Albay Spangler'ın polise bunu önermiş olması Freeman'ı oldukça kızdırmıştı. Dediğine göre Freeman, lazer tabancasını çölde, kırık bir halde bulmuş ve üsse geri getirmişti. Amy kendisine Tom Nelson'ı öldürüp öldürmediğini sorduğunda ise Freeman, Nelson ile alakası olmadığını ve ordu tarafından üretilen şeylere ilgisi olmadığını belirtmiştir.

Oyuncu daha sonra, üzerinde kurbanın yüzünün bulunduğu bir stres topunda Freeman'ın parmak izlerini bulmuş ve kendisini tekrardan sorguya almıştır. Freeman, Mars'a yolculuk yapacak olan ilk subay olarak görevlendirilmişti ve bu da, kurbanın emri altında çalışacağı anlamına gelmekte, bu da haliylen Freeman'ın hiç hoşuna gitmemekteydi. Freeman'ın Mars'a yolculuk için görevlendirilmesinin sebebi PASA astronotlarını olası bir uzaylı saldırısından korumaktı. Sorgunun sonunda Freeman, tekrardan Tom'u öldürmediğini belirtmiştir.

Soruşturmanın ardından Brad Raybury'nin cinayet ve ordu malını izinsiz kullanmaktan ötürü tutuklanması ile birlikte Freeman serbest bırakılmış, fakat bir sivil cinayeti soruşturmasına karıştığı için Amir Marquez tarafından para cezasına çarptırılmıştır.

Ev Gibisi Yok

Hannah Choi, Freeman'ın askerlerine konuşma yaparken ki bir videosunu bulduktan sonra Freeman ikinci kez ekibin karşısına çıkmıştır. Konuşmasında Freeman, Albay Spangler tarafından serbest bırakılan uzaylının yakalanması için emir vermekteydi, ve bu uzaylı da Randolph'tan başkası değildi. Oyuncu kendisine Randolph'un öldürüldüğünden bahsettiğinde Freeman, Randolph'un halen Ren Kanyonunda bir yerde olduğuna dair ordunun elinde istihbarat olduğunu ve Randolph'un yakalanarak geri getirilmesi için operasyon başlattığını söylemiştir. Freeman daha sonra, Randolph'un cesedi de dair soruşturma ile ilgili her şeyin 61. Bölgeye getirilmesini talep etmiş fakat Amy, insanların ordu üssünde dolanabileceklerini söyleyerek bu talebi reddetmiştir.

Oyuncu daha sonra Freeman'ın, elinde bir uzay aracı tutarken ve üzerinde Randolph'a ithafen "gel de al" yazılı bir fotoğrafını bulduktan sonra Freeman ile bir kez daha konuşmak istemiştir. Dediğine göre fotoğrafın amacı, Randolph'u üsse çekmekti. Randolph'un uzaylı olduğunu bilen Freeman, Randolph'un kontrol altında tutulması gerektiğine inanmaktaydı. Amy Randolph'un uzaylı olduğuna inanmadığını belirttiğinde Freeman, insanların evrende kendilerinden daha zeki bir yaşam formu olduğunu öğrenmeleri durumunda ortalığın karışacağını söylemiş ve, kendisi yapmadığı halde birisinin Randolph'u ortadan kaldırdığına sevindiğini dile getirmiştir.

Soruşturmanın ardından Randolph'un üzerinde otopsi yapan şahsın Doktor Jarvis Donne olduğunun anlaşılması üzerine General Freeman bir kez daha tüm suçlamalardan aklanmıştır fakat bu, polisin işine bir kez daha mani olmayacağı anlamına gelmemekteydi. Randolph'un gerçekten de bir uzaylı olduğunu öğrenen ekip, uzay aracını bulmak için 61. Bölgeye geri dönmüştür. Oyuncu uzay aracını bulup onardıktan sonra Freeman kendisini yakalamış ve ne amaçla orada bulunduğuna dair bir açıklama istemiştir. Ekibin uzay aracını Randolph'a götürdüğünü fark eden Freeman, ikiliyi tehdit ederek silah zoruyla Randolph'u kendisine geri getirtmeye çalışmıştır. Freeman'ın hareketlerine öfkelenen Amy, devlet adına çalışan tek kişinin kendisi olmadığını söylemiş ve görevini yapan bir polis memurunu alenen tehdit etmek suçundan Freeman'ı para cezasına çarptırmıştır.

Wastes'e Doğru

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki